استدیوی معروف 2K Games خبر نهایی انتشار بازی Mafia 3 برای پلتفورم های Xbox one، Playstation 4 و Windows PC را در تاریخ 16 مهر تایید کرد. داستان بازی به اواخر دهه 1960 مربوط می شود که شخصیت Lincoln Clay در فضایی بازطراحی شده New Orlean به دنبال خونخواهی است.

داستان از رفقای Clay در شهری که توسط اعضای مافیا از سکنه خالی شده شروع می شود. اکشن های بازی مبتنی بر توانایی های مبارزه Clay و تجربه او از سالهای جنگ ویتنام بنا شده است. اجزای بازی از مدل های مو زنان دهه 60، خودروهای عضلانی آن سال ها و موسیقی راک اند رُل قدیمی کمک می گیرد. بازیکنان وظیفه از میان برداشتن دشمنان Clay و ساختن امپراطوری خودشان را بر عهده دارند. Mafia 3 از جدیدترین استدیو شرکت 2K Games به نام Hangar 13 که دو سال پیش تاسیس شده است، کمک گرفته است.

بازی Mafia 3 سه نسخه خواهد داشت، یکی نسخه ی اصلی بازی است و دو نسخه ی خاص دیگر که خریدار را مجاز به دانلود DLC که هنوز منتشر نشده می کند. نسخه خریداری شده شامل چند آیتم فیزیکی مثل «صفحه ی سوندترک» می باشد. همچنین یک مینی گیم نیز قابل پیش خرید است که در اواخر تریلر زیر نشان داده می شود. هنوز رده بندی سنی این بازی مشخص نشده است اما گمانه ها بر گرفتن رتبه M (رتبه  جوانان که به افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود) دلالت می کند.

منبع +