به گزارش گیم‌پینو، بازی Pokemon Go Plus هم اکنون بر روی سیستم عامل‌های iOS و Android به صورت رایگان قابل دسترسی است اما این بازی در آستانه دریافت یک بسته الحاقی 34.99 دلاری است. Pokemon Go Plus هنوز تاریخ دقیقی از انتشارش در دست نیست اما هنگامی که منتشر بشود روند بازی را بسیار متفاوت خواهد کرد.

این مسئله بخاطر این است که گونه ای خاص از گیم‌پلی مستقل از محیط را تجربه می‌کند که شما نیاز نیست حتماً به صفحه تلفن همراهتان به طور تمام وقت نگاه کنید. البته هنوز مسائل و جزئیات بسیاری است که از این گیم‌پلی خاص مستقل محیطی قابل درک نیستند اما این خبری است که تاکنون منتشر شده است.

Pokémon Go Plus چیست؟

در جواب به این سوال که بازی Pokemon Go Plus دقیقاً چیست باید بگویم که Pokemon Go Plus یک بسته الحاقی از بازی Pokemon Go است که در ارتباط با محیط کار می‌کند. نسخه Plus بدین گونه است که Pokéball به کمک یک پین Google Map کار می‌کند و با ترکیبی از مکالمات با بازی و Pokemon ارتباط بین شما و دنیای بازی برقرار می‌شود. از بلوتوث به عنوان رابط بین شما و دستگاه هوشمندتان استفاده شده و شما می‌توانید آن را به لباستان یا کیفتان بچسبانید.

چه کاری انجام می‌دهد؟

Plus شما را هنگامی که نزدیک PokeStop هستید مطلع می‌کند همچنین مکان های خاصی که در بازی تعبیه شدند نیز شامل این مسئله می‌شوند این سیستم جانی و خارجی هنگامی که به موضوع یا شی یا مسئله خاصی می‌رسد شروع به ویبره می‌کند.

آیا Plus به من کمک می‌کند که Pokémon را بگیرم؟

از جهتی بله! بازی Pokemon Go Plus به شما اجازه می‌دهد که بدون بیرون آوردن گوشی‌تان بتوانید Pokemon را بگیرید. اگر یک Pokemon در نزدیکی شما باشد دستگاه شما روشن خواهد شد. در آن نقطه شما می‌توانید با کمک دستگاهتان یک Pokéball بیندازید. این در صورتی کار می‌کند که شما قبلاً Pokemon را گرفته باشید،

اما آیا واقعاً Plus کار می‌کند؟

هنوز اطلاع دقیقی از این قابلیت در دسترس نیست اما به زودی اخبار بیشتری را به اطلاع شما می‌رسانیم.

Pokémon Go Plus چه زمانی منتشر خواهد شد؟

تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. GameStop تنها فروشنده آن است که قیمت آن را که معادل 34.99 دلار است در سایت خودش به صورت پیش فروش قرار داده است که تمام موجودی آن به فروش رسیده است. و هم اکنون بعضی از فروشندگان آن را در eBay می فروشند.