اگر شما هم مانند من خیلی مشتاق هستید که سریع این بازی را شروع کنید، کمی صبر کنید.

قبل از اینکه بازی را شروع کنید، بهتر است بعضی نکات درباره بازی PES 2019 را بدانید.

بازی ممکن است نسبت به سال قبل تغییر زیادی نکرده باشد؛ اما تغییرات کوچکی که کونامی در بازی ایجاد کرده است به اندازه ای است که می تواند وقتی بازی را شروع کردید کمی شما را گیج کند.

با دانستن این نکات کلیدی درباره این بازی می توانید بازی را با آمادگی بهتری شروع کنید.

لیگ های لایسنس شده جدید در بازی PES 2019

لیگ برتر فوتبال روسیه

برای کونامی و طرفداران جدید و قدیم بازی فوتبال تکاملی حرفه‌ای PES 2019 حذف لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ضربه تلخی است.

مطمئناً جای خالی آنها احساس خواهد شد، اما نکات مثبت زیادی درباره این بازی وجود دارد که می توانید درباره آن خوشحال باشید؛ برای مثال هفت لیگ لایسنس شده جدید در بازی وجود دارد، از جمله یک لیگ منحصر به فرد که حتی قرار نیست در فیفا ۱۹ وجود داشته باشد.

لیست قسمتهای مختلفی که در بازی هستند و نیستند. لیگ برتر فوتبال آرژانتین، لیگ برتر فوتبال بلژیک، سوپر لیگ فوتبال دانمارک، لیگ برتر فوتبال پرتغال، ‏ پرمیرشیپ اسکاتلند و سوپر لیگ فوتبال سوئیس برای اولین بار در این بازی گنجانده شده اند.

اما در لیگ برتر فوتبال روسیه، باشگاه های فوتبال زسکا مسکو، آنژی مخاچ قلعه و روبین کازان تنها مختص بازی فوتبال تکاملی ۲۰۱۹ هستند.

این به این معنی است که شما می توانید در بازی به جای بازیکنانی که ستاره های جام جهانی بوده اند، مانند آلن دزاگوئف و یا بازیکن بسیار سریع اسپارتاک مسکو، کوئینسی پرومس، بازی کنید.

نمی توان گفت که این بازی کاملا می تواند بازی فیفا را مغلوب کند، اما با این وجود جذابیت های خاص خود را دارد.

موقع تغییر زمان بازی فرا رسیده است

تغییر زمان بازی در PES 2019

سرعت این بازی در ورژن امسال آهسته نیست، اما تأکید جدید بازی بر روی توانایی بازیکنان در اولین لمس توپ و تیم هایی که دائما در حال رقابت برای فضا هستند، به این معنی است که غالبا ممکن است بازی ها به طور تدریجی بیشتر به کارهای خودنمایانه تبدیل شوند.

نیمه های پیش فرض پنجم دقیقه ای دیگر برای بازی کردن کافی نیستند و اغلب در این مدت تنها میتوان اهداف پایین تر از سطح میانه را برآورده کرد.

برای حل این مشکل، در بازی امسال باید حتما مدت زمانی که قرار است در نوبت خودتان باز کنید را افزایش دهید.

به نظر می رسد حدود شش یا هفت دقیقه (هرچند من شش دقیقه را ترجیح می دهم) زمان مطلوبی باشد، اما هر طور که فکر میکنید مناسب است آن را تغییر دهید.

بازی ها شروع به تقلید دقیق تری از زندگی واقعی کرده اند و در این بازی تیم ها در یک سوم آخر بازی بیشتر خسته میشوند.

در کل، این موارد باعث یک تجربه واقع گرایانه تر از بازی میشوند – و چه کسی است که این را نخواهد؟

مستر لیگ را به چیزی بیشتر از یک چالش تبدیل کنید

مد چالش و کلاسیک در pes 2019

مستر لیگ در بازی PES 2019، تقریبا همان ابر لیگی است، که تا کنون بوده است – اما با یک تغییر کلیدی.

هنگام بارگذاری حالت بازی (مد) برای اولین بار (و یا به سادگی شروع یک بازی جدید) در زیر تب عملیات های مربوط به باشگاه، به شما گزینه ای برای انتخاب بین مد کلاسیک و مد (چلنج) چالش برانگیز داده می شود.

مد کلاسیک، همانطور است که شما انتظار دارید، همانطور که تا کنون بوده است، روال کار در مد کلاسیک ساده است و تاکید اصلی در آن بر روی ساختن بهترین تیم ممکن و برداشتن اعضای تیم حریف از مقابل است.

اما در مد چالشی، شما مذاکرات دشوارتری را برای عقد قراردادها تجربه می کنید، بازیکنان کمی بیشتر مغرور خواهند بود و اتحاد کمتری در تیم وجود خواهد داشت و احتمال اخراج شدن آنها بیشتر است.

به شما قول میدهم که به این ترتیب بازی جالب تر خواهد بود.

از ترکیب پیشرفته (Advanced Instruction) در PES 2019 استفاده کنید

pes 2019 Advanced Instruction

میخواهید همه چیز را خیلی سریع تغییر دهید؟ برای اینکار ترکیب پیشرفته که از منوی “نقشه بازی” قابل دسترس هستند، می توانند به بهترین شکل به شما کمک کنند.

برای پیدا کردن آنها، به قسمت تاکتیک های پیش فرض (Preset Tactics) بروید و اسکرول را به پایین بکشید تا دستورالعمل های پیشرفته را پیدا کنید.

در آن قسمت، تاکتیک های بسیار زیادی به شما ارائه می شوند که می توانند در یک لحظه روند بازی را عوض کنند.

آزمایش کنید تا ببینید چه کاری به نفع شما است، گزینه های موجود در این قسمت عبارتند از:

حمله به مدافعان کناری، چرخش هافبک های کناری، بازی کردن تاکتیک false 9 و در مورد دفاع مواردی مانند، حملات ضد حمله و یک خط عمق دفاعی وجود دارد و اگر می خواهید کاملا به روش یورگن کلوپ عمل کنید گزینه ای برای استفاده از تکنیک گیگن پرس (gegenpress) وجود دارد؛ به گونه ای که کاملا انرژی حریف گرفته شود.

4 دکمه مربوط به جهات را برای استفاده از این گزینه ها تنظیم کنید و آنها را در حین بازی درحالی که دکمه های L2 / LT را نگه داشته اید، فشار دهید تا این گزینه ها فعال شوند.

بسیار آسان- و شما خیلی سریع حریف خود را به حالت دفاع خواهید برد.

چگونه جلوی سانتر کوتاه را بگیریم

سانتر کوتاه در پروساکر 2019

هوش مصنوعی بازی امسال قطعا عاشق سانتر کوتاه است.

آنقدر زیاد که شما بعد از مدتی می توانید پیش بینی کنید که دقیقا چه زمانی در بازی از این حقه لوث شده استفاده میشود.

برای آنکه حداقل جلوی ارسال بعضی از این سانتر های کوتاه را به آن ناحیه بگیرید، باید چند چیز را امتحان کنید.

اول و مهمتر از همه اینکه، سعی کنید هر جناح را “داخل” نشان دهید، که به معنی گرفتن توپ سانتر شده در میان راه است تا حریف شانس کمتری برای رسیدن به خط و دریافت توپ سانتر شده داشته باشد.

اگر موفق به این کار نشدید، کلیدهای R1 و X (ضربدر) را برای کمک گرفتن از یک مدافع نزدیک نگه دارید.

تجمع بازیکن ها در جناح ها، حداقل می تواند احتمال جلوگیری از عبور سانتر کوتاه را بیشتر کند.

آیا در لمس توپ (first touch) مشکل دارید؟ تمرین کنید، تمرین کنید و تمرین کنید.

first touch in pes 2019

در بازی امسال، اگر شما به لمس توپ عادت نداشته باشید، لمس توپ می تواند برایتان کمی دشوار باشد.

کسانی که قبلا نسخه آزمیشی PES 2019 را بازی کرده اند، میدانند که باید انتظار چه چیزی را داشته باشند، اما برای سایرین، این موضوع می تواند واقعا در چند بازی اول یک مشکل بزرگ باشد.

برای کمک به کمتر کردن مشکلاتتان ، مانندحرفه ای ها عمل کنید: شروع به تمرین کردن کنید. در اینجا شما قادر خواهید بود تا هر وقت که بخواهید تمرین های خاصی را تحت فشار بسیار کم انجام دهید.

از سرزن های ماهر و چالش ضربه های والی در سناریوهای حمله تان استفاده کنید و هر گونه تمرین دیگری که در هر کجای زمین فوتبال شامل لمس توپ باشد را انجام دهید.

استفاده از یک، اجازه دهید فقط بگویم، تکنیک ضعیف به نوبه خود این مشکل را بدتر میکند، زیرا زمانی که شما به جای بازیکنان خیلی بهتری بازی کنید، آن چند ثانیه اضافه کنترل نزدیک توپ حذف می شود و این باعث می شود که بازی کردن شما خیلی سریعتر باشد.

کیت های واقعی و مدال ها هنوز فقط در ورژن های مخصوص PS4 و PC بازی وجود دارند.

کیت های واقعی و بج ها در PES 2019

اگر خواهان تغییراتی در تیم های Man Reds و Norwoods South هستید، متاسفانه، Xbox One هنوز در مورد PES 2019 چیزی برای شما ندارد.

اما پشتیبانی های آینده از مدهای جدید ممکن است برای این پلتفرم به بازار بیاید، اما در حال حاضر، اگر شما تمام رییل کیت های، نام ها و مدال های بازی را می خواهید، بهترین گزینه ای که دارید خرید، بازی برای PS4 و PC است.

ضربات ایستگاهی بی هدف بسیار خطرناک تر از قبل هستند

ضربه ایستگاهی در بازی PES 2019

من همیشه در بازی PES با ضربه های بی هدف تقلا میکردم؛ که البته این ضربات با آن ضربات چرخشی باشکوه که توپ را در گوشه زمین مینشاند تفاوت فاحشی داشتند.

اما ظاهرا PES 2019 تا حدودی تغییر کرده است.

استفاده از یک تغییر مسیر ناگهانی ساده (معمولا دور از دسترس دروازه بان و بالای دیوار دفاعی)، زمانی که تقریبا دو سوم از نوار قدرت پر می شود، می تواند حتی بازیکنان متوسط را هم خیلی زود به یک متخصص تبدیل کند.