بازی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth یکی دیگر از سری بازی های معروف Civilization به حساب می آید که در سال 2014 منتشر شد.

سری های قبلی این بازی اکثرا از قرون وسطا شروع میشد و حداکثر تا زمان حال پیش میرفت اما در این بازی یعنی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth شرکت سازنده این بازی دست به حرکت متفاوتی زده است و سعی کرده که تصویری از آینده را به نمایش بگذارد.

در این بازی شما به مدیریت قلمرو خود در مقابل آدم فضایی ها و تجهیزات نظامی مدرن که دیگر کشورها صاحب آن هستند، می پردازید.

در بازی های استراتژیک، برای پیشرفت، باید صبور باشید و زمان زیادی بازی کنید. اما با دانلود ترینر بازی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth، می توانید پیشرفتی سریع تر و بهتری را تجربه کنید.

یکی از تفائت های بازی نسبت به دیگر نسخه ها، دشمنان آن است. آدم فضایی ها دیگر صرفا بربر نیستند. آن ها حمله های بهتر، با تعداد بیشتر نرات را به شما تحمیل می کنند. از همین رو نحوه جنگیدن شما نیز باید متفاوت باشد!

این بازی نمرات نسبتا خوبی را از منتقدان دریافت کرد. همچنین برخی از آن ها، بازی را بسیار خلاقانه دانستند. نمره 81 از Metacritic و 80 از GameRankings برخی از نمرات بازی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth هستند.

برای دانلود ترینر بازی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth، لطفا به پایان مطلب مراجعه نمایید.

توضیحات ترینر بازی Sid Meier’s Civilization Beyond Earth نسخه 1.2.4035 با 10 گزینه

blank

کلید فعالسازی توضیحات
کلید F1 فعالسازی ترینر
کلید F2 انرژی بینهایت
کلید F3 منابع استراتژیک بینهایت
کلید F4 حالت خداگونه
کلید F5 حرکت بینهایت
کلید F6 حمله بینهایت
کلید F7 تولید سریع
کلید F8 رشد سریع شهر
کلید F9 رشد سریع فرهنگ
کلید F10 انجام سریع تحقیقات

 

 

باکس دانلود ترینرها
عنوان ترینر
لینک دانلود
تاریخ انتشار
تاریخ به‌روز‌رسانی
حجم فایل
تاریخ انتشار: 1402-07-03
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 4.37 MB