به گزارش وی‌پلی، تنها بازی سبک فوتبال امسال FIFA 17 نیست و همانطور که در تریلر زیر نمایش داده می‌شود Pro Evolution Soccer 2017 نیز بازی دیگری است که برای دوستداران این سبک بسیار شناخته شده است که امسال در رقابت تنگاتنگی با حریف دیرینه خود یعنی FIFA 17 قرار دارد.

ویدئو گیم پلی

این عنوان یکی از حاضرین نمایشگاه و کنفرانس E3 2016 بود، جایی که کونامی ویژگی جدید «کنترل واقعیت» را اعلام کرد و گفته‌های زیر از کنفرانس خبری آن می‌باشند:

امسال ما اسا بازی‌مان را بر اساس ویژگی «کنترل واقعیت» بنیان نهادیم، که سطح گیم‌پلی را به دید ما بسیار ارتقا می‌بخشد و عناصر جدیدی را در جلوه‌های بصری اضافه می‌کند، بدون اینکه دست‌آورد PES را در این سالهای زیر سوال ببرد. ما از موتور Fox Engine بار دیگر بهره گرفته‌ایم تا به سطح جدیدی از استانداردهای دست پیدا کنیم و امید داریم با دیگر ویژگی‌هایمان همچون هوش مصنوعی تطبیق‌پذیر بتوانیم تابوی بسیاری از تکنیک‌ها را در این سالها بشکنیم.

نسخه پیشین PES همراه با نشان تیم‌ها و بازیکنان جدید بوده است تا بتواند به PES در دستیابی به میمیک خاص و واقعی هر تیم کمک کند. PES 2017 لایه‌ی جدید به این پایه‌ها پوشانده است و آن لمس واقعی است. لمس واقعی بیانگر این است که هر بازیکن با هر استایل چگونه توپ را دریافت می‌کند و ریز کیفیاتش همراه با بازیکن تعریف می‌شود. سیستم جدید پاس دقیق نیز بر فیزیک جدید توپ تاکید می‌کند و اینکه این فیزیک هنگام دویدن یار و یا رسیدن توپ به آن چگونه باشد.

تا پیش از انتشار رسمی این بازی شما می‌توانید با دیدن تریلر بالا و عکس‌های پایین انتظاراتتان از این بازی را بسنجید.

تریلر رسمی بازی PES 2017

 

عکس های بازی PES 2017