شرکت konami در حال ایجاد DLC جدیدی برای بازی Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain است که با افزودن این DLC به بازی میتوان لباس های جدید به کاراکترهای بازی و اسب ها اضافه کرد. در خلال نمایش بازی در Tokyo شرکت konami محتوای جدیدی را برای بازی چند نفره معرفی کرد که بعضی از آنها براساس نسخه های قدیم این بازی هستند.

اولین لباس مربوط به اسب ها زره ای به نام D-Horse است که با پوشاندن این زره بر تن اسب، ظاهر آن را به کلی تغییر دهید. مجموعه لباس های جدیدی برای کاراکترهای زن بازی هم تعریف شده است. مطمئنا وقتی لباس های جدید برای کاراکترهای جانبی تعریف میشود، کاراکتر اصلی بازی هم که Snake Eater است، لباس ها و تغییرات مربوط به خود را خواهد داشت. یکی از زیباترین لباس هایی که برای Snake تعریف شده است کت و شلوار معروف جیمزباند است.

در ادامه عکس هایی از این تغییرات را مشاهده میکنید.

528107 2939445-tux 2939447-snake 2939448-snake1

Konami هنوز قیمتی را برای این DLC و لباس ها تعیین نکرده است اما قرار است به زودی قیمت آن تعیین شود.

شرکت konami اخیرا اعلام کرده است که در حال شروع توسعه نسخه جدیدی از بازی Metal Gear Solid است و برای انجام این پروژه هم استخدام افراد جدید را به طور فعال آغاز کرده است. هر چند کمی بعد از انتشار این خبر شایعات مبتنی بر نارضایتی کارمندان این شرکت منتشر شد و دلیل آن هم عدم وجود حق رای و کنترل کارمندان با دوربین مدار بسته اعلام شده است.