توسعه دهنده بازی Superhot در پست اخیر بلاگش از نسخه واقعیت مجازی این بازی، امسال برای هدست اکیولس ریفت سخن گفت. پس از اشاره به برنامه ها برای باز طراحی بازی برای هدست های واقعیت مجازی امسال، تیم Superhot تایید کرد که نسخه ریفت به طور اختصاصی در پایان سال 2016 آماده انتشار خواهد بود.

این تیم در پست بلاگش اینطور نوشت:

ما هم اکنون در حال کار نزدیک با بچه های اکیولس ریفت برای انتشار Superhot در پایان امسال هستیم. ما در حال تمرکز برای ارائه هر چه بهتر قابلیت های طراحی جدید هدست های واقعیت مجازی هستیم.

در شبکه مجازی ردیت نیز، این تیم تایید کرد که نسخه ریفت این بازی هم اکنون موضوع تمرکز ماست. رئیس بخش روابط عمومی این تیم، آقای Szymon Krukowski در پست بلاگش نوشت:

برای هم اکنون، تمام تمرکز ما بر روی اکیولس است.

این تیم پیشتر اعلام کرده بود که در حال تحقیق بر روی بهترین هدست واقعیت مجازی برای پیاده سازی بازی جدید است. تا اینکه اکیولس ریفت در کنفرانس خبری E3 2015 رونمایی شد.

لازم به ذکر است که این بازی اول شخص شوتر که قرار است منتشر بشود محتوای قابل دانلود خواهد بود. این آپدیت برای صاحبان بازی رایگان خواهد بود و شامل مراحل و سطوح جدید می باشد. این تیم از دی ال سی جدید با عنوان «پیچ و تاب جدید و جالب» نام بردند.

تیم بازی Superhot جزئیات بیشتری را در مورد چگونگی روند پروژه و استایل بازی در پلتفروم ایکس باکس وان و رایانه های شخصی بعدها بازگو خواهد کرد.