در این مطلب قصد داریم تا 13 نکته راهنما و آموزش که باید قبل از شروع بازی Red Dead Redemption 2 بدانید را همراه با راهنمای کامل معرفی کنیم. امیدواریم که از این بخش آموزشی استفاده لازم را در بازی ردد ریدمپشن 2 ببرید.

معمولا زمانی که قصد داریم آموزشی برای افراد تازه وارد بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2 بنویسیم، از خود می پرسیم:«چه نکاتی باید بازیکن برای ساعت های ابتدایی این بازی بداند؟»

اما در بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان ساعت های ابتدایی را صرف رد کردن مراحل ابتدایی و آموزشی بازی هستند؛

برای این مراحل بازیکنان نیاز نیست چیزی بدانند، فقط کارهایی انجام می دهند که بازی به آنها می گوید. اما بعد از این مراحل ابتدایی، بازی جهان باز می شود و مشکلات شروع می شود.

در این راهنما و آموزش، چندین نکته برای قسمت 1 بازی ردد ریدمپشن 2 گفته می شود، اما توجه اصلی این آموزش برای موفقیت در جهان این بازی، تمام مراحل بازی و جزئیات خارج از مراحل است.

شروع 13 راهنمای آموزش بازی Red Dead Redemption 2

1- عجله ممنوع !

بازی Red Dead Redemption 2 یک بازی اکشن نیست. بازیکنان نمی توانند به صورت مداوم به همه تیراندازی کنند و پیشروی کنند تا زمانی که مهمات آنها تمام شود و به پایان بازی برسند؛

بازی ردد ریدمپشن 2 را می توانیم شبیه سازی برای دوران غرب وحشی معرفی کنیم. فضاها و مکان های بسیاری برای اکتشاف، گروهی غیرقانونی که مانند خانواده هستند و مراحل مختلفی برای انجام در این بازی وجود دارد.

برای تجربه Red Dead Redemption 2 بازیکنان باید صبر و حوصله داشته باشند، سازندگان می خواهند بازیکنان جهان پرجزئیات این عنوان را کشف کنند و به آن توجه داشته باشند.

بازیکنان می توانند این موضوع را در سرعت حرکت شخصیت اصلی بازی، Arthur نیز مشاهده کنند. سرعت حرکت پیش فرض این شخصیت بسیار کند است و اگر بازیکنان می خواهند به سرعت به جایی برسند باید دکمه ای را فشار دهند.

این موضوع از عمد توسط سازندگان طراحی شده است. همانطور که گفته شد، بازی نمی خواهد بازیکنان همواره در حال دویدن و از دست دادن جزئیات و اتفاقات باشند.

بله، این موضوع باعث می شود بازیکنان احساس کنند بازی به کندی پیش می رود، اما بازیکنان باید در مقابل وسوسه رد کردن جزئیات و سرعتی کردن روند بازی مقاومت کنند؛ زیرا با پیشروی کند در بازی، جزئیات و پاداش بیشتری خواهند گرفت.

زمانی که مراحل ابتدایی تمام می شود و بازی شروع می شود، بازیکنان نیازی نیست که نگران مرحله بعدی باشند و با سرعت مناطق مختلف را بازدید کنند.

Red Dead Redemption 2 بازیکنان را وادار نمی کند تا کاری انجام دهند و زمان محدودیتی برای آنها ایجاد نمی کند. بازیکنان گزینه های زیادی برای انجام در جهان بازی دارند.

اگر می خواهند به سمت حلقه های زرد نقشه بروتد و ماموریت ها را انجام دهتد یا به کشف جهان بازی و شکار و مدیریت اردوگاه بپردازند، محدودیتی وجود ندارد و هرکاری که بخواهند می توانند انجام دهند.

هر بازیکن می تواند سبک بازی مخصوص خود را داشته باشد. این مهم است که بازیکنان به اتفاقات و جزئیات اطراف توجه کنند. هیچ عجله ای برای تجربه این بازی نباید باشد.

2- هرکس و هر چیزی غارت (لوت) شود

در ابتدای بازی Red Dead Redemption 2، دو نبرد مسلحانه بزرگ وجود دارد که تعداد زیادی جنازه برجا می گذارد. بازیکنان می توانند با زمان گذاشتن در این قسمت و بررسی و غارت این جنازه ها، وسایل ارزشمندی بدست آورند.

(در این قسمت بات و هوش مصنوعی همواره به بازیکنان می گویند که عجله داشته باشند، اما نیازی به توجه به آنها نیست! مشکلی پیش نخواهد آمد.)

با انجام این غارت، بازیکنان می توانند قسمت دوم بازی را با مقدار زیادی پول، مهمات کامل و تجهیزات خوب شروع کنند. این تجهیزات مناسب استفاده طولانی مدت نیستند، اما در ابتدای بازی به بازیکن می تواند کمک زیادی کنند.

اگر بازیکنان تاکتیک “همه چیز را غارت کن” را از ابتدای بازی انجام دهند، هرگز خود را محتاج تجهیزات و مهمات نخواهند دید.

این تاکتیک بدان معنی است که بازیکنان باید همواره بعد از هر درگیری چندین دقیقه زمان بگذارند و جنازه ها را بررسی کنند.

نقشه بازی در این موضوع به بازیکنان کمک می کند. کافی است تا به علامت های ضربدر (X) توجه شود. ضربدر های پررنگ یعنی جنازه هایی که هنوز غارت نشده است و ضربدر خاکستری و کمرنگ به معنای جنازه ای است که غارت شده است.

blank

این غارت شامل وسایل و خانه ها نیز می شود. بازیکنان بهتر است در هر خانه ای که وارد می شوند کشو، کابینت، کمد لباس و دودکش (بله دودکش! اینطور به نظر می آید که در زمان قدیم از دودکش به عنوان صندوق نگهداری وسایل ارزشمند استفاده می کرده اند!) را بررسی کنند.

همیشه پول نقد پیدا نمی شود، اما ممکن است تجهیزات خوبی پیدا شود و بازیکنان قادر باشند با فروش آنها پول خوبی بدست آورند.

در این تاکتیک «غارت همه چیز» یک استثنا وجود دارد: مردم بی گناه.

بازیکنان می توانند جنازه تعداد زیادی اعضای یک دسته را غارت کنند، اما غارت جسد افراد بی گناه تاثیر منفی در رتبه افتخار بازیکن خواهد گذاشت.

به عنوان مثال اگر بازیکن جرمی مرتکب شده باشد و یک شاهد در حال فرار برای گزارش به پلیس باشد و آن شاهد را بکشد، امتیاز منفی برای افتخار بازیکن ثبت می شود.

اما اگر علاوه بر قتل، این شاهد را نیز غارت کند، امتیاز منفی بیشتری اضافه خواهد شد.

3- از زاویه های مختلف دوربین استفاده شود

در بعضی بازی ها (مانند فیفا) یک زاویه دوربین انتخاب می شود و دیگر تنظیمات این بخش تغییر نمی کند.

اما در بازی Red Dead Redemption 2 بسته به شرایط، با تغییر زاویه دوربین بازیکنان می توانند بهتر شرایط را مدیریت کنند.

در این بازی بازیکنان قادر هستند تا از دید سوم شخص (در سه حالت نزدیک، متوسط و دور) و حالت دید اول شخص استفاده کنند.

زاویه دید سوم شخص به طور پیش فرض استفاده می شود و در اکثر شرایط بهترین زاویه دید است. اما در زمان هایی که بازیکنان در مکان های بسته مانند خانه هستند و یا مشغول غارت محیط ها هستند، زاویه دید اول شخص می تواند بسیار مفید باشد.

پیدا کردن و برداشت وسایل و تجهیزات هنگامی که از نزدیک می توان آنها را دید بسیار آسان تر است.

زاویه های مختلف دید همچنین در هنگام کنترل وسایل (مانند قطار) و یا اسب می تواند مفید باشد. اگر نیاز به دید گسترده ای وجود دارد، دید سوم شخص و اگر نیاز به دقت به جزئیات و انجام اعمال ظریف است، دید اول شخص می تواند به بازیکنان کمک کند.

اما یک زاویه دید دیگر نیز وجود دارد: حالت سینمایی.

این زاویه دید چندان موثر نیست و به گیم پلی کمک نمی کند، اما باعث می شود بازیکنان هنگامی که در قطار یا با اسب در حال حرکت هستند، از زاویه های خوبی مناظر و محیط زیبای بازی را مشاهده کنند و تصاویر خوبی بگیرند.

لازم به ذکر است که در بازی قابلیتی وجود دارد که با آن بازیکنان می توانند قطار یا اسب را در مسیر نگه دارند، دیگر نگران جهت دهی نباشند و از محیط لذت ببرند.

4- پس از گذشت ساعت ها، هنوز بازیکنان می توانند موضوعات جدید یاد بگیرند

Red Dead Redemption 2 مانند دیگر بازی ها نیست که با گذشت ساعت های ابتدایی و رد کردن مراحل آموزشی، تمام نکاتی که نیاز است یاد گرفته شود.

در حقیقت، در تجربه ای که داشتیم پس از گذشت 30 ساعت از بازی، هنوز در حال یادگیری قسمت های مختلف بازی بودیم. بسیاری از این نکات جدید در ماموریت ها و مراحل جانبی دیده می شود.

قسمت های بازی طولانی و درگیر کننده هستند و مراحل زیادی برای انجام وجود دارد.

بازی Red Dead Redemption 2 عجله ای برای نمایش نکات و مسائل جدید ندارد و همه را به یکباره نمایش نمی دهد. بسیاری از درس های بازی توسط مراحل مختلف و جانبی به بازیکن نمایش داده می شود.

بازیکنان برای اینکه مطمئن شوند این موضوع را از دست نمی دهند، کافی است به اعضای گروه کمک کنند، مراحل اصلی را انجام دهند و درخواست های مختلفی که در نقشه قابل مشاهده است را انجام دهند.

یکی از ماموریت های موجود در قسمت 2 بازی، مکانیک جمع آوری بدهی را معرفی می کند.

جزئیات این مکانیک چندان اهمیت ندارد (برخی ماموریت های این قسمت به این شکل است که بازیکن باید چندین کشاورز را کتک بزند تا از آنها پول بگیرد)، مهم این است که بازیکنان قابلیتی بدست می آورند که با آن می توانند اردوگاه را ارتقا دهند.

شاید این موضوع به تنهایی خیلی بزرگ و تاثیرگذار نباشد، اما قطعا در روند پیشرفت بازیکنان احساس خواهد شد.

سیستم مخفیکاری نمونه خوب دیگری در این موضوع است.

بازیکنان می توانند با روش ها و قابلیت های مخصوص و جدید کمتر در دام دشمنان بیفتند و به راحتی مراحل را به صورت مخفیکاری انجام دهند، اما این قابلیت ها در انجام چندین ساعته ماموریت های مختلف بدست می آید.

ماموریت های خط داستانی بازی و جانبی به بازیکنان این بهبود ها را می دهند.

بسیاری از قابلیت ها به قسمت هایی داده می شود که بازیکنان از آنها اطلاع دارند و انجام می دهند، اما با این بهبود ها می توانند به روش های بهتر و موثرتری آنها را انجام دهند.

اگر چیزی گیج کننده یا دشوار بنظر برسد، به این دلیل است که بازیکن هنوز نتوانسته است مهارت ها و قابلیت های مورد نیاز را بدست آورد. کافی است مراحل مختلف را انجام دهد تا این سختی از بین برود.

5- نیازی به نگرانی برای بدست آوردن یک اسب بهتر نیست

اسب در بازی red dead redemption 2

اسب همراه همیشگی بازیکن در بازی Red Dead Redemption 2 است، این همراهی اهمیتی بیشتری حتی از اعضای گروه دارد.

اسب های مختلفی تقریبا در تمامی شهر های نقشه برای فروش وجود دارد. همچنین بازیکنان قادر هستند اسب های وحشی را رام و از آنها استفاده کنند.

ممکن است بسیاری از بازیکنان فکر کنند اسب اول بازی برای مدت طولانی جوابگو نیست و باید یک اسب بهتر خریداری کنند. اما این تفکر اشتباهی است.

بازیکنان نیازی نیست در این بازی نگران پیدا کردن یک اسب جدید و بهتر باشند.

در عوض، بهتر است وقت خود را به بهبود رابطه و پیشرفت اسب اولیه خود کنند.

میزان سلامت و استقامت اسب براثر محبتی که به اسب انجام می شود، غذایی که داده می شود و شست و شوی اسب افزایش پیدا می کند.

برای به حداکثر رساندن میزان سلامت و استقامت کار و زمان زیادی مورد نیاز نیست. پس از گذشت مدتی بازیکنان خواهند دید که اسب آنها هیچ کمبودی ندارد و مشکلی با آن اسب نخواهند داشت.

برای مدت طولانی، اسب هایی که برای فروش قرار گرفته اند، فقط از لحاظ آماری با اسب اولیه بازیکن متفاوت خواهند بود.

با خرید این اسب ها، بازیکنان مجبور هستند از اول رابطه خود را با اسب بسازند و این دردسری است که ارزشش را ندارد.

در اواخر بازی، بازیکنان اسب های Elite را پیدا خواهند کرد. این اسب ها گران قیمت هستند، اما آمار آنها باعث می شود ارزش هزینه خواسته شده را داشته باشند.

البته در قسمت های ابتدایی بازی چالشی وجود دارد که با انجام آن، بازیکن اسب سفید عربی را بدست می آورد که جز یکی از بهترین اسب های بازی است. اگر می خواهید شما نیز این اسب را به رایگان بدست آورید، در قسمت نظرات اعلام کنید تا آموزش آن را برای شما قرار دهیم.

6- ماموریت زیادی برای انجام وجود دارد و پیگیری و مدیریت آنها سخت است

نقشه بازی ردد ردمپشن 2

در بین اعضای مختلف گروه که برای شما ماموریت های مختلفی دارند، غریبه هایی که وظایفی به شما محول می کنند، چالش های مختلف، مسابقات مختلف، دشوار است که به خاطر داشته باشید به کجا می روید و چه کارهایی انجام داده اید و قدم بعدی چیست.

همانطور که بازیکنان مراحل اصلی و جانبی را انجام می دهند، متوجه نقاطی در نقشه خواهند شد. نقاط زرد مربوط به خط داستانی اصلی بازی است و نقاط سفید برای ماموریت های جانبی است.

جزئیات این نقاط توضیح می دهند که چه کسی این ماموریت را به بازیکن اختصاص داده است و جزئیات دیگری وجود دارند که بازیکنان می توانند با مطالعه آنها مراحل را اولویت بندی کنند.

blank

نقشه راهی مناسب برای پیگیری و مشاهده لیست ماموریت ها است، اما برای برخی ماموریت های بزرگ چندان کافی نیست.

در عوض بازیکنان می توانند از Log بازی استفاده کنند، این بخش از طریق منوی اصلی قابل دسترسی است.

در این صفحه لیستی از ماموریت ها، چالش ها و اطلاع رسانی ها به بازیکن نمایش داده می شود. این بخش می تواند برای جلوگیری از گیج شدن بازیکن بسیار مفید باشد.

7- همیشه کاری که بازی می گوید را نیاز نیست انجام دهید

در قسمت های ابتدایی بازی، همیشه چندین نقطه زرد در نقشه وجود خواهد داشت.

این نقاط ماموریت های خط اصلی داستانی بازی و افرادی از تیم هستند که به کمک شما نیاز دارند یا کاری را به بازیکن می خواهند اختصاص دهند.

بازیکنان در صورت تمایل آنها را می توانند انجام دهند، اما همانطور که بارها در این مقاله گفتیم، نیازی به عجله نیست.

مراحل اصلی بازی (نقاط زرد) شامل قسمت های مختلفی هستند و یک نقطه شروع و پایان دارند. آنچه که بازیکن در بین شروع و پایان این مراحل می تواند انجام دهد، برعهده خود بازیکن است؛

شکار کنید، شهر های مختلف را کشف کنید، تجارت کنید، مسابقه انجام دهید و از بازی لذت ببرید. مراحل اصلی بازی می توانند منتظر بمانند.

8- به اخطار های بازی توجه شود

اگر بازی به بازیکن اخطار می دهد که به مکانی نرود، بهترین کار است که به این اخطار توجه شود و شانس را امتحان نکنید!

مخصوصا در اوایل بازی مناطقی وجود دارد که با ورود به آنها، بازیکن وارد خطر بزرگی می شود و جایزه بالایی برای سر او اعلام می شود.

جایزه بگیران حرفه ای به دنبال بازیکن خواهند رفت و بازیکن قادر به انجام هیچ کاری بدون جلب توجه آنها نخواهد بود، این موضوع همراه با دیگر خطراتی که برای بازیکن ایجاد می شود، دلیل خوبی است که به اخطارهای بازی توجه شود.

9- برای ارتقای مهارت ها، به صورت مداوم آن مهارت ها انجام شود

تمرین کنید تا مهارت ها ارتقا پیدا کند

Red Dead Redemption 2 دارای 3 قسمت اصلی و مهم است: سلامتی، استقامت و میزان چشم مرده (dead eye، ویژگی در بازی است که در هنگام تیراندازی استفاده می شود)؛ این سیستم تقریبا پیچیده است.

بازیکنان باید زمان زیادی را صرف درک و شناسایی نحوه عملکرد این قسمت کنند. راه حلی که برای ساده شدن بازی و این قسمت وجود دارد این است که بازیکنان از هر قسمتی که خواهان افزایش و بهبود آن هستند، استفاده کنند.

اگر بازیکن می خواهد طولانی تر بدود، باید همواره در حال دویدن باشد. اگر می خواهد چشم مرده بیشتری داشته باشد، از اسلحه های خود بیشتر استفاده کند. اگر می خواهد خط سلامتی بیشتری داشته باشد، از غذاهای مختلف و به مقدار زیاد استفاده کند.

انجام اعمال مرتبط، باعث افزایش XP در آن شاخه می شود. با انجام کارهای مرتبط به صورت مداوم و طولانی، XP های بسیاری کسب می شود و از آن برای ارتقای آن شاخه می توان استفاده کرد.

این ارتقا بدان معنی است که بازیکن قادر است مقدار بیشتری سلامتی، استقامت و چشم مرده داشته باشد.

10- مصرف تنباکو برای بدست آوردن چشم مرده (Dead Eye) عالی است

مصرف تنباکو بازی red dead redemption 2

چشم مرده مانند خط های سلامتی و استقامت کار نمی کند و نمی توان به راحتی آن را بدست آورد. به همین دلیل است که این موضوع می تواند برای بازیکنان مشکل ایجاد کند.

بازیکنان برای استفاده از قابلیت چشم مرده باید آن را پر کنند، با انجام برخی از کارها می توانید چشم مرده را بدست آورید و یکی از بهترین آنها، جویدن تنباکو است.

اگر بازیکنان همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم اکثر جنازه ها و خانه ها را غارت کرده باشند، به احتمال خیلی زیاد در انبار خود تعداد بسیار زیادی تنباکو پیدا خواهند کرد.

مهم است بازیکنان فراموش نکنند که همراه خود تنباکو داشته باشند و هر زمان که می خواهند شلیک های دقیق و موثری انجام دهند از آن استفاده کنند. (در میان درگیری مسلحانه این قابلیت به مانند یک کد تقلب عمل می کند و به بازیکن قدرت زیادی می دهد)

11- اردوگاه به آرامی ارتقا داده شود

به عنوان بخشی از ماموریت های گروه در قسمت 2 بازی، دفترچه اردوگاه بدست می آید، دفترچه ای که بازیکنان می توانند توسط آن بخش های مختلف اردوگاه را ارتقا دهند.

نکته اول و مهم این است که هیچ اثر منفی در ارتقای قسمت های مختلف وجود ندارد، بهبود اردوگاه قطعا یک نکته مثبت است و به بازیکن فوایدی می رساند.

بازیکنان می توانند برای این ارتقاها زمان زیادی بگذارند و از منابعی که از غارت های مختلف و مداوم بدست آورده اند استفاده کنند و در عوض امکاناتی را دریافت کنند.

به عنوان مثال، با هزینه 175 دلار و ساخت قفس مرغ، قابلیتی به اردوگاه اضافه می شود که باعث می شود چشم مرده بازیکن افزایش پیدا کند. قابلیتی که به نظر مفید و فوق العاده است.

اما این امکانات بعضی اوقات چندان در گیم پلی بازیکن تاثیر نمی گذارند. به عنوان مثال همانطور که در نکته قبلی گفته شد، با داشتن انباری پر از تنباکو بازیکنان دیگر نیازی به چشم مرده موجود در غذای اردوگاه نخواهند داشت و این ارتقای گفته شده بی ارزش می شود.

بازیکنان قادر هستند بخش های مختلف اردوگاه را در هر زمانی که بخواهند ارتقا دهند، اما مهم است که این موضوع را به عنوان وظیفه و شغل مهم خود نبینند، بهتر است زمانی به سراغ بهبود اردوگاه بروند که پول و منابع اضافی در اختیار دارند و استفاده ای از آن نمی کنند.

نکته ای که در این موضوع قابل ذکر است این است که برخی ویژگی های بازی با ارتقای اردوگاه باز می شوند.

به عنوان مثال ارتقای چادر هلندی و چادر آرتور فست تراول (Fast Travel) را بهبود می بخشد، یا اگر بازیکن می خواهد مقدار بیشتری تجهیزات با خود حمل کند، می تواند با ارتقای این موضوع در اردوگاه آن را بدست آورد.

12- به تجهیزات توجه شود

هر بار که بازیکن از اسب پیاده می شود تا مدتی پیاده روی داشته باشد، مهم است وسایلی که بر روی اسب گذاشته شده است بررسی و بازیکن مطمئن شود که وسایل مناسب را به همراه دارد.

با نگهداری L1/LB هنگامی که بازیکن در کنار اسب قرار دارد، بازیکن می تواند به لیست تجهیزات و وسایل موجود در اسب دسترسی داشته باشد و هرکدام که مورد نیاز است را بردارد.

لیست سلاح ها به ترتیب (جهت عقربه های ساعت) شامل:

  • سلاح دستی: تپانچه و دیگر سلاح های دستی
  • مشت: برای مشت زدن
  • چاقو ها: برای ضربه زدن
  • کمان و تفنگ ها
  • پرتاب کردنی: طناب، دینامیت و دیگر وسایل
  • مکانی دیگر برای کمان و تفنگ ها

بخش اسلحه در red dead redemption 2

وقتی بازیکن تجهیزات خود را انتخاب می کند، مهم است به آنچه در پیش رو دارد فکر کند.

اگر قرار است به شکل مخفی کاری مرحله انجام شود یا شکاری در پیش است، با برداشت یک کمان نیاز برطرف می شود.

اگر نبردی بزرگ و همه جانبه در پیش است، با استفاده از دو مکانی که برای سلاح ها قرار گرفته است می توان مطمئن شد که برای آن شرایط همه چیز آماده است.

کافی است از یک مکان برای سلاح های دوربرد و از دیگری برای سلاح های کوتاه برد مانند شاتگان استفاده شود تا دشمنان شانسی برای مقابله نداشته باشند.

لیست آیتم های شما نیز مانند لیست سلاح عمل می کند، سه ردیف بالایی مربوط به آیتم های سلامت، استقامت و چشم مرده است، ردیف راست کیت بازیکن مانند دوربین و دوربین شکاری قرار دارد و در قسمت پایینی لباس، وسایل کمپ و وسایل شکار وجود دارد.

محل قرار گیری آیتم ها ثابت است و بازیکنان نمی توانند ردیف ها را شخصی سازی کنند.

با یادگیری این قسمت و حفظ جایگاه ها، تعویض سلاح و آیتم بسیار سریع می شود؛ زیرا این ردیف ها تصادفی چیده نشده اند و هر وسیله در مکان مخصوص خود قرار می گیرد.

کافی است که بازیکن قوانین قرارگیری این بخش ها را یاد گیرد و از آن پس می تواند به راحتی آیتم ها و سلاح های مورد نظر خود را به سرعت انتخاب کند.

13- هویت خود را در بازی مخفی کنید

بازیکن می تواند در لیست آیتم های خود و ردیف چپ، پارچه ای را مشاهده کنند که می تواند در هر زمانی که قصد انجام کاری غیرقانونی دارد، آن را به صورت خود ببندد تا هویت خود را مخفی نگه دارد.

این موضوع باعث نمی شود بازیکن نامرئی شود، اما باعث می شود ناشناس بماند. با پوشیدن پارچه، همچنان توسط ماموران قانون تحت تعقیب قرار خواهد گرفت، اما صورت Arthur از آنجایی که دیده نشده است، شناسایی نمی شود.

این هم از 13 نکته برای آموزش و یادگیری بهتر بازی red dead redemption 2 که امیدوار هستیم برای حرفه ای شدن و بهتر پشت سر گذاشتن مراحل بازی به شما کمک کند.

در صورتی که سوالی و یا نکته ای در ذهنتان است با ما از بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.