آموزش ها و ترفندهای بازی کلش رویال شماره 2

راه رسیدن به موفقیت در بازی کلش رویال: دسته ای متعادل از کارت ها

هر کس که بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft و یا Magic: The Gathering را انجام داده است می داند که یک دسته خوب از کارت ها کلید پیروزی است.

برای مثال بازیکنانی که از جنگاور های قوی و گران استفاده می کنند که استفاده از آن ها اکسیر زیادی خرج می کند شانس زیادی در مقابل حریفی که از نیرو های سریع و ارزان استفاده می کند، ندارند. ترکیب درست تحول اساسی ایجاد می کند و این ترکیب باید با سبک بازیکن همخوانی داشته باشد.

استفاده از جنگجو ها به همراه جادو حرکت جالبی است که با طلای داخل بازی ارتقا می یابد. طلا به وسیله ی باز کردن صندوق ها به دست می آید که برای زمان های مشخصی قابل استفاده هستند. می تواند از 3 تا 12 ساعت طول بکشد. این زمان می تواند توسط جم کم شود که آنها هم از صندوق ها بدست می آیند.

بازیکنان می توانند از پول واقعی نیز استفاده کنند ولی انجام دادن این کار ضروری نیست. اگر بازیکن صبر کرده و صندوق های رایگان خود را در طول روز یک یا دو بار باز کند شانس زیادی برای بدست آوردن جنگجو های خوب و طلای کافی برای ارتقا نیرو های خود خواهد داشت.

 

blank

 

کلش رویال همچنین این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا بازی دیگر بازیکنان را مشاهده کرده تا از شکست ها و پیروزی هایشان تجربه کسب کنید. کلن ها نیز بخش جدایی ناپذیری از بازی هستند و پیوستن به آن ها در راحت بدست آوردن کارت ها به شما کمک می کند.

کلش رویال بازی وسیعی است و چیز های زیادی برای ارتقا و برنامه ریزی دارد اما با این حال آنقدر ها هم پیچیده نیست. بعد از یک دوره تمرین کوتاه بیشتر بازیکنان با بازی آشنایی کامل پیدا می کنند و در مدت کمی می توانند به سرعت و دقت بر روی نبرد های تاکتیکی تمرکز کنند.

بازی خیلی خوب با خلق و خوی خاص

بسیاری از بازی های استراتژی و دفاع از برج در کامپیوتر و موبایل زمانی زیادی نیاز دارند تا بتوان به اصل کار رسید. اما در کلش رویال نیازی به صبر کردن نیست. گیم پلی بازی از یک اتفاق هیجان انگیز به بعدی جریان پیدا می کند. پس هر وقت که دفاع یا حمله می کنید هیجان زیادی در انتظار شماست.

تنش نیز در کلش رویال وجود دارد. تنها بازیکنانی که به زمان بازی و این که از چه نیروهایی استفاده کنند، توجه می کنند شانس پیروزی دارند. بازی ها دارای لذت زیادی هستند زیرا هر نیرویی در مقابل نیروهای مختلف تعادل برقرار می کند. این همان مفهوم سنگ کاغذ قیچی است. هیچ نیرویی فوق قوی نیست و همه آنها با کارت های مختلف قابل مهار هستند.

 

blank

 

همانطور که بازیکن در بازی پیشرفت می کند با بازیکنان بهتری روبرو می شود اگر چه کم پیش می آید که بازیکنی با یک حریف فوق العاده قوی روبرو شود ولی سوپرسل باید این مسئله را بررسی کند.

به طورکلی چیزی برای شکایت کردن نیست. گرافیک کارتونی بسیار جالب و کنترل بازی فوق العاده است. حتی اگر بازی گیج کننده شود بازیکن همیشه نیرو های خود را تحت کنترل دارد. موسیقی پس زمینه به سلیقه افراد مربوط است. گرچه صدای جنگ به سبک و سیاق بازی می خورد ولی به عقیده شخصی من کمی آزار دهنده است.

نتیجه

“بازی باید پیش رود” این جمله بسیار برای بازیکنان این بازی مناسب است چرا که وقتی شروع میکنند نمیتوانند از آن دست بکشند.

چیزی که کلش رویال را از دیگر بازی ها در این ژانر جدا می سازد ترکیب فوق العاده بازی کارتی با دفاع از برج است. اساسا بهترین قابلیت های این دو سبک در یک ترکیب کامل گنجانده شده اند. به علاوه گرافیک زیبا و کنترل جالب هم به این ها اضافه شده است.

شاید تنها نکته ی قابل بحث، نبود مود های مختلف است که اضافه شدنشان به بازی حس گوناگونی جالبی به آن خواهد داد.

اما نگذارید که این مانع شما شود، کلش رویال بازی خوبی است و برای مدت ها با ما خواهد بود. ولی مراقب باشید زیرا که بازی اعتیاد آور است.

شما هم کلش رویال بازی می کنید؟ نظرتان راجع به آن چیست؟