بر روی Ps4 و Xbox one: تمام چیز هایی که برای نصب مود بر روی کنسول ها لازم است بدانید اینجا قرار داده ایم، اینکه آنها را کجا پیدا کنید، نحوه فعالسازی آنها و پیدا کردن مشکلات آنها.

مود های بازی Fallout4 برای کنسول سررسیدند. حال همه می توانند از تمامی ترفند های عجیب غریب و فوق العاده استفاده کنند که برای مردم در سایت Bethesda.net با حجم گسترده ای به صورت رایگان قرار داده شده است.

مود کردن بدون آشنایی با اکانت های لینک شده و یا دستور های بارگذاری می تواند بسیار پیچیده و گیج کننده باشد، ما میخواهیم تمام اطلاعاتی که برای دانلود مود ها بر روی کنسول خود تیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

ابزار های قدرتمند مود به سازندگان این اجازه را می دهند تا با دست باز به آخرالزمان نمایش داده شده جزییاتی اضافه کنند، از منطقه های جدید گرفته تا لباس ها و تغییرات مربوط به همراهانتان. یک ایستگاه رادیویی جدید می خواهید؟ قابل ساخت است.

همچنین اسحله و مهمات برای تیرانداز های ماهر و راه های تقلب و ظاهر کردن وسایل مورد نیاز، با یک کامپیتر کد تقلب را فعال کنید و یا با یک اسلحه که پول شلیک می کند بارانی از پول درست کنید. لیست کامل تمام مود ها را در زیر با استفاده از دستورالعمل های ما مشاهده کنید و در قسمت نظرسنجی به ما بگویید مود مورد علاقه تان کدام است.

چگونگی نصب مود بر روی کنسول های Xbox one و Ps4

توجه: ویژگی مود ها بر روی Ps4 برنامه ریزی شده است، ولی هنوز بر روی این پلتفرم منتشر نشده اند. با توجه به وبسایت Bethesda عملیات نصب مود ها بر روی Xbox one و Ps4 باید شبیه به هم باشد. اگر پس از انتشار مود ها بر روی Ps4 تغییراتی انجام شد ما این مقاله را به روز می کنیم و اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. آخرین پچ را بر روی کنسول خود دانلود و نصب کنید. کنسول خود را ریست کنید و دیسک بازی Fallout4 را داخل دستگاه قرار دهید یا در حالی که به اینترنت متصل هستید برنامه را آغاز کنید تا دانلود را شروع کنید.
  2. در سایت Bethesda.net از اینجا وارد اکانت خود شوید. یا اگر قبلا درست نکرده اید از اینجا ثبت نام کنید.
  3. سپس از اینجا به قسمت مود های Bethesda.net بروید و مود های قابل دسترس بر روی PC، Ps4 و Xbox one را مشاهده کنید.
  4. بالا سمت راست صفحه بالای آیکون های کوچک مود ها یک منوی کشویی وجود دارد که اجازه انتخاب مود ها بین کنسول و کامپیوتر را به شما میدهد. پلتفورم مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به جست و جو کنید.
    1. در قسمت تنظیمات منوی اصلی نیز می توانید مود های قابل دسترس را پیدا کنید.
    2. برای مود هایی که می توانید روی کنسول فعال کنید یک سقف 2 گیگابایتی وجود دارد.
    3. در قسمت تنظیمات منوی اصلی می توانید ترتیب لود شدن مود ها را تغییر دهید یا مود های کنونی را غیر فعال کنید. این کار به شما اجازه می دهد با توجه به سقف 2 گیگابایتی، مود های خود را از قسمت Library عوض کرده و مود مورد نیاز خود را فعال کنید.
  5. در حالی که در جست و جوی مود هستید گزینه ی “Add to Library” را انتخاب کنید تا مود به کنسول لینک شده به اکانتتان ارسال شود.
  6. نسخه ی کنسول Fallout4 را اجرا کنید و در قسمت تنظیمات منوی اصلی مود ها لیست کاملی از آنها که به Library منتقل کرده اید را مشاهده کنید.
    1. به یاد داشته باشید که می توانید در قسمت تنظیمات منوی اصلی مود ها آن ها را فعال یا غیرفعال کرده و یا ترتیب آنها را عوض کنید.
  7. با مود هایی که فعال کردید به سادگی آخرین سیو بازی را لود کرده و لذت ببرید.

اضافه کردن مود ها و یا عوض کرده ترتیب بارگذاری آن ها یک فایل سیو از بازی ایجاد می کند تا سیو های مود نشده ی قبلی شما دچار مشکل و خرابی نشود. مود ها پروژه های خودجوشی هستند و به طور کامل تست نشده اند و ممکن است با یکدیگر ناسازگاری داشته باشند.

اگر مود های زیادی دانلود می کنید انتظار برخورد با مشکلات تکنیکی را داشته باشید زیرا که اجتناب ناپذیرند.

در غیر این صورت از محتویاتی که برایتان قابل دسترس است لذت ببرید.