خداحافظی کردن از حال و هوای فرانسوی بازی Forza Horizon 2 کمی برای خداحافظی تلخ و خاطرات شیرین باشد. با آن حال و هوای ساحلی اش ما را به یاد بازی قدیمی Out Run می اندازد. این تغییر به فضاهای بسیار باز در استرالیا در عنوان بعدی از بازی یعنی Forza Horizon 3 هم بسیار واجب بود و هم بسیار معقول. این یک نیاز اولیه برای این سری است تا خودروهای چهار چرخ متحرک یا 4×4 نیز وارد مسابقات شوند. این ورود به طور خودکار آزمایشات خودش را می طلبد.

بازی Forza Horizon 3

همانطور که کارکنان یوبی سافت نشان دادند، دنیای آزاد بازی های مسابقه ای سختی های عنوان Pandora’s Box را می طلبد. این تنها پیش بینی از آمدن یک عنوان گوشه گیر نیست، این مسئله نشان دادن یک پرش عالی همراه با فرود به همان اندازه عالی است. این مسئله چیزی شبیه به فکر کردن هفت قدم جلوتر از سه قدم است.

اگر شما در حد چند سانتی متر بر روی جاده جابجا می شوید افتادن در حد چند متر در سطح شما نیست. بازی نیز حال و هوای خودش را در حال تطبیق دادن است، بدین معنا که ماشین های 4×4 باید در جایگاه خودشان حاضر شوند. حداقل این چیزی است که این سری از بازی ها نشانش می دهند.

هنگامی که در حال رانندگی در سرزمین های اصلی قاره استرالیا هستید. شما باید مطمئن شوید که سهم مناسبی از فضای مدرن شهری را نیز در اختیار دارید به همان اندازه که صحرا، غارها، جنگل‌ها، ساحل های عاشقانه و بزرگراه ها را. کنفرانس E3 مایکروسافت دقیقاً این میزان از تنوع را دارا بود.

شروع با وسیله نقلیه مثالی یعنی یک Lamborghini Centenario LP 770-4 یک BMW M4 کوپه و یک Ford Shelby GT350R. که ماشین BMW از راه بزرگراه وارد می شود که به حد زیادی آسفالتش با Forza Horizon شباهت دارد و با یک صحنه از سد همراه می شود. راه به آرامی کمی خشن تر می شود و به یک حنگل تبدیل می شود. همزمان با این موضوع یک هلکوپتر نیز یک وسیله نقلیه دیگر را در فاصله ای حمل می کند.

احتمالاً در میانه یک مسابقه دیگر! این مسئله کوچک بر بزرگی دنیای آزاد و غنی این بازی تاکید می کند. همچون سری قبلی Forza Horizons. شما همواره به خاطر توانایی هایتان جایزه دریافت خواهید کرد اگر در حال رانندگی با سرعت بسیار بالا هستید توانایی دریفت کشیدنتان بسیار مهم است. اینکه مکانیزم این بازی چطور دوست دارد شما چقدر خوب بازی کنید واقعاً مسئله اصلی بازی است و شما را بسیار جلو خواهد انداخت.

محیط های بازی نیز همچنین محیط بهتری را نسبت به پوچی سری های پیش ارائه می دهند. همچون سری های پیشین فراخواندن هلکوپتر نیز وجود دارد. بازی Forza Horizon 3 حمل و نقل تمام وسیله های نقلیه همچون جیب را در حین مسابقه به شما معرفی می کند. حماقت موجب افزایش حماقت می شود و هلکوپتر ماشین بعدی را در 50 یاردی شما به پایین می اندازد. از دید و نمای دنیای واقعی، این مسابقه بسیار مضحک به نظر می رسد اما این هدف اصلی نیست. تکرار این سری برای سخن نگفتن از جانب خودش به جد تبدیل به مارک این عنوان شده است.