چهارمین گسترش دهنده بزرگ بازی Destiny باتوجه به اعلامیه قبلی استدیو که در اواسط سال Rise of Iron نامیده می شود. با توجه به پست بازاریابی که در شبکه مجازی ردیت امروز منتشر شده است.

با توجه به گزارشات، یک تصویر به‌صورت آنلاین منتشر شد که نشان‌دهنده یکی از پوسترهای گسترش‌دهنده جدید Destiny است و نام آن را هم مشخص می‌کند. منابع ما مدعی هستند که دو منبع نزدیک به بانجی، صحت داشتن این پوستر را تایید کرده‌اند. خود تصویر به‌نظر می‌رسد که از یک ویدیو تهیه شده باشد. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

هر چند که نام و تصویر آن اطلاعات زیادی از این بسته الحاقی به ما نمی دهد اما پوستر مکان Iron Banner Crucible را با حضور Lord Saladin نشان می‌دهد – یا شاید کسی شبیه به اوست- که چکش یا تبری آتشین در دستان اوست و توسط سگ باوفایش احاطه شده است. بر اساس گزارشی از سایت کوتاکو بازاریابی Rise of Iron معتبر خواهد بود و شامل یک یورش جدید خواهد بود.

ما منتشر شنیدن خبرهای بیشتر در مورد این بازی در کنفرانس E3 در ماه آینده خواهیم بود.

استدیو اکتیویژن و بانجی خبر «گسترش دهنده غول پیکر» را برای بازی Destiny در اوایل سال منتشر کرده بودند که در سال 2016 منتشر خواهد شد. یک سری کامل برای بازی Destiny در سال 2017 پیش بینی می شود. آخرین گسترش دهنده Destiny با نام he Taken King در شهریور سال 2015 میلادی منتشر شده بود .

منبع +