تیشرت و شلوار جین برای استایل آقایان بسیار جذاب است . همه ما می دانیم تیشرت ها بسیار راحت و خنک هستند و با کمی دقت می توان برای ههم برای قرارهای رسمی وغیر رسمی آن را پوشید. ولی نکته اینجاست در این روزها که اهمیت ست کردن این لباس ها بیشتر می شود بهتر است به این نکته توجه کنید که چگونه باید این لباس ها رابا هم ست کنید.

اهمیت رنگ

یادتان باشد هماهنگی بسیار دارای اهیمت است و باید بدانید چه رنگ هایی را با هم ست کنید مثلا اگر شما یک شلوار جین طوسی را انتخاب کرده اید با یک تیشرت مشکی بی نظیر می شود. یا مثلا یک تیشرت آبی با شلوار جین آبی بسیار مناسب می شود. پس همخوانی رنگ هارا فراموش نکنید.

تضاد رنگ ها

بعضی از افراددنبال متفاوت بودن هستند و دوست دارند که در انتخاب رنگ لباس هایشان تضاد وجود داشته باشد. برخی مواقع یک شلوار جین شیری با یک تیشرت مشکی طرحدار اونم مثلا با تیشرت طرح گیمر و کارتونی عالی میشه.

تیشرت ساده یا طرح دار

اینکه چه نوع تیشرتی را انتخاب کنید بستگی به این دارد که می خواهید تیپتان به نظر اسپرت بیاید یا تقریبا رسمی. اگر دنبال رسمی هستید ومی خواهید به نظر جدی بیایید تیشرت ساده را انتخاب کنید ولی اگر میخواهید یک جای غیر رسمی بروید و تیپ اسپرتداشته باشید حتما به سراغ تیشرت های طرحدار بروید. این روزها بسیاری از افراد به دنبال خرید تیشرت های انیمه های معروف هستند که بسیار خاص هستند و ست کردنشان کار آسانی است.

آیا تیشرت باید روی شلوار باشد ؟

blank

بهترین استایل برای شما این است که تیشرت را بر روی شلوار خود قرار دهید. برخی از آقایان عادت دارند که تیشرت را داخل شلوار قرار دهند و کمربند ببندند. لطفا این کار را انجام ندهید و یا اگر خیلی تمایل دارید یک پیراهن با دکمه های باز روی آن بپوشید.

شلوار جین آزاد یا اسکینی

اصول انتخاب شلوار جین در این است که اگر تیشرتتان گشاد است شلوارتان را هم کمی آزاد انتخاب کنید ولی اگر شلوار اسکینی انتخاب می کنید تیشرتتان هم فیت باشد. خودتان تصور کنید یک نیشرت مثلا لانگ و گشاد با یک شلوار جین تنگ! واقعا این استایل تیپ شما را خراب می کند و باعث می شود شما بد فرم به نظر برسید.

تیشرت شما نشان دهنده افکار شما

تیشرت شما می تواند نشان دهنده سلیقه و افکارتان باشد. مثلا تصور کنید شما عاشق بازی کردن هستند و این روزها مشغول بازی ویدیویی جذاب فورتنایت و طرفدار پر و پا قرص آن هستید. شما با پوشیدن تیشرت فورتنایت می توانید به دیگران هم علاقه خود را نشان دهید.

از کجا بخریم؟

ما در فروشگاه اینترنتی طرح با تو با همراهی بسیاری از طراحان بسیار خلاق و تیشرت هایی بسیار با کیفیت در تنوع رنگی بسیار بالا و انواع سایز ها در خدمت شما عزیزان هستیم. حتی در سایت ما این امکان وجود دارد که به چاپ طرح دلخواه شما بپردازیم. مثلا امکان خرید و یا سفارش تیشرت طرفداران فورتنایت ، شخصیت های معروف، فیلمو سریال و یا هر چیزی که تصور کنید در فروشگاه ما امکان پذیر است.