ترفند ها و آموزش بازی کلش رویال شماره 1

 

 تاکتیک ها و استراتژی های بازی کلش رویال

بازیکنی که در مقابل حرکات دشمن واکنش سریع انجام ندهد و به سادگی فقط چندین نیرو را به میدان بفرستد در کلش رویال شانسی نخواهد داشت. بازیکنان باید تصمیم بگیرند که چگونه می خواهند بازی را جلو ببرند. چند راهنمایی ساده برای بهبود استراتژیتان را در زیر مشاهده کنید.

  • صبر کنید تا اکسیر شما کامل شده، به 10 برسد و بعد از آن کارت هایتان را استفاده کنید.
  • نیرو های دوربرد خود را با کارت های قوی محافظت کنید مثل فرستادن یک Bomber پشت یک جاینت.
  • برد خود را قطعی کنید. اگر یکی از برج های دشمن را نابود کرده اید نسبت به او برتری داشته و می توانید حملات او را پاسخ دهید. مخصوصا بازیکنان قوی از این روش استفاده می کنند. توصیه می شود که هنگام دفاع بر روی نابود کردن برج دشمن هم تمرکز کنید.
  • اگر نابودی یکی از برج هایتان مسلم بود نیرو هایتان را به قصد نابود سازی برج دشمن ارسال کنید. جنگیدن برای نجات برجی که سطح سلامت کمی دارد به شما کمکی نخواهد کرد. در هر صورت با یک فایربال نابود خواهند شد.
  • برج های شما می توانند در مقابل بسیاری از دشمن ها به خوبی دفاع کنند. برای مثال اگر دشمن از یک Goblin Hut استفاده می کند نیازی نیست که حتما برای دفاع از نیرو های خود استفاده کنید. برج های شما شاید کمی تخریب شوند ولی می توانند کم و بیش جلوی حملات آن ها را بگیرند.
  • نیرو هایی که به سرعت برج هارا نابود می کنند(مانند شوالیه و جاینت) بسیار مشکلساز هستند و به نیروهای دیگر ارجعیت دارند. منطقی تر است که به وسیله ی یک ساختمان دفاعی آن ها را از برج خود دور کنید.
  • سعی کنید از شکلک ها به خوبی استفاده کنید. آنها در قسمت مربوط به چت کردن در ابر پایین صفحه هستند. سعی کنید ذهن حریف را بهم بریزید و در زمان های مناسب با استفاده از شکلک های مربوط به آن موقعیت حواس آن ها را پرت کنید. فقط به یاد داشته باشید که در آخر جوانمردی را رعایت کنید.

blank

سوالی برای شما: شما از چه تاکتیک ها و استراتژی هایی استفاده می کنید؟

راهنمایی از یکی از کاربران سایت

ارتقا دادن کارت ها در بازی کلش رویال

در کلش رویال زمانی که به سطح مورد نظر رسیدید با استفاده از طلا نیرو های خود را ارتقا دهید. تنها سوالی که می ماند این است که چه نیرویی را باید ارتقا داد؟ در زیر مرحله های ساده ای آورده ایم که به شما در تصمیم گیری کمک خواهند کرد:

  • اگر کارتی را ترجیح می دهید آن را ارتقا دهید. به همین سادگی!
  • کسی که از پول واقعی در کلش رویال استفاده می کند می تواند نیرو های بیشتری را ارتقا دهد.
  • شاید ارتقا دادن تدریجی نیروهایی که در دسته کارت های اصلی شما نیستند ارزشش را داشته باشد. با افزایش سطح نیرو ها نه تنها قوی تر می شوند بلکه بین استراتژی های بیشتری برای شما در آینده حق انتخاب وجود دارد.

سوالی برای شما: شما چه نیرو هایی را ارتقا داده اید؟

blank

صندوق ها و جم ها در بازی کلش رویال

  • صندوق ها را می توان بعد از مدت مشخصی باز کرد.اگر نمیخواهید صبر کنید می توانید از جم هایتان استفاده کنید.
  • بازیکنان می توانند با باز کردن دست آورد ها (achievements) جم بدست آورند.برای مثال اگر بازی را در TV Royale مشاهده کنید 5 عدد جم به دست می آورید.
  • حواستان به زمان باز شدن صندوق ها باشد. بهتر است صندوق هایی که باز کردنشان زمان زیادی می برد را برای مواقعی که سرتان شلوغ است و وقت بازی کردن ندارید، نگه دارید.

blank

صندوق های کلن

اگر در یک کلن هستید می توانید در ابتدای هر فصل صندوق های کلن دریافت کنید. می توانید با بدست آوردن تاج در بازی های خود به قبیله کمک کنید. هفت روز فرصت دارید تا صندوق قبیله را پر کنید و بعد از آن می توانید بدون معطلی آن ها را باز کنید.

جایزه های خوب

از تاریخ 20 دسامبر بازیکنان اطلاع دادند که کارت های بسیار خوبی از صندوق های کلن به دست آورده اند. سعی کنید به سرعت وارد کلن شوید و شروع به کار کردن روی صندوق های کلن کنید. هر چه بیشتر پیشرفت کنید جوایز بهتری به دست می آورید. وقتی وارد یک کلن شدید به بخش Chest رفته و پیشرفت خود را برای رسیدن به صندوق بعدی مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که برای بدست آوردن صندوق فقط باید 1 تاج به قبیله کمک کنید پس قبل از اینکه فراموش کنید این کار را انجام دهید.

رمز تقلب در بازی کلش رویال

هنوز راهی برای تقلب در کلش رویال پیدا نشده است. پس از دادن اطلاعات اکانت برای دریافت جم رایگان خودداری کنید. به علت این که این افراد کلاه بردار بوده و انجام این کار موجب از دست رفتن اکانت شما خواهد شد.

مروری بر بازی کلش رویال

کلش وارکرفت:دفاع از برج رویال

گرچه دو بازی کلش آف کنز و کلش رویال از نظر گرافیکی بسیار شبیه اند اما از نظر استراتژی شباهت های کمی به یکدیگر دارند. جنگجو های زیادی از کلش آف کنز در کلش رویال وجود دارند که البته دارای ظاهری متفاوت هستند مانند جاینت و بربرین. با این اوصاف گیم پلی بازی به طور اساسی متفاوت است.

کلش رویال برای اندروید ترکیبی از یک بازی دفاع از برج و بازی کارتی Hearthstone: Heroes of Warcraft است. مبارزه با کارت انجام شده و مرز میان دو طرف توسط یک رودخانه مشخص می شود. جنگجو ها می توانند از طریق دو پل که روی رودخانه قرار دارند به طرف دیگر برسند. هر بازیکن دارای سه برج هستند که باید از آنها دفاع کنند. اگر برج اصلی بازیکنی از بین برود بازیکن با شکست مواجه می شود.

اگر پس از سه دقیقه بازیکنی برج های بیشتری نسبت به حریف داشته باشد برنده ی بازی خواهد بود. برای جلو گیری از برد دشمن، بازیکن در مقابل حریف های مختلف از نیرو ها و جادوهای مختلفی استفاده می کند. وقتی از نیرویی استفاده می شود بازیکن قادر به کنترل کردن آن نیست. جنگجو خودکار راه مبارزه را پیش می گیرد.

جنگجویان در بازی به صورت کارت در پایین صفحه نمایش داده می شوند. تنها زمانی می توان از کارت استفاده کرد که انرژی مورد نیاز آن فراهم باشد. وقتی بازیکن کارتی را در بازی استفاده می کند ممکن است برای استفاده از کارت بعد چند ثانیه زمان لازم باشد. به همین دلیل بازیکن باید بداند که از کدام نیرو و در کجای زمین استفاده کند.

blank