جزئیات به روزرسانی بزرگ برای بازی Rocket League

به روزرسانی به نام Starbase Arc برای بازی Rocket League

به روزرسانی جدیدی که برای  بازی Rocket League متعلق به شرکت Pysonix در دسترس قرار گرفته است ، یک Arena مجانی جدید به بازی اضافه می کند ، از Steam workshop پشتیبانی می کند و قابلیت جدیدی شبیه به colorblind mode به بازی اضافه می کند .

این به روزرسانی که نام آن Starbase Arc است روز 7 دسامبر برای تمام پلتفرم ها شامل ؛ PS4  ، Xbox One  و PC در دسترس قرار گرفته است .

نام Arena جدید Starbase Arc است ، وهمانگونه که پیش از این در تریلر معرفی بازی دیدیم ، در فضا واقع شده است .

این Arena طراحی هشت ضلعی دارد که  تعدادی جزئیات مختلفی در آن گنجانده شده ، شامل نبرد های Starship  و نمایش Interstellar laser .

با این به روزرسانی شما میتوانید ماشین جدیدی به فهرست خود اضافه کنید . Vulkan 2 دلاری با خرید DLC در اختیار شما قرار می گیرد .

Arena و ماشین از بازی موبایل شرکت Psyonix به نام Arc Squadron الگو برداری شده اند .

در مورد قابلیت های اضافه شده در بروزرسانی Starbase Arc حالت تمرینی Custom به بازی اضافه شده به علاوه ی موارد زیر :

  • Steam Workshop Support :به کاربران Unreal Engine 3 UDK اجازه می دهد تا Level های دلخواه خود را با استفاده از ابزار Steam Workshop Uploader بسازند .
  • Arena Preference Selector : این قابلیت که مکرراً درخواست شده بود ، به بازیکنان این امکان را می دهد تا درون Arena های که بازی می کنند این Arena ها را Like یا Dislike کنند ، تا احتمال بازی کردن دوباره آن Arena را در رویارویی های آنلاین افزایش یا کاهش دهند .
  • بسته ی Champion Series IV : Champion Series محبوب با آیتم های مخصوص گاراژ ادامه می یابد تا از بازی سازی Psyonix حمایت کند . این بسته یک Import Battle-Car جدید را آزاد می کند ، به علاوه ی نقش و نگار های متحرک برای ماشین ها ، چرخ های جذاب ، سوپرایز های Black Market و قابلیت های دیگر .
  • دو Arena ی مختلف : “Wasteland” شب و Utopia Coliseum ی برفی وارد حالت های Exhibition  ، Private Match و تمام بازی های Ranked می شود .
  • طراحی جدید خودرو های SARPBC : طراحی های جدید گرافیکی برای دو Veteran Battle Car به نام X-Devil و Gizmo .
  • Colorblind Mode جدید : Colorblind Mode جدید در منویOption بازی در دسترس است که سایه های نارنجی و آبی رنگ را همراه نام بازیکنان با کنتراست بالایی بر روی بازی اعمال می کند .