4 ترکیب از بهترین ترکیب های بازی PES 2020 که توسط بهترین بازیکنان PES 2020 در جهان استفاده می شوند را در این مقاله توضیح خواهیم داد

تغییر نام از Pro Evolution Soccer به eFootball Pro Evolution Soccer در جدیدترین نسخه از این سری محبوب بی دلیل نبوده است و نشان دهنده هدف کونامی برای اعمال بهبود ها، تغییرات و تبدیل PES به یک بازی مناسب در مسابقات بازی های ویدیویی و همچنین مسابقات آنلاین است.

فضا و تاکتیک های مسابقات آفلاین و آنلاین بسیار متفاوت است و بازیکنان در مسابقات آنلاین شرایطی متفاوت از شرایط مسابقه با دوستان خود تجربه می کنند.

یکی از عوامل تاثیر گذار در برد و باخت این مسابقات آنلاین، ترکیبات تیم ها است.

البته نکته مهم این موضوع این است که بازیکنان برای موفقیت در مسابقات نیاز نیست تمام ترکیب های بازی را یاد داشته باشند.

در بازی PES، تنها چیزی که نیاز است، یادگیری 4 مورد از بهترین ترکیب های بازی است تا توسط این ترکیب ها، بازیکنان حریفان خود را شکست دهند.

بهترین ترکیب های بازی PES 2020 با آنها برنده بازی شد

1- ترکیب 4-3-3 (یا 4-2-1-3 در نسخه PES 2020)

اولین ترکیب 4-3-3 در بین بهترین ترکیب های بازی PES 2020

مناسب برای: بازیکنانی که حمله از جناحین و سپس نفوذ به محوطه جریمه را ترجیح می دهند.

نحوه حمله: این ترکیب این امکان را به بازیکن می دهد تا از توانایی هافبک های کناری خود برای نفوذ به خط دفاعی حریف استفاده کند و سپس با ارسال از گوشه ها یا نفوذ مستقیم از گوشه ها موقعیت گل بسازد.

در این ترکیب، بازیکن باید تلاش کند تا وینگر های خود را از گوشه زمین عبور دهد. به همین منظور بازیکنان می توانند از تنظیمات ترکیب “Hug the Touchlineاستفاده کنند.

فرقی نمی کند که با سرعتی پایین بازی انجام می شود یا بر روی ضدحملات هدف گذاری شده است، بازیکنانی که از این ترکیب استفاده می کنند باید مطمئن شوند که در پاس های عرضی و هوایی و همچنین پیدا کردن هافبک های خود مشکلی نداشته باشند.

نحوه دفاع: نقطه ضعف این ترکیب، خالی بودن گوشه های زمین خودی و آسیب پذیری در ضد حملات است. زیرا هافبک های کناری معمولا در حمله شرکت داشته اند و جای آنها در ضد حمله حریف خالی است.

برای رفع این مشکل، بازیکن باید از دو هافبک میانی DMF استفاده کند تا آنها فضاهای خالی ایجاد شده را پر کنند.

آنچه بازیکن برای استفاده از این ترکیب نیاز دارد: فوتبالیست هایی با مهارت دریبل عالی در گوشه های زمین، بازیکنان با قدرت تمام کنندگی بالا در خط حمله و همچنین DMF هایی که استقامت بالایی داشته باشند.

2- ترکیب 4-2-1-2-1 (یا 4-3-2-1 در نسخه Pes 2020)

ترکیب 4-2-1-2-1 در بازی PES 2020

مناسب برای: بازیکنانی که با سرعت پایین بازی می کنند.

نحوه حمله: در این تاکتیک، هدف این است که توپ به آرامی و با پاس های کوتاه و ادامه دار به محوطه جریمه حریف برسد و همچنین مالکیت توپ حفظ شود.

در تنظیمات ترکیب می توان از possessive attacking style و low support rangeاستفاده شود. تا فوتبالیست ها بیش از حد از موقعیت خود دور نشوند و گزینه های پاس از دست نرود.

نحوه دفاع: یکی از نکات مثبت استفاده از این ترکیب این است که اگر بازیکن حریف توپ را بدست آورد، فوتبالیست های بازیکن از همان ابتدا فشار را به بازیکنان حریف وارد می کنند و به آنها اجازه نمی دهند که کاری بکنند.

تنظیمات ترکیب “aggressive pressuring می تواند این فشار را افزایش دهد و کار بازیکنان حریف دشوار تر شود.

گذاشتن دو DMF در عقب ترکیب نیز می تواند در جلوگیری از ضدحملات حریف موثر باشد.

آنچه بازیکن برای استفاده از این ترکیب نیاز دارد: صبر، پاس های کوتاه و حرکات کارآمد در هنگام حمله.

3- ترکیب 5-3-2 (یا 5-2-1-2 در نسخه Pes 2020)

ترکیب 5-3-2 در بازی PES 2020

مناسب برای: بازیکنانی که دفاع در اولویت آنها است.

نحوه حمله: با اینکه اولویت و اثر این ترکیب در دفاع است، اما بدون گل زدن پیروزی ممکن نیست. بنابراین در این ترکیب دو مهاجم نیاز است که بتوان به سرعت ضدحملات را انجام داد.

استفاده از پاس های بلند و سانتر ها راهی برای ایجاد حملات در این ترکیب است.

نحوه دفاع: اصل این ترکیب دفاعی است، پس نیاز به انجام کارهای چندانی در هنگام حملات حریف نیست.

فقط باید بازیکن مطمئن شود که حریف خود را در فضاهای بسته نگه می دارد و اجازه پاس و حرکت به او نمی دهد. دو فوتبالیست DMF می توانند در این قسمت بسیار مفید باشند.

آنچه بازیکن برای استفاده از این ترکیب نیاز دارد: سه مدافع قدرتمند در مرکز و همچنین خط هافبک و هجومی قدرتمند برای پیشروی سریع و ارسال پاس های بلند

4- ترکیب 4-2-1-3

ترکیب بازی PES 2020 به صورت 4-2-1-3

مناسب برای: بازیکنانی که می خواهند در مسابقات Pes 2020 موفق باشند.

نحوه حمله: این ترکیب توسط قهرمان سری مسابقات Pes، یعنی بازیکن UsMakebyle استفاده می شود و برای یک هدف ساخته شده است: حمله.

تمرکز اصلی این ترکیب این است که ¾ م زمین قبل از پاس نهایی به خط حمله تحت کنترل بازیکن باشد.

شاید به نظر آسان برسد، اما بازیکن باید مطمئن شود که 3 بازیکن میانی سریع و موثر هستند.

همچنین مهم است تنظیمات ترکیب range of supportدر پایین ترین میزان تنظیم شود تا هافبک ها همیشه در موقعیت مناسب برای دریافت پاس ها باشند.

نحوه دفاع: استفاده از 3 مهاجم در این ترکیب توان دفاعی را کاهش می دهد.

بنابراین برای مقابله با این ضعف، مهم است هرچه سریعتر توپ را از حریف بدست آورده شود و اجازه حرکت به خطوط دفاعی داده نشود.

تنظیمات ترکیب frontline pressure و defensive line می تواند کمک کند تا کمترین فضا به بازیکنان حریف در منطقه دفاعی خود آنها داده شود.

اما باید توجه شود که حریف از این دیوار عبور نکند، زیرا در این صورت دفاع به شدت آسیب پذیر شده است و به راحتی نفوذ انجام می شود.

آنچه بازیکن برای استفاده از این ترکیب نیاز دارد: هافبک های میانی با مهارت بالای پاس و مهاجم هایی با توانایی تمام کنندگی بالا.

همچنین ترکیبی قدرتمند و کارآمد نیاز است تا در مواقع حساس با تعویض حملات ادامه پیدا کنند.

ترکیب مورد علاقه شما چیست؟ معمولا با چه ترکیب و تنظیماتی حریفان خود را در بازی Pes 2020 شکست می دهید؟ آیا شما هم از یکی از ترکیب های بازی PES 2020 که در این مطلب بیان شده است استفاده می کنید؟