بازی جنرال ( Command & Conquer: Generals ) یک بازی با سبک استراتژی هم زمان (real-time) بوده و هفتمین قسمت از مجموعه سری بازی های جنرال است.

این بازی در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ برای ویندوز و مک عرضه شد. توسعه نسخه ویندوز Generals را EA Pacific و انتشارش را EA Games برعهده داشت. توسعه و انتشار نسخه مک نیز توسط Aspyr Media انجام گرفت.

در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۰۵ نسخه مک برای Mac App Store مجددا ریلیز شد.

بازیکن در این بازی می تواند از بین سه جبهه مختلف به دلخواه یکی را انتخاب کند: ایالات متحده، چین و ارتش آزادی بخش جهانی (GLA).

در بازی جنرال مانند سایر عناوین این مجموعه، بازیکنان پایگاه ها را ساخته و با کسب منابع روی نقشه و خرج کردن آن، یونیت ها را ایجاد می کنند و سپس با از بین بردن پایگاه و ارتش رقبا، آنها را شکست می دهند.

در این بازی، چندین نوع یونیت یا واحد نظامی وجود دارد؛ از پیاده نظام تا ماشین آلات زمینی و هواپیما، هر کدام نقش خاص خود را دارد (مثلا ضدزره). پایگاه ها نیز وظیفه تولید یونیت، پشتیبانی و اقدامات متقابل دفاعی را دارند.

موفقیت در این بازی با تکیه بر استفاده ترکیبی از یونیت ها حاصل می شود، یعنی استفاده از مزایای آنها و پوشش معایب آنها بوسیله یونیت های دیگر برای شکست دشمنان.

برای مثال، تفنگدار پیاده برای مقابله با پیاده نظام ضدزره مناسب است. اما برای تقابل با ماشین آلات ضد نفر باید از تانک استفاده کرد.

یونیت هایی که سرپا بمانند و بتوانند دیگر یونیت ها را بکشند، امتیاز “کهنه سرباز” دریافت می کنند، با level up شدن و گرفتن درجه نظامی، توانایی شان بهبود یافته و قوی تر می شوند.

در بالاترین سطح، توانایی تعمیر صدمات را در خارج از نبرد بدست می آورند.

جنرال 1

توضیحات ترینر بازی Command & Conquer: Generals نسخه CET با 6 گزینه

blank

کلید فعالسازی توضیحات
کلید F5 + Alt جان / سلامتی بسیار زیاد با انتخاب
کلید F6 + Alt حالت خداگونه برای آمریکا
کلید F7 + Alt حالت خداگونه برای چین
کلید F8 + Alt حالت خداگونه برای GLA
کلید F9 + Alt 999,999 پول
کلید F10 + Alt 9999 قدرت
باکس دانلود ترینرها
عنوان ترینر
لینک دانلود
تاریخ انتشار
تاریخ به‌روز‌رسانی
حجم فایل
تاریخ انتشار: 1402-08-02
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 3.07 MB
تاریخ انتشار: 1402-08-02
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 37.4 KB
تاریخ انتشار: 1402-08-02
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 4.80 KB
تاریخ انتشار: 1402-08-02
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 33.7 KB