Electronic Arts  بازی جذاب Sea of Solitude (دریای تنهایی) را بدست می گیرد 

بازی بعدی EA Originals

EA Original 8 دسامبر اعلام کرد که : Sea of Solitude جدید ترین بازی است که تحت عنوان EA Originals –شرکتی که بیشتر بازی های تولید مستقل را منتشر می کند- منتشر می شود .

شرکت Jo-Mei Games که در برلین واقع است فوریه 2015 از Sea of Solitude با چندین اسکرین شات و GIF زیبا رونمایی کرد . Sea of Solitude داستان Kay را روایت می کند ؛ زن جوانی که از شدت تنهایی به هیولایی تغییر شکل داده است .

Kay با یک قایق موتوری دور و بر یک شهر رها شده که بخشی  از آن زیر آب فرو رفته گشت می زند و در حالی که تلاش می کند که بفهمد چه اتفاقی برایش افتاده با موجوداتی مانند خودش برخورد می کند .

Cornelia Geppet نویسنده و کارگردان بازی در مقاله ای از EA گفت : ” Sea of Solitude با فاصله هنری ترین و شخصی ترین اثری است که تا بحال ساخته ام . ”

و همچنین افزود : ” گاهی خیلی چالش برانگیز است که این قدر اعماق احساسات خودتان را حفر کنید ، احساساتی مانند ترس های اصلی ، اشتیاق و خشم . اما در عین حال این بهترین راه برای بیان این احساسات است از طریق عرضه آن با استفاده از هنر به مردم . ”

Potrick Soderlund معاون اجرایی استودیو های EA ، برنامه ی EA Originals برای  امسال را در مصابه های قبل از E3 اعلام کرد :

“اولین اقدام کمک به بازی های مستقلی است که خصوصیات جذاب بودن ، تک بودن ، خاطره انگیز بودن و خلاقیت را دارا هستند . تا این بازی ها بتوانند وارد رقابت در بازار شوند .”

“بازی سازانی که تحت عنوان EA Originals فغالیت کنند برای ساخت بازی سرمایه دریافت خواهند کرد و به انتشار و بازاریابی آن ها کمک خواهد شد و سود بیشتری را نسبت به روش انتشار قدیمی خود دریافت خواهند کرد .”

Sea of Solitude دومین عنوان EA Origins است ،EA برنامه ی خود را با Fe رونمایی کرد ؛ بازی اکتشاف محور سه بعدی دیگری که توسط Zonic Games تولید شده است .

Soderlund همچنین گفت : ” مانند اولین عنوان EA Originals یعنی Fe ، Sea of Solitude درون مایه ی بازی هایی را دارد که ما می خواهیم بازیکنان با بازی های EA Originals کشف کنند ”

او همچنین گفت که Sea of Solitude داستانی را میگوید که “انسانی و فردی است و پیام بزرگی را با خود می رساند .”

Jo-Mei و EA پلتفرم  و یا تاریخی برای انتشار Sea of Solitude اعلام نکرده اند .

برای اطلاعات بیشتر می توانید ویدئوی زیر از ژانویه که مصاحبه ای که توسط Anthony Carbony فعال یوتیوب تهیه شده از Geppet  (سازنده ی بازی) را تماشا کنید تا گیم پلی و صحبت های Geppet را ببینید .

منبع : Polygon