شرکت سونی اطلاعات جدیدی از باندل ۱ ترابایتی PS4 بازی Call of Duty: Black Ops III منتشر کرده و در کنار آن تصاویری از این باندل را نیز به نمایش گذاشته است.

شرکت سونی به تازگی یک کنسول یک ترابایتی PS4 معرفی کرده است و آن را در لیست محصولات سایت Amazon برای کشور آمریکا قرار داده است.این باندل PS4 شامل نسخه ی اصلی از بازی Call of Duty: Black Ops III نیز خواهد شد که هم اکنون با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می رسد.

شرکت سونی در اوایل تابستان نسخه ی Ultimate Player Edition از یک کنسول یک ترابایتی PS4 را در اروپا و مناطق PAL منتشر کرد که هم دارای انرژی بیشتری بود و قیمت ارزان تری هم نسبت به دیگر محصولات سونی داشت.

به همین دلیل بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت اما این کنسول هرگز در آمریکا عرضه نشد به همین دلیل است که هم اکنون باندل جدیدی که سونی با طرح زیبای بازی Call of Duty: Black Ops III منتشر کرده تنها برای کشور آمریکا می باشد.

اینطور که به نظر می رسد شرکت سونی یک کنترلر DualShock 4 با تم بازی Call of Duty: Black Ops III نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات سایت Amazon در دسترس کاربران قرار داده است.

پس از چک کرن سایت آمازون متوجه شدیم که این کنترلر به قیمت ۶۵ دلار در تاریخ ۲۶ اکتبر قابل خریداری می باشد.در کنار آن این کنسول یک ترابایتی نیز در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۶ همراه با نسخه ی اصلی بازی Call of Duty: Black Ops III در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سونی هم اکنون اعلام کرده است که این کنسول ۱ ترابایتی PS4 دارای تم زیبای بازی Black Ops III می باشد.این کنسول به رنگ مشکی بوده و سطح و اطراف آن را خط های نارنجی رنگی تزئین کرده اند.علاوه بر آن سه نشان اصلی این بازی نیز بر روی این کنسول حک شده است .
این سه نشان شامل نشان کمپین (SOG Skull) ,نشان چند نفره (Winslow Accord) و نشان زامبی (“the mark”) می باشد که تمامی آن ها در بازی Call of Duty: Black Ops III قابل دسترسی خواهند بود.

علاوه بر آن, همین تم زیبا بر روی کنترلر مربوط به این کنسول نیز قرار گرفته است که باعث زیبا تر شدن آن خواهد شد.در ادامه می توانید تصاویری از این پلتفرم زیبا را مشاهده کنید :

2941119-ps4 2941120-21605586346_38075ce069_h 2941122-21631830965_167bf4b7bf_h 2941123-21631831435_9940d942af_h

قابل ذکر است افرادی که این باندل را به قیمت ۴۵۰ دلار خریداری می کنند,از مزایایی همچون نسخه ی اصلی بازی Call of Duty: Black Ops III , به همراه ورژن جدید از نقشه ی Nuketown آن, که هم اکنون در این نسخه از بازی به Nuk3town تغییر نام پیدا کرده, بهره مند خواهند شد.

در سال ۲۰۱۴ بود که دو شرکت سونی و مایکروسافت به همراه هم اولین باندل ۱ ترابایتی Xbox One با مضمون بازی Call of Duty: Advanced Warfare را منتشر کردند. این باندل دارای اولین کنسولی بود که این مقدار حجم از حافظه را دارا بود.

اما هم اکنون شرکت سونی از مایکروسافت جدا شده و بازی Call of Duty: Black Ops III را به تنهایی طراحی می کند, به همین دلیل است که هم اکنون یک باندل ۱ ترابایتی اختصاصی PS4 برای بازی Call of Duty: Black Ops III در اختیار کاربران قرار داده است.

حال که شرکت سونی Call of Duty: Black Ops III را زیر نظر خود گرفته است, قصد دارد به صورت کامل این بازی را مورد حمایت قرار دهد و قابلیت های بسیاری را در آن جای گذاری کند.این عمل شرکت سونی بسیار تحسین برانگیز است.

امیدواریم بازی Call of Duty: Black Ops III بتواند پس از انتشار به خوبی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته و به موفقیت های بسیاری دست یابد.

تاکنون که نسخه ی نمایشی این بازی بر روی تمامی پلتفرم ها به خوبی مورد توجه بازیکنان قرار گرفته با این وجود بدون شک نسخه ی اصلی از Call of Duty: Black Ops III نیز می تواند بازیکنان را خشنود سازد.

 

منبع: بازی تاک