بازی Deus Ex: Mankind Divided نام بازی جدیدی است که ادامه دهنده نسخه قبل خود با نام Deus Ex: Human Revolution است. سبک بازی اکشن، نقش آفرینی با دیدگاهی آینده گرایانه می باشد البته سبک های دیگری هم از جمله مخفی کاری و تیراندازی اول شخص هم با این بازی آمیخته شده اند. توسعه دهنده این بازی شرکت Eidos Montreal و منتشر کننده بازی هم Square Enix خواهد بود. تاریخ انتشار بازی Deus Ex Mankind Divided برای 23 آگوست 2016 مشخص شده است. در ادامه به معرفی بازی به همراه تریلر های بازی می پردازیم.

داستان بازی Deus Ex: Mankind Divided

داستان بازی به 2 سال پس از وقایع اتفاق افتاده در نسخه Human Revolution باز میگردد یعنی سال 2029! داستان بازی بیشترحکایت از انسانهای تکامل یافته ای میکند که به جنون رسیده اند. دلیل آن هم سیگنالی است که Hugh Darrow در سرتاسر جهان منتشر کرده است و بر روی چیپ هایی که بر روی این اشخاص نصب شده است تاثیر میگذارد و باعث میشود که به اطرافیان خود حمله کنند. به دلیل خشونت هایی که این واقعه پیش آورده باعث شده که انسان های تکامل یافته ماشینی از انسانهای عادی جدا شوند و به همین دلیل هم نام بازی Mankind Divided گذاشته شده است. کاراکتر بازی شخصی با نام Adam Jensen است که کاراکتر اصلی نسخه قبلی بازی هم بوده است.

تریلر زیبای بازی Deus Ex: Mankind Divided

گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided

از جمله ویژگی های جدید و منحصر به فرد این نسخه از بازی امکاناتی است که در بازی برای مخفی کاری، تیراندازی اول شخص و نقش آفرینی در اختیار بازیکن قرار میگیرد این امکانات و تجهیزات جدید به بازیکن این امکان را میدهد تا بتواند ماموریت های خود را با روش دلخواه پشت سر بگذارد. این ویژگی ها باعث میشود که شما بتوانید حتی بدون کشتن یک نفر و بدون شناسایی شدن کل بازی را به پایان برسانید، البته جدابیت بازی به ترکیب بخش اکشن و مخفی کاری است.

امکان هک کردن از نسخه قبلی در بازی حفظ شده، البته ویژگی هک کردن از راه دور به آن اضافه شده است. Adam Jensen به عنوان یک انسان تکامل یافته از ابزارهای مختلفی بهره مند است از جمله غیب شدن و پرش های بلند که اگر شما نسخه Human Revolution را بازی کرده باشید با بسیاری از این ویژگی ها آشنایی دارید اما در این نسخه علاوه بر ویژگی های نسخه قبل، ابزارهای جدیدی به عنوان یک انسان تکامل یافته به کاراکتر بازی اضافه شده است از جمله شمشیر نانو سرامیکی، نانو سپر محافظتی، سیستم شک الکتریکی که از طریق ضربه مشت و یا از راه دور میتوان آن را به دشمن وارد کرد و دیگر ابزارها که امکان از بین بردن دشمنان به صورت مخفی و بدون شناسایی شدن را برای بازیکن فرآهم آورده است.

بازیکن با دشمنان مختلفی در بازی روبه رو خواهد از جمله اشخاصی که توانایی هایی شبیه به کاراکتر بازی دارند که آنها را مقاوم تر و خطرناک تر میکند. از نظر سلاح ها هم، اسلحه های جدیدی از جمله Battle Rifle به بازی اضافه شده و همچنین بازیکن امکان شخصی سازی سلاح ها را نیز خواهد داشت.

Deus-Ex-Mankind-Divided-guns

تریلر 25 دقیقه ای از گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided

حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی

 

 

سیستم عامل Windows 7 SP1 and Newer (64bit)
پردازنده Core i3-2115C 2.0GHz
کارت گرافیک APU A6-3500 Triple-Core | GeForce GTX 650 1GB  | Radeon R7 250 1GB
رم 4 GB
دایرکت ایکس 11
فضا 30 GB

 

گالری عکس بازی Deus Ex: Mankind Divided با کیفیت HD