امروز Konami به‌ طور رسمی بازی PES 2017، نسخه امسال از این سری بازی را معرفی کرد. طی یک کنفرانس، Konami اعلام کرد این بازی «به درجات بالای در واقع‌گرایی و مفرح‌بودن» خواهد رسید و کل عناوین این سری را به سطح جدیدی خواهد برد.

مسئله‌ای که این بازی بر آن توجه دارد، «مفرح‌بودن هنگام بازی با دیگر بازیکنان» و قابلیت‌های جدید دیگر است. یکی از این قابلیت‌ها که با نام تماس واقعی شناخته می‌شود، سیستمی است که پیوسته درحال تولید راه‌های مطمئنی برای کنترل و دریافت پاس می‌باشد.

در این سیستم، برای هر بازیکن تکنیک‌های خاصی استفاده می‌شود؛ تکنیک‌هایی که همه آن‌ها درجهت حس‌کردن «تفاوت‌های ظریف و نامحسوس در کنترل پاس که یک پاس به آن نیاز دارد» تلاش می‌کنند.

از ویژگی دیگر این سیستم پاس دقیق است که Konami در این خصوص گفته است:

پاس دقیق قابلیتی است که بصورت پایه‌ای به لمس حقیقی کمک می‌کند تا با استفاده از توانایی بازی با توپ بازیکن دقت هر پاس را بسنجد. حرکت توپ در جهت موقعیت بازیکن و هدف مورد‌نظر برای ارسال پاس همه به دقت آن پاس کمک می‌کنند و باعث می‌شوند هنگامی که یک پاس از بین دو دفاع با فاصله یک توپ رد می‌شود، حس واقعی هیجان را بچشید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی می‌توانید به وبسایت بازی بروید. همچنین هنوز از کاور رسمی بازی رونمایی نشده است؛‌ لازم به ذکر است نیمار بازیکن برزیلی، روی جلد PES 2016 خودنمایی می‌کرد.

همچون نسخه‌های گذشته، موتور Fox Engine کونامی وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده دارد؛ موتوری که همین وظیفه را در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برعهده داشت.

این بازی در پاییز سال جاری برای PC، PS4، Xbox One، PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد. همچنین در فینال لیگ جهانی PES در یکشنبه در میلان، برای اولین بار شاهد این‌ بازی خواهیم بود. اطلاعات بیشتری از این بازی در مراسم E3 در اواخر خرداد منتشر خواهد شد.

منبع +