به روزرسانی Import/Export جدید بازی GTA V همان بازی Fast and Furious ای است که انتظارش را داشتیم .

فقط Rock مانده !

پس از گذشت نزدیک به 4 سال ، GTA V هنوز قدرتمندانه با به روزسانی های معمولی Online Mode خودش ادامه می دهد .

یکی از موفق ترین بازی های تمام دوران ها صبح روز 13 دسامبر به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که GTA رو تبدیل به نسخه بازی کامپیوتری فیلم سینمایی Fast and Furious می کند .

به روزرسانی جدید چندین چیز جدید به بازی اضافه می کند ، شامل ماموریت هایی که نیازمند آن است که شما و خدمه ی خود باید بروید خودرو های Exotic بدزدید تا از آن ها سود خوبی بدست آورید .

سوای از این شما می توانید این خودرو ها را در  garage جدید Brand خود نگهداری کنید که ظرفیت 60 خودرو را دارد ! این Garage همچنین یک Personal custom workshop را نیز در بر می گیرد که با استفاده از آن می توانید هر کدام از خودرو های خود را بدون خارج شدن از Garage با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید .

هر چه خودرو های Exotic بیشتری بدزدید ماموریت های بیشتری را آزاد خواهید کرد . بعضی از این ماموریت ها نیازمند این است که کار های خیلی حرفه ای انجام دهید ؛ مانند دستکاری خودرو برای اینکه بتوانید با آن داخل آب رانندگی کنید یا از آسمان با  چتر فرود بیایید . اگر شما منتظر سرقت های بیشتری در بازی بوده اید ، این به روزرسانی میتواند چیز خوبی برای سرک کشیدن باشد .

این به روزرسانی به شما این امکان را می دهد تا ظاهر کاراکتر خود را فراتر از تنها لباس آن عوض کنید ، این قابلیت 100000 دلار هزینه دارد و به شما قابلیت تغییر ظاهر خود مانند جراحی های پلاستیک را می دهد .

لیست خودرو های جدید را در پایین می توانید ببینید :

خودرو های مخصوص :

BF Ramp Buggy

JoBuilt Phantom Edge

Karin Technical Aqua

Nagasaki Blazer Aqua

Brute Armored Boxville

MTL Wastelander

Imponte Ruiner 2000

Coil Rocket Voltic

خودرو ها :

Principe Diablous and Diablous Custom

Annis Elegy Retro Custom

Pegassi Tempesta

Ocelot Penetrator

املاک :

انبار های خودرو

گاراژ های اجرایی