در این مطلب نکات و ترفندهای بازی FIFA 20 Volta : ترفند هایی برای شکست حریفان را به شما آموزش خواهیم داد. (با استفاده از این روش ها می توان در قسمت FIFA 20 Volta تبدیل به بهترین شد)

بخش ولتا فیفا 20 – Volta مانند نسخه های قدیمی فوتبال خیابانی سری فیفا است؛ در نسخه 20 فیفا، شرکت EA تصمیم گرفت تا این قسمت قدیمی و پرطرفدار را به جدیدترین نسخه بازی محبوب خود، یعنی فیفا 20 اضافه کند.

اما این بخش تفاوت های بسیاری با فوتبال معمولی دارد و اگر کسی قصد دارد تا از مسابقات 11 در مقابل 11 به مسابقات خیابانی مسلط شود، نیاز است ترفندها و روش های متفاوت این مسابقات را بداند.

در این مطلب ما به این نکات اشاره می کنیم و بازیکنان با رعایت و انجام روش های گفته شده، می توانند کنترل خیابان ها را در اختیار بگیرند.

ترفندهای بازی volta fifa 20

 

1. اصول اولیه بازی ولتا فیفا 20 همواره تمرین شود

تمرین در ولتا فیفا 20

هنگام تجربه بخش داستانی Volta، بازیکنان قادر هستند تا تمرینات آموزشی را انجام دهند. این بخش آموزشی مانند بخش های آموزشی اصلی فیفا است. مهم است که بازیکنان حتما این تمرینات را انجام دهند.

این تمرینات به بازیکنان برای رفع سختی های اولیه بخش ولتا فیفا 20 کمک می کند و از حمله تا دفاع و هر چیزی که در این بین وجود دارد را آموزش می دهند.

علاوه بر این تمرینات اولیه، بازیکنان قادر هستند تا از منوی بازی تمرینات و چالش های بیشتری را نیز انجام دهند.

2. از امتیاز مهارت برای ارتقای مهارت ها استفاده شود

ارتقای مهارت ها در بازی ولتا فیفا 20

با اینکه بازیکنان با تمرین و بازی مداوم می توانند به مهارت خوبی در فوتبال خیابانی برسند، اما اگر از ارتقای مهارت استفاده نشود، بسیاری از حرکات قفل خواهد ماند.

پس از مدتی بازی، بازیکنان امتیاز مهارت کسب می کنند و می توانند از این امتیازات برای ارتقای فوتبالیست خود و رسیدن آن به 5 ستاره استفاده کنند.

در این زمان است که بازیکنان می توانند تمام حرکات و مهم ترین حرکت های نمایشی را انجام دهند.

3. فرصت های حرکتی و گل زنی از حریف گرفته شود

ترفند گول زدن حریف در فیفا 20

مهم است بازیکنان به محض از دست دادن توپ، بجای حمله به فوتبالیست صاحب توپ و تلاش برای بازپس گیری توپ، فوتبالیست حریف را کنترل کنند و اجازه حرکت، پاس و شوت را به حریف ندهند.

زمین بازی های Volta کوچک هستند و مدیریت این موضوع سخت نیست. با نگه داشتن L2/LT بازیکنان قادر هستند تا این حرکت را انجام دهند.

هدف این است که بازیکن حریف نتواند دریبل بزند و با کشیدن حریف به گوشه های زمین، اجازه گل زنی و ایجاد موقعیت خطرناک از او گرفته شود.

4. به ترکیب مورد علاقه و همچنین زمین های مورد علاقه فوتبالیست ها توجه شود

ترکیب مورد علاقه و زمین های مورد علاقه در fifa20 volta

مانند بخش Ultimate Team، ویژگی فوتبالیست های بازیکن مهم است و در نتیجه نقش دارند. سه عامل در این قسمت تاثیر گذار است: زمین مورد علاقه، ترکیب مورد علاقه و جایگاه در ترکیب.

عملکرد فوتبالیست ها اگر شرایط مسابقه با خواسته آنها همخوانی داشته باشد افزایش پیدا می کند و البته اگر فوتبالیست در جایگاه تخصصی خود استفاده شود، قطعا بهتر بازی خواهد کرد!

5. در حملات سریع از مدافعین یا دروازه بان استفاده نشود

مدافعین و دروازبان در حمله بازی فیفا 20 ولتا

این یکی از اشتباهات رایج و تاثیرگذار است، با اینکه حمله سریع با مدافعین یا دروازه بان وسوسه انگیز است، اما بازیکنان نباید در ضدحملات از دروازه بان یا مدافعین خود استفاده کنند.

زیرا با توجه به زمین کوچیک بازی و همچنین خطر زیاد بازپس گیری توپ توسط حریف، در این صورت به سادگی یک گل به حریف تقدیم می شود.

همچنین با جا به جایی سریع این بازیکنان، ترکیب به هم ریخته و حریف فضای زیادی برای حمله پیدا می کند.

6. از دیوارها برای رد کردن حریف استفاده شود

استفاده از دیوارها در fifa 20 volta

اگر بازیکنان در زمینی بازی می کنند که دارای دیوار است، می توانند از آنها به نفع خود استفاده کنند!

اگر حریف امکان حرکت و پاس را بسته است، کافی است بازیکن با یک ضربه دقتی به دیوار، توپ را از حریف رد کرده و به فوتبالیست خودی پشت حریف برساند.

7.  اجرای مهارت ها و ترفندهای ساده در ولتا فیفا 20 بسیار کاربردی است

ترفندهای ساده برای برنده شدن در بازی ولتا فیفا 20

با نگهداری R2 + L2 یا RT + LT و حرکت شوک سمت چپ دسته، بازیکنان قادر هستند تا حرکات ساده را انجام دهند.

این حرکات با اینکه ساده هستند، اما بسیار کاربردی اند و بازیکنان با استفاده از آنها در شرایط مناسب، می توانند موقعیت های خطرناکی ایجاد کنند.

فوتبالیست هایی که امتیاز مهارت بالایی در انجام این حرکات دارند، بهترین عملکرد را خواهند داشت و کار بازیکنان را ساده می کنند.

 

8. ضربات کم قدرت به توپ بهترین نوع شوت هستند

با توجه به کوچکی دروازه در بازی ولتا فیفا 20 ، اشتباه بازیکنان بسیار آسان است و به سادگی رخ می دهد و با پر کردن زیادی قدرت شوت، توپ را بجای دروازه به فضای پشتی بکوبند.

برای جلوگیری از این اتفاق، بازیکنان می توانند به سادگی با نگه داشتن R1/RB و پر نکردن زیادی قدرت شوت، توپ را بر روی زمین نگه دارند و همچنین مطمئن شوند که درون دروازه قرار می گیرد.

امیدواریم که این بخش از آموزش بازی فیفا 20 برای شما عزیزان جذاب بوده باشد.

در صورتی که سوالی دارید و یا شما ترفند خاصی را در بازی volta fifa 20 استفاده کرده اید که نتیجه قابل قبولی را در پی داشته است حتما از بخش دیدگاه ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید.