به گزارش گیم‌پینو، بعد از رونمایی منحصر به فرد بازی Titanfall 2 در کنفرانس خبری E3 در مورد بخش تک نفره آن، استدیو ریسپاون نهایت تلاش خود را می کند که اطلاعات زیادی از این بخش به بیرون درز نکند تا بازی بکر بودن خودش را داشته باشد. هر چند که بعد از صحبت با زمپلا موسس استدیو و مک‌کوی تولید کنند جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار گرفت.

مک‌کوی توضیح می‌دهد که در مورد مکانیک بازی، بخش تک نفره تفاوت‌هایی با بخش چند نفره (مولتی پلیر) خواهد داشت. اما به طور کلی تمرکز بخش داستانی بر روی مسئله ای است که آن را خاص کند.

عمده هدف ما در بخش تک نفره تحرک و پویایی و آزادی حرکت در محیط بازی بوده است. این توانایی که هر زمان که بخواهید بتوانید از تایتان بیرون بیایید یا به آن وارد شوید.

مکان هایی در بازی وجود دارد که فقط خلبان تایتان‌ها می‌توانند در آن حضور پیدا کنند و تاکید بیشتر مک‌کوی بر این تحرک بوده است.

شاید جالب ترین نکته‌ای می‌توان انتظار آن را از داستان بکشیم تم هوش مصنوعی آن است. می‌دانیم که تایتان‌ها هوشمند هستند و ارتباطاتی با خلبان آن برقرار می‌کنند و این مسئله آن ها را از ماشین بودن صرف مبری می‌کند و هرکسی نمی‌تواند وارد آنها بشود و آنها را کنترل کند. داستان اصلی بازی بر روی تایتانی به نام BT-7274 متمرکز شده است کسی که بعد از مرگ خلبان اصلی آن، خلبان دیگری انتخاب می‌کند -چیزی که بیشتر تایتان‌ها نباید آن را انجام بدهند.

زمپلا می‌گوید این تم از هوش مصنوعی حتماً نقش مهمی در نقش بازی خواهد داشت. وقتی جزئیات بیشتری از داستان BT-7274 پرسیده شد پاسخ استدیو به این سوال چالش‌های پیش روی این کاراکتر از انتخاب‌هایش در روند داستانی سر موضوع خلبان جدید بود و اینکه چه اتفاقات منتظر او و خلبان دوم تایتان هستند.

استدیو از در اختیار گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد داستان بازی در پی سیاست‌های خودش جلوگیری کرد. مطمئنا سوپرایز‌های زیادی انتظار بازی‌بازان را در سری جدید Titanfall می‌کشد.