به گزارش وی‌پلی، توسعه دهنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt استدیو CD Pojekt Red در حال برنامه ریزی نسخه سالانه این بازی است، که امروز توسط این استدیو نیز تایید شد.

همراه با تمامی محتواهای دانلودی و بروزرسانی‌هایی که بازی تابحال دریافت کرده است، تغییراتی که شامل حال بازی شده و مکانیک‌های جدید آن، بسیاری از بازی‌بازان درخواست کرده اند که ما بازی تحت عنوان «نسخه سالانه» منتشر کنیم. من خوشحال که این خبر را در قالب تاییدیه آن به شما اعلام کنم در آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

این خبر ابتدا توسط سایت یوروگیمرز منتشر شده بود، که بعد از توسط USK مطرح شد و در نهایت توسط استدیو CD Projekt Red تایید شد. در بعضی از منایع غیر موثق گفته می‌شود که انتشار آن شاید 26 آگوست باشد این در حالی است که استدیو این خبر را تایید نکرده است و اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نداده است.

بازی The Witcher 3 عرضه اش در مه 2015 بر رگیم‌پینو‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان شروع شده بود. دو بسته گسترش دهنده دیگر نیز برای این بازی با عنوان Hearts of Stone و Blood and Wine منتشر شدند. بازی سال شامل این دو و بسیاری از جزئیات ریز دیگر خواهد بود.