بازی Mirror’s Edge Catalyst بازی سبک اکشن، ماجراجویی است که به زودی برای کنسول های بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و PC منتشر میشود. شرکت سازنده این بازی EA Digital illusions CE است و کار انتشار این بازی را هم شرکت Electronic Arts بر عهده خواهد داشت. بازی Mirror’s Edge Catalyst ادامه نسخه قبلی بازی Mirror’s Edge است که در سال 2008 منتشر شده بود. تاریخ انتشار این بازی فوریه 2016 تعیین شده است. بازی Mirror’s Edge Catalyst قابلیت بازی کردن به صورت تک نفره و چند نفره را دارد.

گیم پلی بازی Mirror’s Edge Catalyst 

نام کاراکتر اصلی این بازی دختری است با نام Faith Connors، جریان بازی در شهری با شمایل آینده نگرانه به نام Glass اتفاق می افتد که شبیه به نسخه قبلی بازی است. بازیکنان میتوانند از حرکات پارکور برای عبور از بخش ها و موانع مختلف شهر، پشت سر گذاشتن ماموریت های مختلف و کنار زدن دشمنان استفاده کنند.

mirror's-edge-catalyst-combat-image

توانایی استفاده از محیط اطراف و اشیائی که در آن وجود دارند، مثل Zip-line میتواند سرعت بازی را افزایش داده و بازیکن با استفاده از آنها از یک ساختمان به ساختمان دیگر برود.

گیمر برای رسیدن به یک هدف خاص میتوان آن را بر روی نقشه ای که در اختیار دارد مشخص سازد و پس از مشخص شدن هدف، کاراکتر بازی یعنی Faith با استفاده از یک توانایی به نام “Running Vision” و قرمز شدن بعضی از آیتم های بازی به صورت اتوماتیک میتواند به سمت هدف حرکت کند.

بازی Mirror’s Edge Catalyst بر خلاف نسخه قبلی کاملا Open-World است و بازیکن میتواند با آزادی تمام به گشت و گذار دنیای بازی بپردازد و از راه های مختلف برای رسیدن به هدف خود استفاده کند. علاوه بر ماموریت های اصلی بازی، بازیکن میتواند در خلال بازی به فعالیت های جانبی از جمله مسابقه سرعت برای رسیدن به یک هدف و یا مسابقات زمان دار بپردازد. آیتم هایی با نام Gridleaks در دنیای بازی پخش شده اند که بازیکن میتوان آنها را جمع آوری کند.

سیستم مبارزه بازی به کلی تغییر کرده و گیمر با سیستم جدیدی در بازی رو به رو خواهد شد، استفاده از سلاح های گرم که در نسخه پیشین  مجاز بود در این نسخه به کلی حذف شده است تا بازیکن بیشتر به دویدن، حرکات پارکور و استفاده از حرکات خاص برای کنار زدن دشمنان تمرکز کند. یکی از ویژگی های جالب این بازی این است که زمانی که Faith ضربه آخر را به حریف خود وارد میکند صحنه نمایش بازی از اول شخص به سوم شخص تبدیل می شود تا بتوان حرکت اعمال شده را بهتر مشاهده کرد، این تغییر و ویژگی جدید هیجان بازی را چند برابر میکند.


is-mirror-s-edge-2-catalyst-an-open-world-game-like-dying-light-mirror-s-edge

تریلر بازی Mirror’s Edge Catalyst

 

 

به محض منتشر شدن اخبار جدید بازی Mirror’s Edge Catalyst، در سایت منتشر خواهد شد.

گالزی عکس بازی Mirror’s Edge Catalyst