در اینجا چند نکته اساسی و ترفند برنده شدن در بازی PES 2019 را برای کمک به بازیکنان قدیمی و جدید این بازی ارائه می‌دهیم تا این بازیکنان بتوانند به روند برد هایشان در بازی PES 2019 ادامه دهند.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه درتابستان گذشته تمام شد، اما تب فوتبال با انتشار بهترین بازی شبیه سازی فوتبال که تا به امروز توسط کونامی منتشر شده است، بالا رفته است.

بله، PES 219 حالا در دسترس است و سیستم هوش مصنوعی جدیدی را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی از نسخه های قبلی بهتر شده است.

سال پیش شکایت هایی در مورد سخت بودن کنترل بازی در میان طرفداران وجود داشت؛ زیرا به نظر می رسید که هوش مصنوعی آن همه چیز را درباره آنچه شما می خواهید با توپ انجام دهید را می دانست.

حالا این سختی به سطح قابل تحمل تری رسیده است و 2019 PES نوع درستی از رقابت را ارائه می دهد.

در کنار هوش مصنوعی، شرکت کونامی همچنین تا حد زیادی حس بازی را بهتر کرده است.

برخلاف سال های گذشته، کونامی PES 2019 را فقط برای این نسل از کنسول ها و نسخه ویندوز مایکروسافت این بازی منتشر کرده است. از این به بعد نیز احتمالا به همین شکل باقی بماند.

چیزی که شما در همان ابتدا متوجه میشوید، شباهت PES 2019 به نسخه قبلی است. اگرچه شما احساس تازه ای را از رابط کاربری میگیرید، اما گیم پلی بازی مشابه قبل است.

اما بعد از چند بازی اول، شما به سرعت متوجه تغییرات می‌شوید؛ خصوصاً در رابطه با گیم پلی.

برنامه ریزی برای بردن مسابقات با استفاده از تاکتیک های قبلی، شما را ناامید خواهد کرد. هم بازیکنان جدید و هم بازیکنان کهنه کار باید از این توصیه های اساسی پیروی کنند تا به روند بردهایشان ادامه دهند.

پاس دادن با یک ضربه در PES 2019

پاس کوتاه در PES 2019

می توان با اطمینان گفت که هوش مصنوعی در بازی PES 2019 تمرکز شدیدی بر روی این تاکتیک خاص دارد.

شما متوجه خواهید شد که بازیکنان رقیب به جای استفاده از پاس های بلند یا ضربات لوب، خیلی سریع پاس کاری می کنند و توپ را بر روی زمین نگه می دارند.

فرقی نمی کند که تیم هوش مصنوعی از چه ترکیبی استفاده می کند احتمالاً آنها متکی بر بازیکنان خط عقب شان هستند و بر روی حملات ضد حمله از گوشه ها تمرکز می کنند.

برای جلوگیری از افتادن در تله پاسکاری یک ضربه ای و سریع هوش مصنوعی بازی، خیلی ساده یک استراتژی دفاعی سه گانه را دنبال کنید.

برای مثال فرض کنید تیم رقیب با استفاده از ترکیب 2-1-3-4 یا 3-3-4 بازی می کند و ترکیب شما 4-3-3 است (که به نظر می‌رسد معمول‌ترین ترکیب مورد استفاده است.) حریف دکمه های LB و RB خودش را بالا می آورد تا از بازیکنان CMF/DMF در ارسال سریع توپ به AMF حمایت کند.

در این زمان آنچه AMF انجام می‌دهد این است که توپ را به عقب و به DMF یا LB/RB پاس دهد و سریعا توپ را به LWF/RWF برساند.

زمانی که بازیکنان LWF/RWF  آنها توپ را تصاحب کردند، آنها یا به درون محوطه جریمه شما وارد میشوند یا توپ را به سمت CF سانتر می کنند (اغلب سانتر کوتاه) که منجر به یک گل حتمی می شود.

برای جلوگیری از این نقشه، خیلی ساده مانع از رسیدن توپ به LWF/RWF آنها شوید. بازیکنان LB/RB خودتان را موظف کنید تا به طور فشرده ای بازیکنان حریف را مارک کنند و از استراتژی مارکینگ استفاده کنید تا نگذارید بازیکنان تیم مقابل بتوانند توپ را کنترل کنند.

بهترین کار این است که بتوانید جلوی پاس رو به عقب AMF به DMF یا LB/RB را بگیرید. لحظه ای که توپ را در میانه زمین تصاحب کردید، به سرعت ضد حمله را شروع کنید و سعی کنید آن را به گل تبدیل کنید.

تاکتیک‌ را در بازی Pro Soccer Evolution 2019 مکررا عوض نکنید

ترکیب جدید در PES 2019

اکثر افراد تاکتیک‌ها را در طول بازی چندین بار عوض میکنند، زیرا PES ارسال دستور ها را آسان کرده است و می توان تنها با فشار دادن یک دکمه این کار را انجام داد.

در PES 2018 باید بسته به شرایط بازی، مکررا تاکتیک‌ها را عوض می کردید، اما این کار در PES 2019 بی فایده است.

سعی کنید که سرعت حریفان را با دستورالعمل های دفاعی و هجومی پیش‌فرض تان متناسب کنید و تغییرات را بین دو نیمه انجام دهید. با این روش بیشترین کارایی را خواهید داشت.

اول از همه شما می‌دانید که حریفتان چه کاری انجام میدهد و دوم اینکه شما می توانید تغییراتی را در تیم خودتان ایجاد کنید.

سعی کنید در تغییر دادن تاکتیک ها صبور باشید، مگر اینکه در نیمه اول بیشتر از دو گل از حریف عقب مانده باشید. به یاد داشته باشید که وقتی در طول بازی تاکتیکهایتان را عوض میکنید بازیکنان بیشتر خواهند دوید و بیشتر خسته می شوند.

هرچقدر که به بازیکنان تان دستورالعمل‌های کمتری را بدهید، آنها نیروی بیشتری را برای نیمه دوم ذخیره می‌کنند. معمولاً وینگر ها و بازیکنان خط عقب دفاع حریف، به علت دویدن زیاد، بعد از ۷۰ دقیقه خسته میشوند و این زمانی است که شما می توانید چندین بار از گوشه ها ضدحمله بزنید.

دش دریبل / کنترل مخصوص

دش دریبل پروساکر 2019

اگر شما با دش دریبل و کنترل مخصوص آشنا هستید، پی هر چه سریع تر در آن استاد شوید. PESدیگر بازی ای نیست که در آن به راحتی با توپ بدوید، از حریف رد شوید و گل بزنید.

شما باید عرق بازیکنان تان را در بیاورید و در ارسال هر پاس از مغزتان استفاده کنید. بحث در اینجا درباره زمانی است که در مقابل بازیکنان واقعی یا هوش مصنوعی سخت و حرفه ای بازی، بازی می‌کنید.

اگر از کنترل های مخصوص استفاده نکنید، احتمال کمی وجود دارد که بتوانید به آسانی از بازیکنان حریف عبور کنید. تعداد زیادی مهارت در بازی وجود دارد و آموزش های درون این بازی به شما کمک می کند که یاد بگیرید چگونه از آنها استفاده کنید. توصیه می شود که خیلی سریع به سراغ این آموزش ها بروید.

همچنین از آنجا که سریع ترین بازیکنان شما دیگر شبیه به Bolt نیستند که می توانست فقط با سرعت خودش از بازیکنان حریف عبور کند، لازم است یاد بگیرید که چگونه وقتی بازیکنان AMF یا CF/SS شما سعی می‌کنند که از دفاع یا خط عقبی دفاع حریف عبور کنند، از دشل دریبل استفاده کنید.

اگر شما در پاس دادن با یک ضربه مهارت پیدا کرده اید، احتمالا انجام این کار برای تان خیلی ضروری نیست؛ اما موقعیت هایی در زمان ضدحملات وجود دارند که شما نیاز خواهید داشت که بدانید چگونه دش دریبل بزنید و از بازیکنان دفاع حریف عبور کنید.

مربی مناسبی را پیدا کنید با بازیکنان قرارداد امضا کنید و آنها را آموزش دهید

انتخاب مربی در پس 2019

بسیاری از بازیکنان غالباً مربی شان را عوض نمی کنند و فکر می‌کنند که عادت کردن به یک فرد جدید ممکن است طول بکشد. وقت تان را با این فکر هدر ندهید. مربیان جدیدی را استخدام کنید و تاکتیک‌های شان را ببینید.

اگر این کار را نکنید شما هیچ وقت نخواهید دانست که کدام یک از این تاکتیک ها برای شما مناسب تر است؛ برای مثال اگر شما غالبا در میانه زمین بازی می کنید و دوست دارید که کنترل توپ را در دست داشته باشید، یورگن کلوپ بهترین انتخاب برای شماست؛ چرا که ترکیب 4-3-3 را انتخاب میکند.

ارنستو والورده هم از ترکیب 3-3-4 استفاده می کند، اما مزیت او اغلب بازی کردن از طریق وینگر ها و استفاده از ضد حملات است. شما ممکن است علاقه خاصی به مربی تیم مورد علاقه تان داشته باشید، اما در PES ممکن است دیگران برای شما مناسب تر باشند.

واقعا فرقی نمی کند که چه کسی مربی شماست، تنها چیزی که اهمیت دارد تاکتیک های اوست. در نهایت این شما هستید که همه چیز را مدیریت می کنید. این طور نیست؟

وقتی زمان امضای قرارداد با بازیکنان جدید می رسد، GP های خود را برای هیچ ذخیره نکنید. شما نمی توانید آنها را به پول تبدیل کنید؛ پس خرجشان کنید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید منتظر ماندن برای پیشنهاد های هفتگی و خرید از بین آنها است.

در بازی امسال دیگر چرخش توپ وجود ندارد که شما بتوانید سه بازیکن را به طور تصادفی به جای GP ۳۰,۰۰۰ با GP ۲۵۰۰۰ بگیرید. چرخش توپ در پایان کار انجام می شود. هر وقت که خواستید آنها را برای Special Agents خرج کنید تا با هر تعداد بازیکن که می توانید قرارداد امضا کنید.

اگر بازیکنانی که می گیرید را دوست ندارید، از آنها به عنوان مربی استفاده کنید. بازیکن تیم شما وقتی که توسط یک بازیکن موفق دیگر آموزش دیده باشد، عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

اگر شما بتوانید قبل از این که آن بازیکن را به مربی تبدیل کنید، از او در ۴ یا ۵ بازی استفاده کنید، خیلی بهتر است. بهتر است از او در ۱۰ مسابقه استفاده کنید، زیرا این کار به روش های مختلفی شما را نجات خواهد داد.

اول اینکه شما نیاز نخواهید داشت که برای تجدید قرارداد با او پرداختی انجام دهید و دوما ارزش‏ بازیکن سابق شما زمانی که مربی شود بالاتر خواهد رفت.

 درباره تاکتیک های خودتان صبور باشید

انتخاب مربی در پس 2019

آخرین اما نه کم ارزش ترین توصیه برای تمام بازیکنان PES این است که صبور باشند.

PES فقط یک بازی نیست، بلکه یک شبیه سازی فوق العاده از فوتبال است. به امتحان کردن چیزهایی که می دانید ادامه دهید تا به گل برسید.

اگر در ابتدای کار همیشه می بازید، زیاد ناامید نشوید. رشد مهارت های شما زمان می برد و زمانی که به اندازه کافی ماهر شدید، احساس کاملا رضایت بخشی درباره بازی خواهید داشت.

حتی وقتی در حال باختن هستید، صبور باشید و تاکتیک‌هایی که مطمئن هستید شما را به گل می رسانند را امتحان کنید.