بازی کلش رویال در تاریخ 24 مارس 2017 از یک مبارزه جدید رونمایی کرد که در آن دو بازیکن با هم متحد می شوند و در رقابتی جذاب در مقابل تیم دو نفره حریف به مبارزه می پردازند.

احتمالا در پایان این روز، این سبک مبارزه که در نوع خود یک عملکرد بسیار خلاقانه به شمار می رود، رکورد بازی های آنلاین در یک روز شکسته خواهد شد و رکوردی جدید از سری بازی های چند نفره و آنلاین در تاریخ بازی های موبایل و یا حتی بازی های رایانه ای به ثبت می رسد.

بهترین بازی در جهان از این نظر بازی League of legends می باشد. این بازی از سال 2012 رکورد بازی های آنلاین را در دست دارد. 12 میلیون گیمر در روز به بازی می پردازند و این رکورد به تعداد 32 میلیون گیمر مختلف در طول ماه می رسد.

هم اکنون بازی لیگ آف لجندز با بیش از 100 میلیون گیمر در ماه رکورد بازی کردن آنلاین را در بین سایر بازی ها در دست دارد.

بازی های Hearthstone، Overwatch ، Dota 2  و World of Warcraft  در رده های بعدی هستند و بازی  Counter Strick  نسخه Global Offensive که در بین کاربران و گیمرهای ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد در رتبه ششم این لیست قرار دارد.

به نظر می رسد هدف اصلی بازی کلش رویال و سازندگان این بازی پرطرفدار شکستن این رکورد می باشد. بازی کلش رویال در حالی به دنبال این هدف بزرگ می باشد که چندی پیش جشن یک سالگی خود را گرفته است که در این جشن هدایای ویژه ای نیز برای گیمرهای این بازی جذاب در نظر گرفته شده بود.

برای فروش اکانت کلش رویال خود می توانید از طریق سایت ما اکانت خود را به صورت رایگان به فروش بگذارید.