سیوهای بازی Need For Speed rivals در سال 2013 به عنوان یکی دیگر از نسخه های بازی جنون سرعت یا همان need for speed از سوی شرکت electronic arts منتشر شد این بازی توانست در میان بازی های منتشر شده need for speed به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین نسخه های این بازی لقب بگیرد.

این بازی در زمان انتشارش برای کنسول های بازی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 و همچنین پلی استیشن 4 و 3 و سیستم عامل ویندوز منتشر شده و علاقه مندان به این سری بازی ها که کنسول های قدیمی تر مثل ایکس باکس 360 و یا پلی استیشن 3 را در اختیار دارند می توانند از این بازی لذت ببرند.

در این پست قصد داریم تا سیوهای بازی need for speed rivals یکی از محبوب ترین بازی های سری جنون سرعت را برای شما عزیزان قرار دهیم. شما می توانید سیوهای کامل این بازی را از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود سیوهای بازی need for speed rivals

 

آموزش نصب سیوهای بازی

1- سیوهای بازی را دانلود کنید.

2- فایل دانلود شده را از طریق نرم افزار winrar در جایی از سیستم عامل خود بر روی فضای دیسک extract کنید.

3- فایل های قبلی و سیوهای قبلی بازی را یه نسخه پشتیبانی تهیه کرده و از فولدر سیوهای بازی حذف کنید.

سیوهای بازی در آدرس C:\Users\USERNAME\Documents\Ghost Games\Need for Speed(TM) Rivals\settings قرار دارند منظور از username نام کاربری ویندوز شخصی شما است

4- سیوهای بازی را در این فولدر کپی کنید.

5- نام فایل 807160971.sav را که در فولدر settings قرار دارد را به 1234567890.sav تغییر دهید.

6- بازی را اجرا کنید.

توجه: در صورتی که بازی را به تازگی نصب کرده اید قبل از انجام عملیات بالا حتما بازی را اجرا کرده پس از شروع کامل بازی از بازی خارج شده و مراحل بالا را به ترتیب انجام دهید.

 

در صورت بروز مشکل در قسمت دیدگاه ها مشکلات را مطرح کنید تا در صورت نیاز لینک جدید قرار بگیرد. (تهیه نسخه پشتیبانی از سیوهای بازی خودتان فرآموش نشود)

نسخه جدید سیو بازی جنون سرعت Rivals

یکی از دوستان با نسخه قبلی سیو بازی مشکل داشت در زیر نسخه جدید رو قرار میدهیم.

استفاده از این نسخه هم مانند نسخه بالا است.

تاکید دوباره: حتما قبل از کپی کردن این نسخه از سیوهای بازی خودتان یک نسخه پشتیبانی تهیه کنید.