ماموریت بعدی بازی Hitman 2016 در آفریقا جای دارد. امروز در آستانه کنفرانس خبری دو شرکت اسکوئر انیکس و IO، این دو شرکت تاریخ قسمت بعدی این بازی را 31 مه اعلام کردند.

در این قسمت، که با عنوان قسمت 3 ام بازی Hitman شناخته میشود، مامور و Agent 47 در شهر باستانی مراکش قرار دارد و به دنبال یک جنرال ارتش بازنشسته که در پی کودتاست و یک سرمایه دار شخصی که در کنسولگری سوئد نفوذ دارد است. در تمامی سفرهای دور دنیای مامور 47 بازی Hitman در این 16 سال این اول سفر مامور 47 به آفریقاست.

بر اساس یکی سخنگوی شرکت IO، این قسمت جدید بر روی «تنوع و تضاد» تمرکز کرده است همانطور که 47 حوزه پر رفت و آمد و شلوغ در بازی وجود دارد و یک سفارت خارجی ساده گرایانه تر. سلاح و ابزارهای جدیدی نیز قول داده شده اند که بازیکنان می توانند راه های گوناگونی برای به قتل رساندن اهدافشان طی کنند.

hitman-episode-3-image

پلتفورم های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان دو قسمت قبل این بازی و این قسمت را میزبان خواهند بود. دو قسمت قبل در ایتالیا و فرانسه جای داشت. بر اساس خبر استدیو اسکوئر انیکس در سال 2016 هفت قسمت از این بازی به تدریج منتشر خواهد شد.