در حال حاضر بسیاری از بازیکنان در بازی به دنبال راهی برای لینک کردن اکانت کلش رویال خود از اندورد به iOS و برعکس می گردند. به همین دلیل گیم‌پینو این آموزش کوتاه را برای نشان دادن سهولت این کار برایتان قرار داده است.

توجه : برای نوشتن این آموزش و گرفتن عکس ها از دستگاه iOS استفاده شده است.شما تمام مراحل این آموزش را قدم به قدم در اندروید دنبال کنید.

مرحله 1: بازی را روی دستگاهی که می خواهید اکانتتان را از آن لینک کنید اجرا کنید، مطمئن شوید که از آی دی گوگل/گیم سنتر درستی برای اکانت کلش رویال استفاده می کنید. همچنین از ثابت بودن اینترنت اطمینان حاصل کنید. هر خطایی در هنگام انتقال اکانت می تواند بر روی عملیات تاثیر بگذارد.

مرحله 2: بر روی آیکون کوچک تنظیمات که در تصویر زیر می بینید ضربه بزنید.

blank

 

مرحله 3: وقتی منوی تنظیمات نمایان شد بر روی “Link Device” و سپس روی “This Is The Old Device” ضربه بزنید.

blank

مرحله 4: با دو گزینه روبرو می شوید:

لینک کردن به آیفون (اگر دستگاه کنونی شما دارای سیستم عامل IOS باشد) و یا لینک کردن به اندروید(اگر دستگاه کنونی دارای سیستم عامل اندروید باشد)

لینک کردن به دستگاه های دیگر

برای لینک کردن از IOS به اندروید گزینه ی دوم را انتخاب کنید(Link To Another Device).

blank

 

مرحله 5: کلش رویال به شما کد 12 رقمی خواهد داد که تنها برای 2 دقیقه معتبر خواهد بود که شبیه عکس زیر است:

blank

مرحله 6: بلا فاصله کلش رویال را روی دستگاه جدید اجرا کنید(دستگاهی که می خواهید بازی بر روی آن لینک شود) نتظیمات را باز کنید “Link Device” را انتخاب کنید و بر روی “This Is The New Device” ضربه بزنید.

مرحله 7: کدی که در مرحله 5 دریافت کردید را وارد کنید. سپس می توانید اکانت کلش رویال خود را روی دستگاه جدید مشاهده کنید.

سوالات متداول

وقتی سعی کردم اکانت را لینک  کنم با پیام”شما فقط یکبار می توانید لینک کنید” مواجه شدم

متاسفاته تنها یکبار می توانید اکانت خود را لینک کنید پس سعی کنید از آن هوشمندانه استفاده کنید. آی دی گوگل و اپل خود را به اکانتتان لینک کنید تا بتوانید در تمام دستگاه های اندروید و iOS از آن استفاده کنید.

کدی دریافت نمی کنم. از من خواست تا آیدی درست گوگل/اپل را وارد کنم.

این پیام به این معناست که شما از آیدی صحیحی که اکانت کلش رویالتان به آن لینک شده است استفاده نکرده اید. با اکانت درست وارد شوید و دوباره امتحان کنید.

 

فروش اکانت کلش رویال