Robo Recall  با کنترلر های Oculus Touch شما را تبدیل به Reaper ، شخصیت بازی Overwatch  می کند !

لینک ویدئوی گیم

لشگری از بازی های روبات کشی وجود دارد که میتواند با وی آر آن ها را بازی کنید ، اما با Robo Recall به این وادی با لذت پلیدی وارد خواهید شد .

شما برای نابود کردن ربات های بد جنس  به این شهر فرستاده شده اید ، با استفاده از کنترلر های تاچ  می توانید ربات ها بگیرید و دل و روده شان را دراورید . همچنین شما مجهز به انواع اسلحه کمری و هر سلاحی که از بقایای ربات ها بدست می آورید خواهید بود .

و همچنین سلاح مورد علاقه ی من شاتگان ها .

بر خلاف اسحله های کمری که غلاف آن ها روی ران کاراکتر شما قرار دارد ، شما شاتگان ها را از غلاف های مجازی پشت کتف خود خارج می کنید و مانند خدای انتقام آن ها زا به دست خواهید گرفت .

ولی نکته ی حرفه ای اینجاست : ما شاید زیادی Overwatch بازی کرده باشیم اما وقتی ما حرکت Death Blossom  کاراکترReaper (یکی از حرکات کاراکتر Overwatch) را امتحان کردیم روی وی آر زیاد جواب نداد . اما هنوزم Robo Recall باعث میشود حس خفن بودن بکنید ، و شما می توانید سلاح هایتان را وقتی مهمات آن ها تمام می شود دور بیاندازید  ، پس این اساساً شبیه Reaper است ، حتی نوع حرکت وی آر بازی که از نوع Teleporting  است شباهت زیادی به Shadow step (حرکت reaper  در overwatch) دارد .

Robo Recall اولین تهاجم بازی های بزرگ به وی آر است . این بازی در سال 2017 برای Oculus rift با کنترلر های تاچ منتشر می شود و مجانی خواهد بود .

کنترلر های تاچ نیز از 5 دسامبر در دسترس قرار گرفته اند .

منبع