بازی کانتر گلوبال آفنسیو

به گزارش گیم‌پینو هم اکنون بازی Counter-Strike: Global Offensive بخشی از فروش تابستانه استیم است، شما می‌توانید یک کپی از این بازی را به مبلغ 7.49 دلار به جای قیمت 14.99 دلاری آن بخرید و متاسفانه قادر نیستید یک کپی از آن را برای دوستتان در طول تعطیلات تابستانه خریداری کنید.

آقای ایدو ماگال مسئول بخش فروش و طراحی مراحل استدیو والو در شبکه اجتماعی ردیت اینطور توضیح داد:

قابلیت هدیه در طول فروش تابستانه تعطیل خواهد شد، هدف ما برای اجتماع است و به نوعش تاریخی است. تا در طول فروش، بازیکنان جدید که وارد می‌شود بتوانند محیط متفاوتی را تجربه کنند.

گسترش جامعه این بازی مطمئناً یکی از جنبه‌های این انتخاب است، اما عدم اجازه هدیه مطمئناً سودهای دیگری نیز دارد. کاربری در واکنش به این تصمیم نوشت:

بسیار جالب است. این تصمیم به طور موقت از متقلبان و ترول‌هایی با موجودی پر از آیتم جلوگیری می‌کند تا نتوانند کارهای خلافشان را ادامه دهند. شاید بعضی از این متقلبان تنبل حال و حوصله خرید و ساخت دوباره اکانت برای بارهای پیاپی را نداشته باشند.

این تصمیم، تصمیم نازیان آور برای کمک به اجتماع این بازی در جهت گسترش آن است در حالیکه حفره‌های متعددی برای استفاده نا سالم از این سیستم وجود داشته است اما ارزش آن در مقابل گسترش دهندگانی که نمی‌توانند این قابلیت را از بازی‌شان حذف کنند زیاد است. سیستم حذف قابلیت هدیه این بازی، با بازی های سبک Indie دیگری که توسعه‌دهندگان آنها نمی توانند این سیستم را اجرا کنند، بررسی شد و بازی‌های دیگر قدرت ایجاد این تغییر را ندارد اما مطمئناً Counter-Strike: Global Offensive هر بازی برای استیم نیست!