بازی های Call of Duty یا همان ندای وظیفه یکی از محبوب ترین بازی های سبک تک نفره به حساب می آید و چندین سال است که از سوی گیمرها مورد توجه قرار گرفته است اما به طور کلی بخش چند نفره این بازی نسبت بازی های رقیب خودش چنگ زیادی به دل نمی زند.

اما در نسخه جدید بازی ندای وظیفه یعنی Call of Duty Black Ops 3 قرار است این بخش بازی به کلی تغییر کند و شکل جدیدی به خودش بگیرد.

Activision اخیرا بیان کرده است که نسخه جدید بازی Call of Duty Black Ops 3 برای کنسول های بازی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 فقط امکان بازی کردن چند نفره و مد زامبی امکان پذیر می باشد.

مد زامبی یکی از مدهای پرطرفدار در بین گیمرهایی است که برای بازی کردن به گیم نت ها مراجعه میکنند.

اما کنسول های بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر PC نگران نباشند چرا که بازی تک نفره  در مد Campaign برای این کنسول ها از این بازی حذف نشده است و همچنان میتواند این بازی را در مد تک نفره با همکاری 4 بازیکن دیگر که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می شوند و گیمر را در طول مدت بازی یاری میدهد، بازی کنند.

همچنین ویژگی های جدید اضافه شده به بازی از جمله فروشگاه رنگ اسلحه و لباس جدید فقط برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر PC در دسترسخواهد بود.

معرفی کامل بازی Call of Duty Black Ops 3