بازی The Crew یک بازی سبک مسابقه ای، ماشین سواری جهان باز open-world است که با همکاری شرکت های Ivory Tower و Ubisoft توسعه داده شده است و برای کنسول های بازی ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سیستم عامل ویندوز PC منتشر شده است که کار انتشار بازی هم بر عهده شرکت محبوب و شناخته شده Ubisoft بوده است.

پس از انتشار بازی The Crew انتقادات متعددی به بازی شد از جمله بخش آنلاین بازی که مشکلات تکنیکی و دیگر مشکلات را شامل میشد. رابط کاربری متفاوت و نا آشنا که سختی هایی را برای شناخت و کار سریع با آن را به همراه داشت. با این حال تا تاریخ ژانویه 2015 این بازی توانست به رکورد فروش 2 میلیون نسخه برسد.

نسخه جدید از بازی به زودی و در تاریخ 17 نوامبر 2015  با نام The Crew: Wild Run منتشر خواهد شد که به نوعی نسخه گسترش یافته بازی The Crew  به حساب می آید.

the-crew-article-introduction-image-3

داستان بازی The Crew

داستان بازی از جایی شروع میشود که در آن کاراکتر اصلی بازی با نام Alex Taylor تحت تعقیب نیروهای پلیس محلی در نزدیکی دیتروید قرار دارد.  در میانه این تعقیب و گریز الکس یک تماس از طرف شخصی به نام Harry دریافت میکند که از او برای شرکت کردن در یک مسابقه درون شهری دعوت می کند، پس از فرار کردن از دست پلیس ها، ماشین کامارویی که هری به اون برای این مسابقه قرض داده است را پیدا میکند. هری به الکس توضیح میدهد که برادر بزرگترش Dayton میخواد با او صحبت کند. الکس در مسابقه شرکت میکند و پیروز میشود پس از پیروزی در این مسابقه برادر الکس از راه میرسد و به الکس دستور میدهد که را تا پل همراهی کند. وقتی که دو برادر به پل میرسند Dayton به الکس میگوید که سر خود را پایین نگه دارد. در اینجا اتومبیل دیگری نزدیک ماشین الکس می ایستد و پس از ایستان Dayton به سمت این اتومبیل میرود و با راننده ماشین صحبت می کند در حال برگشت راننده به سمت Dayton شلیک میکند و پس از شلیک کردن فرار میکند. Alex از ماشین پیاده میشود و با سرعت به سمت برادرش می رود در حالی که Alex برادرش را در آغوش گرفته است پلیس از راه می رسد و الکس را به جرم قتل برادرش دستگیر می کند. بعدا پلیس و FBI به جرم قتل Dayton الکس را به زندان می اندازد.

the-crew-article-introduction-image-1

گیم پلی بازی The Crew

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی The Crew نقشه وسیع بازی است که به کاربر امکان میدهد تا در هر زمان که بخواهد به جاهای مختلف در این نقشه برود. نقشه بازی به 5 منطقه مختلف در آمریکا تقسیم می شود. شهرهایی از جمله دیتروید، شیکاگو، نیویورک، میامی، لاس وگاس، لس آنجلس، سنفرانسیسکو، واشنگتون و شهرهای دیگری در این بازی شبیه سازی شده اند. علاوه بر شهرهای بزرگ، بیشتر از 30 شهر حاشیه ای و کوچک هم در این بازی وجود دارد که بازیکن با آنها برخورد خواهد داشت.

جالب است بدانید که برای رانندگی از یک منطقه به منطقه دیگر شاید بیشتر از 45 دقیقه در بازی طول بکشد. بخش کمپین مد تک نفره بازی بیشتر از 20 ساعت، برای پایان دادن به بازی، به طول خواهد انجامید. علاوه بر بخش داستانی بازی، بازیکن میتواند در مسابقات کوچک بازی هم شرکت کند و در آنها توانایی خود را محک بزند.

نتایج و امتیازاتی که بازیکن در بازی The Crew کسب می کند به صورت اتوماتیک ذخیره میشود و دوستان شما میتوانند امتیازاتی که شما در مسابقات کسب کرده اید را با داشتن رکورد بهتر نسبت به شما پشت سر بگذارند و در واقع با شما رقابت کنند. ماموریت ها قابل بازی کردن همراه با دوستان و یا co-op  می باشد.

در نسخه آنلاین بازی تا 8 نفر همزمان میتوانند در یک مسابقه شرکت کرده و با هم رقابت کنند. در هنگام بازی کردن امکان متوقف کردن بازی وجود ندارد.

هر چند امکان بازی کردن به صورت تک نفره وجود دارد اما با این حال برای دسترسی به بازی و مسابقات نیاز به سرعت اینترنت نسبتا بالایی خواهید داشت.

the-crew-article-introduction-image-2

امتیازاتی که به این بازی در سایت های مختلف و پس از منتشر شدن Review کامل برای بازی داده شده است به شرح زیر است.

 

 

نام وب سایت امتیاز
gameSpot 5/10
IGN 6/10
PC Gamer 70/100
Polygon 4.5/10
Eurogamer 8/10
GamesRadar 3.5/5
EGM 6/10
Game Informer 7/10

گالری عکس بازی The Crew با کیفیت Full HD