به گزارش گیم‌پینو، بازی موبایل NBA Live Mobile که بعد از عرضه آزمایش آن در فوریه و تنها در کانادا انتقادات و نظرات بهتری نسبت به نسخه کنسول آن دریافت کرده بود، هم اکنون بر روی سیستم‌ عامل‌های iOS و Android قابل دسترسی است.

استدیو EA Sports این بازی در مه معرفی کرده بود و گفته بود که برای دانلود رایگان خواهد بود و مضمون آن نیز بازی بسکتبال خواهد بود که در سال 2016 عرضه می‌شود.

بازی موبایل NBA Live Mobile سه حالت بازی را پیشنهاد می‌دهد:

  • 14 بازی در یک فصل (همراه به سه بازی پلی‌آف)
  • بازی در تقابل با هوش مصنوعی به صورت بازی زنده با قابلیت Event Drills (که نسخه کوچک شده از نسخه کنسول آن هستند و بعضی از قابلیت آن در دسترسی قرار خواهد گرفت)
  • و حالت Head-to-Head که در تقابل با دیگر بازیکنان است

در حالت بازی Head-to-Head بازیکنان به صورت ناهمگام با یک هوش مصنوعی به تقابل می‌پردازند. یکی از بازیکنان کنترل کوآرتر اول و سوم را در دست دارد در حالیکه بازیکن دیگر در کوآرتر دوم و چهارم بازی خواهد کرد.

حجم دانلود اولیه‌ی آن ۵۷ مگابایت می‌باشد و از حجم نسبتا خوبی برخوردار است. همچنین شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌شود که بسته به نیازتان، می‌توانید مبالغ مختلفی را صرف کارهای‌ مختلف کنید.

بازی NBA Live Mobile شامل ویژگی‌های کاملا جدیدی مانند کنترل بازیکنان توسط صفحه‌ی لمسی می‌شود. تعداد بازیکنان در هر تیم، مانند بازی‌های معمولی، پنج نفر است. گرافیک بازی هم مانند نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ چشم‌نواز و پر زرق و برق نیست، اما به عنوان یک بازی موبایلی بسیار خوب و معقول است. اگر جزو بازیکنان هاردکور و حرفه‌ایِ NBA هستید، بخش Ultimate Team هم در بازی موجود است تا لذت بیشتری از بازی با دیگران ببرید.

این بازی شما را تا انتشار NBA 2017 در اواخر امسال سرگرم خواهد کرد و می‌توانید لذت کافی را از آن ببرید. همچنین باید انتظار بیشتری را برای NBA Live 17 تحمل کنیم، زیرا تا اوایل ۲۰۱۷ هم عرضه نخواهد شد.