در این اواخر سوالات زیادی با موضوع “چگونه دوباره نام کاربری کلش رویالم را عوض کنم؟” دریافت کردم. در حال حاضر تا جایی که من مطلع هستم تنها یک راه برای عوض کردن نام کاربری برای بار دوم وجود دارد که در این پست روش انجام دادنش را برایتان قرار می دهم.

به طور کلی برای عوض کردن نام اکانت باید به سطح 4 برسید.خیلی ساده می توانید به منوی تنظیمات رفته و گزینه تغییر اسم”Change Name” را انتخاب کنید. نام جدید اکانت کلش رویال خود را دو بار وارد کرده و برای عوض کردن نام اکانت کلمه ی “CONFRIM” را تایپ کنید.

به طور عادی Supercell اجازه عوض کردن مجدد نام را به شما نمی دهد. فقط همان یکبار می توانید این کار را انجام دهید! ولی اگر نامتان را قبلا عوض کرده اید و می خواهید دوباره این کار را انجام دهید باید آموزشی که در پایین قرار دادم را به درستی دنبال کنید.

به طور خلاصه باید با پشتیبانی سوپرسل ارتباط برقرار کنید و به آنها بگویید که از نام نامناسب و یا نام خودتان استفاده می کنید و به خاطر اینکه این مطلب شما را اذیت می کند در صدد تغییر آن هستید.

بعد از 2 یا 3 روز در پاسخ پیامتان از شما سوالاتی می پرسند که در راستای تایید هویت و شناسایی صاحب اکانت است پس از آن اسم شما را تغییر خواهند داد. من از این روش چند بار استفاده کرده ام و همیشه جواب داده است!

چگونه دوباره نام اکانت کلش رویال را عوض کنیم

  1. کلش رویال را روی دستگاهتان اجرا کنید.
  2. منوی تنظیمات را باز کنید و وارد قسمت “Help and Support” شوید. معمولا دکمه کوچک “Contact Us” را در بالا سمت راست صفحه می بینید.اما اگر دکمه را پیدا نکردید می توانید در هر قسمتی که از شما سوال “Was this helpful” را می پرسد  کلمه “No” را تایپ کنید سپس دکمه Contact Us نمایان می شود و می توانید از آن استفاده کنید
  3. در پایین 2 پیامی که قبلا برای عوض کردم نام اکانتم فرستاده ام را مشاهده می کنید. می توانید از آنها کمک بگیرید!
  4. نام اکانتتان بعد از چند روز عوض خواهد شد.

blank