در این مطلب قصد داریم تا آموزش بازی کلش رویال همراه با ترفندهایی چذاب از این بازی را قرار دهیم.

استراتژی ها و تاکتیک هایی که به برد شما در بازی کلش رویال کمک می کنند

اگر برای کلش رویال خود به دنبال کمک هستید، جای درستی آمده اید. اینجا در گیم‌پینو راهنمایی ها، ترفند ها، استراتژی ها و تاکتیک های حرفه ای یاد می گیرید که چگونه در کلش رویال موفق تر باشید. علاوه بر این، دسته های پیشنهادی و مروری بر کلش رویال خواهیم داشت. حال می توانید از صندوقچه های کلن کارت های فوق العاده ای بگیرید پس برای فهمیدن اینکه چطور این کارت ها را بدست آورید به پایین مراجعه کنید.

بازی کلش رویال: به تجربه ی شما نیاز داریم

راه های بسیاری برای موفقیت در کلش رویال وجود دارد و در بیشتر مواقع مرز بین پیروزی و شکست بسیار ناچیز است. این جزئیات هستند که متاسفانه نادیده گرفته می شوند، و ما دقیقا برای همین اقدام به ایجاد این راهنمای جامع کردیم. این راهنما برای تازه کار ها و حرفه ای ها نمای کلی از بازی فراهم می کند تا بتوانند از بازی لذت بیشتری ببرند.

شاید بعضی از راهنمایی ها برای بازیکنان با تجربه تکراری و مشخص باشند اما به یاد داشته باشید که همه باید از جایی شروع کنند.

نظرات و راهنمایی های خود را بنویسید تا بتوانید آنها را با بازیکنان دیگر در میان گذاشته و در موردشان بحث کنید و به خواننده های vplay کمک کنید تا مهارت خود را در بازی کلش رویال افزایش دهند. ما نظرات شما را بررسی کرده و بهترین آنها را به همراه راهنمایی ها و استراتژی های خودمان به این راهنمایی اضافه می کنیم. این راهنمایی به طور مداوم در حال گسترش است.

بازی کلش رویال: راهنمایی برای تازه کار ها

  • از همان ابتدا باید در میان کارت هایتان یک ترکیب متعادل ایجاد کنید. پس تمام نیرو های قوی را انتخاب نکنید که اکسیر بسیار زیادی مصرف می کنند، کارت های ضعیف تر که سریع تر قابل استفاده اند را هم اضافه کنید.
  • اگر یکی از برج های خود را از دست دادید و یا از طرف دشمن تحت فشار بودید دست پاچه نشوید. کسی که با عجله کار می کند بازی را باخته است !
  • وقتی تنها یک دقیقه باقی مانده است تمام نیرو های خود یا یکجا سمت دشمن نفرستید. توجه داشته باشید که باید برج هایتان و برج پادشاه (برج وسطی) را محافظت کنید.

blank

سوالی برای شما : شما چه راهنمایی های برای یک بازیکن تازه وارد دارید ؟

هانس پیشنهاد می کند که اول از یک جاینت و نیروهای دوربرد استفاده کنید. و این کار را تا زمانی که برج اول را نابود کنید ادامه دهید. سپس به حالت دفاعی روی آورید و ببینید که دشمن چگونه عمل می کند.

برای بازیکنانی که به سطح سه رسیده اند استفاده از تاکتیک های پرنس را پیشنهاد می کند. بازیکن از نیروهایی استفاده می کند که مقاومت بالایی دارند و بعد از آن نیرویی با قابلیت پرواز استفاده می شود. هانس اغلب از بالون و بعد از آن از پرنس استفاده می کرد. این تاکتیک را تا زمانی که دشمن را مغلوب سازد ادامه می داد.

بازی کلش رویال: راهنمایی دسته کارت ها

هر کس که می خواهد به بازی کلش رویال وارد شود نه تنها به تاکتیک های پیشرفته بلکه به یک دسته کارت خوب نیاز دارد. مهم است بدانید که تاکتیک و دسته کارت بی نقص وجود ندارد. گرچه برای موفقیت در کلش رویال باید دستورات زیر را رعایت کنید:

  • همانطور که در راهنمای تازه کار ها اشاره شد فقط از نیروهای گرانقیمت استفاده نکنید. توصیه می شود نیرو های ارزان تر هم همراه داشته باشید. کلید موفقیت تعادل است.
  • قانون مهم این است که از نیرو های سریع استفاده کنید، نیرو هایی که در مقابل کارت های هوایی کار آمد هستند، نیرو هایی که به برج ها صدمه وارد می کنند و نیرو هایی که در دفاع تخصص دارند.(برای مثال برج های دفاعی)
  • کارت های شما باید با اولویت جنگی تان سازگار باشد. اگر هجومی بازی می کنید کارت هایی با سرعت بالا انتخاب کنید. گرچه کسانی که تاکتیک های دفاعی را ترجیح می دهند باید از نیرو هایی استفاده کنند که بتوانند در مقابل حملات زیاد مقاومت کنند. اما باز مخلوطی از همه کارت ها را داشتن مهم است.
  • میانگین الیکسر خود را بدانید تا متوجه شوید برای استفاده از کارت ها چقدر زمان لازم دارید. هرچقدر این زمان کمتر باشد، بهتر بازی خواهید کرد.

سوالی برای شما: چه کارت هایی در دسته کلش روبال شما وجود دارد و برای چه آنها را انتخاب کرده اید؟

blank

یک راهنمایی از یکی از کاربران

من به طور اتفاقی از سه دسته مختلف استفاده می کنم. من یک بازیکن در سطح 6 و در آرنای 4 هستم.

  1. از کارت Minion Horde به خاطر قدرتشان در تمام دسته هایم استفاده می کنم. وقتی یک جاینت و یا جاینت اسکلت روبروی شماست این کارت کاربرد بالایی دارد.
  2. اسپل Rage بسیار پر کاربرد است مخصوصا زمانی که کارت هایی با تعداد نیرو های زیاد دارید. وقتی چند گوبلین به برج نزدیک می شوند از این اسپل استفاده می کنم و در طول چند ثانیه برج را تخریب می کنم.
  3. کارت Witch یکی از کارت های مورد علاقه ی من است.می تواند در حالی که اسکلت ها حواس نیرو های دیگر را پرت می کنند به نیرو های دشمن آسیب برساند.
  4. Goblin Hut ها هم بسیار کارآمد هستند مخصوصا زمانی که دشمن شما هم یکی از آن داشته باشد می توانید تعادل را به بازی برگردانید و وقتی که گوبلین ها جمع شوند بسیار مخرب خواهند بود.
  5. Baby Dragon ها عالی هستند. حمله ی آنها به صورت دسته جمعی آسیب میرساند و گوبلین هارا با یک ضربه نابود می کند.
  6. Rocket ها هم جالب اند. اگر احساس می کنید حریف با استفاده از کارت های برجک های دفاعی و نیرو های چهار تایی قصد آزار شما را دارد از ان استفاده کنید. حدود 250 واحد قدرت تخریب در سطح 1 دارد و می تواند نیرو های زیاد و شلوغ را از بین ببرد.

کارت های دومم

  1. به طور کلی از بربر ها برای دفاع در مقابل حمله استفاده می کنم.دارای سطح سلامت بالایی هستند و از بین بردنشان زمان می برد.
  2. Bomber های سطح بالا نیز برای نابود سازی نیرو های تعداد بالا مناسب اند.

در مطالب آینده سعی خواهیم کرد تا استراتژی ها و توضیحات بیشتری از این بازی جذاب را برای شما منتشر کنیم.

انجمن کلش رویال وب سایت گیم‌پینو

جهت فروش اکانت بازی کلش رویال از طریق همین وب سایت و به صورت کاملا رایگان اقدام نمایید.

ادامه ترفندها و آموزش بازی کلش رویال شماره 2