یوبی سافت نهایتاً بازی Watch Dogs 2 را بطور رسمی معرفی کرد و تاریخ انتشار آن را 15 نوامبر تعیین کرد. در بازی جدید شخصیت اصلی داستان مارکوس هالووِی است. یک هکر نخبه جوان که بعد از متهم شدن به جرمی که مرتکب نشده به گروه Dedsec می پیوندد تا با فساد در سان فرانسیسکو در منطقه Bay Area مبارزه کند.

یوبی سافت گفته است که شخصیت مارکوس کاملاً متفاوت از شخصیت قبلی این بازی با نام اِیدن پیِرس است. این شخصیت جدید رسایی بیشتری دارد، در مبارزات به درد بخورد تر است و بسیار در پارکور ماهرتر است. اگر بخواهیم عمیق تر به ویژگی های او بپردازیم او قادر است هر شخصیتی را هک کند تا فقط اهداف از پیش تعیین شده، این مسئله شامل ماشین ها و بخش های الکترونیکی شهر نیز می شود و برای هک های بزرگتر نیازمند قدرت هک کردن بیشتری نیز می باشد. لوازم دیگری همچون RC Jumper یا پهبادها به کمک مارکوس می آیند تا ماموریت هایش را به نحو احسن به پایان برساند هرچند همچون پیش می توان شیوه های پر سر و صدا را با اسلحه و باروت نیز به پایان رساند.

مدیر تولید این بازی آقای دومینیک گوآی در کنفرانس خبری گفت:

در Watch Dogs 2 ما بسیار هیجان زده ایم که به بازیکنان یک سیر داستانی فریبنده را معرفی کنیم که این مسئله همراه با روبرو شدن با هک های پر معنی و عمیق تری است. طیف متنوعی از گجت ها و سلاح ها و یک سیستم کاملاً جدید مولتی پلیر منتظر بازیکنان در Watch Dogs 2 خواهد بود.

عنوان Watch Dogs 2 در سه نسخه لوکس، طلایی و کالکتور منتشر خواهد شد و پیش خرید هرکدام از این نسخه ها یک ماموریت جایزه خواهد داشت که لباس جدیدی را برای شما در دسترس قرار می دهد. یوبی سافت همچنین تریلر رسمی این بازی را نیز منتشر کرد که می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

تریلر های بازی Watch Dogs 2