اوایل سال جاری (میلادی) شخصی مبلغ 22 هزار دلار برای بازی Star Citizen پرداخت کرد. از قرار معلوم این شخص تنهای کسی به حساب نمی آید که چنین مبلغ زیادی را برای یک بازی هزینه کرده باشد.

شخصی 40 ساله به نام Chris که به نام OZY311 هم در دنیای بازی ها شناخته میشود مبلغ 30 هزار دلار در بازی Star Citizen خرج کرده است که با این مبلغ عملا هر کاری در بازی میتوان انجام داد. این مرد 40 ساله صاحب همسر و فرزند میباشد و در یک شرکت بزرگ کامپیوتری مشغول به کار است جالب اینجا است که این شخص برای پرداخت چنین هزینه ای نه تنها درآمد اصلی خود بلکه درآمدی که از کار دوم خودش به دست آورده هم، استفاده کرده است.

به گفته Chris بالاترین بسته یا Package بازی در اختیار او قرار دارد که به عنوان بسته “The Completionist with the Million Mile High Club” لقب گرفته است که پایه این بسته براساس بسته ای 15 هزار دلاری است.

Chris میگوید که ابتدا بازی را به عنوان یک گیمر عادی شروع کرده است و زمانی که در بازی به مرحله پختگی رسیده است، چنین کاری به یکی از آرزوهای او تبدیل میشود. یکی از توجیهاتی که این گیمر برای خرید خود دارد این که میگوید بعضی ها درآمد خود را برای خرید قایق واقعی هزینه میکنند و من هم برای قایق مجازی.

کمپین Crowdfunding بازی Star Citizen در سال 2012 به بازی اضافه شد و این مد بازی تا به امروز توانسته است بیشتر از 94 میلیون دلار از همین مد بازی درآمد کسب کند که این بازی را به موفق ترین بازی در پروژه های Crowdfunding تاریخ تبدیل کرده است.

اخیرا شرکت سازنده بازی Star Citizen یعنی Cloud Imperium Games اعلام کرده است که در نسخه جدید و مد تک نفره بازی، بازیگران سینمای هالیوود شبیه سازی شده و در داستان بازی از آنها استفاده میشود.