هر بازی چه آنلاین و چه آفلاین، یک پول درون‌برنامه‌ای دارد که شما می‌توانید با آن آیتم‌های بازی را باز کنید، کاراکترتان را ارتقا دهید و به سطوح بالاتر برسید. این موضوع در بازی‌های آنلاین بسیار پر‌رنگ‌تر است و با خرید پول بازی می‌توانید به راحتی از حریفان خود جلو بزنید.

خرید درون برنامه ای در ایران مشکلات خاص خودش را دارد؛ شما می‌توانید با خرید از ایران موجو، این مشکلات را برطرف کنید. در این مقاله به بررسی خرید از ایران موجو پرداخته‌ایم.

خرید درون بازی چیست؟

هر بازی یک واحد پولی دارد که شما می‌توانید آن را بخرید. خرید درون برنامه‌ای به شکل مستقیم از داخل فروشگاه بازی انجام می‌شود. اما به دلیل تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی، بازیکنان ایرانی نمی‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.اما ایران موجو یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سایت‌های خرید واحدهای پولی تمامی بازی‌های آنلاین است که سال‌هاست خدمات مختلفی در این زمینه ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با خرید واحدهای پولی بازی‌ها یا خرید گیفت کارت از ایران موجو، مانند تمام بازیکنان دیگر در بازی پیشرفت کنید و بتوانید خاص‌ترین آیتم‌ها را بخرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ایران موجو را بهتر به شما معرفی کنیم.

مزایای خرید واحدهای پولی تمامی بازی‌های آنلاین از ایران موجو

blank

ایران موجو با سابقه‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی در زمینه خرید واحدهای پولی بازیهای آنلاین از جمله جم فری فایر، سی پی کالاف، یوسی پابجی، جم کلش آو کلنز و بسیاری از واحدهای دیگر است. این وبسایت با داشتن بیش از ۷ سال سابقه درخشان در زمینه خرید جم بازی، سکه بازی، الماس بازی، یونیت بازی، پوینت و توکن بازیهای بسیار محبوب مانند کالاف، پابجی، کلش آو کلنز و… توانسته است مورد اعتماد بیش از یک میلیون کاربر قرار گیرد.

از مزایای دیگر خرید از ایران موجو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید امن از طریق درگاه‌های بانکی عضو شتاب
  • خرید بسیار سریع؛ اکانت شما در چند دقیقه شارژ می‌شود
  • خرید ارزان واحدهای پولی
  • امکان خرید ارزان‌تر با انتخاب آیتم‌های زمان‌بر
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک

محبوب ترین پول های بازی آنلاین در ایران موجو

  • خرید سی پی
  • خرید جم فری فایر
  • خرید یوسی پابجی
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید الماس ایالت بقا
  • خرید سی پی وارزون موبایل
  • خرید روباکس روبلاکس

blank

خرید سی پی

با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان ایران موجو معتبرترین سایت خرید سی پی همراه با تخفیف و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و تحویل cp زیر 3 دقیقه و دارای نماد الکترونیک، حرفه ای بازی کنید .

سی پی در کالاف به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت سریعتر به سلاح‌ها و امکانات پیشرفته جهت شخصی سازی و افزایش تجربه کاربری در بازی دسترسی یابند و تجربه بازی خود را در محیط بازی و در برابر حریفان بهبود بخشند.

خرید جم فری فایر

جم‌ها یا الماس‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا اقلام ویژه‌ای را خریداری کنند. خرید جم در فری فایر راهی مستقیم برای به دست آوردن این منابع ارزشمند است و به بازیکنان امکان می‌دهد تا تجربه بازی خود را به سرعت بهبود ببخشند و از سایر رقبا پیشی بگیرند.

شما در ایران موجو می‌توانید به هر تعداد که می‌خواهید جم فری فایر خریداری کنید زیرا باوجود پشتیبانی 24 ساعته و مزایای متعدد ایران موجو، این گزینه بهترین سایت خرید جم ارزان فری فایر محسوب می‌شود.

خرید یوسی

UC به عنوان واحد پولی درون‌بازی، نقش مهمی در ارتقاء تجربه کاربری و فراهم کردن امکانات بیشتر برای بازیکنان ایفا می‌کند.  برای خرید یوسی پابجی ارزان و معتبر نیازی به صرف وقت نیست! با تکمیل سفارشات خود در ایران موجو، مقدار یوسی مورد نظر را در کمتر از سه دقیقه دریافت خواهید کرد.

خرید جم کلش اف کلنز

با خرید جم کلش اف کلنز ایران موجو، می‌توانید مقدار زیادی منابع بخرید، شیلد خود را تمدید کنید، آیتم‌های خاص و جادویی دریافت کنید، مپ خود را زیباتر کنید، بیلدرهای جدیدی بخرید و زمان ارتقاهای خود را به شکل غیرقابل‌باوری کاهش دهید. ارزان‌ترین جم کلش اف کلنز را از ایران موجو بخرید تا با خریدی امن، در سه دقیقه جم خریداری‌شده را در اکانتتان ببینید.

خرید جم کلش رویال

در میدان نبرد کلش رویال، خرید جم کلش رویال یکی از استراتژی‌های اصلی برای پیشرفت سریع و کسب موفقیت است. با خرید جم در کلش رویال از ایران موجو، بازیکنان می‌توانند سریع‌تر به منابع و امکانات ویژه دسترسی پیدا کنند.

خرید الماس ایالت بقا

ایالت بقا از بازی‌های استراتژیک دیگر است که فضایی زامبی‌محور دارد. الماس ایالت بقا با نام بیوکاپ نیز شناخته می‌شود و نمی‌توانید بازیکنی را پیدا کنید که این آیتم را نخریده باشد. ارتقای ساختمان‌ها و ساخت‌وساز پناهگاه در ایالت بقا مدت زمان زیادی طول می‌کشد و ممکن است روزها منتظر بمانید تا یک محصول ارتقا داده شود.

با خرید الماس ایالت بقا از ایران موجو، دیگر این مشکل را نخواهید داشت. همچنین لازم نیست نگران قیمت بالای این محصول باشید، ایران موجو کم‌ترین قیمت الماس ایالت بقا را بین سایت‌های دیگر دارد.

خرید سی پی وارزون موبایل

وارزون نسخه دیگری از کالاف دیوتی است که ویژگی‌های کاملا متفاوتی دارد و نمی‌توان یکی از آن‌ها را جایگزین دیگری کرد. با خرید سی پی وارزون می‌توانید همانند کالاف دیوتی، آیتم‌های خاصی را بخرید که منحصر به شما باشند و سلاح‌هایتان را لول‌های مکس خود ارتقا دهید.

ایران موجو سی پی وارزون موبایل را نیز با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رساند تا بازیکنان ایرانی به راحتی بتوانند این محصول را خریداری کنند. هدف ایران موجو دادن بهترین خدمات در کنار ارزان‌ترین قیمت است.

خرید روباکس روبلاکس

با خرید روباکس روبلاکس می‌توانید به تعداد بالاتر بازی‌ها و با تنوع بیش‌تر دسترسی داشته باشید و از شخصیت‌های مختلفی در هر بازی استفاده کنید. روباکس لذت شما از روبلاکس را تا چندبرابر بیش‌تر می‌کند.

شما می‌توانید روباکس ارزان را از ایران موجو خریداری کنید. سفارش در ایران موجو به راحتی انجام می‌شود با این حال پشتیبانان ایران موجو ۲۴ ساعته در دسترس هستند تا مشکلات خریدتان را برطرف کنند.

برای خرید پول بازی از ایران موجو چه نکاتی را رعایت کنیم؟

  • نام، ایمیل، شماره تماس و اطلاعات بازی را دقیق وارد کنید تا سفارشتان به تاخیر نیفتد.
  • اگر حسابتان شارژ نشد، با پشتیبانی تماس گرفته و مورد خود را پیگیری کنید.
  • پیگیری سفارش فقط تا ۴۸ ساعت پس از خرید امکان‌پذیر است.
  • خرید های بعد از 12 شب، روز بعد تکمیل خواهد شد.
  • برای پک های یک دلاری که در بازی موجود نباشد جایگزین خرید می شود.
  • امکان دارد به دلیل مشکلات سرور بازی خریدتان تا ۴۸ ساعت بعد تکمیل شود.
  • قیمت آیتم‌ها با توجه به نوسانات ارز تغییر می‌کنند.
  • با پشتیبانان ایران موجو با احترام صحبت کنید و از ارسال الفاظ زشت خودداری کنید.

blank

به نظر شما بهترین روش خرید پول بازی ها چیست؟

ما در این مقاله بهترین سایت خرید پول بازی‌ها را معرفی کردیم؛ ایران موجو با سابقه‌ترین سایت در این زمینه است. شما می‌توانید یک بار از ایران موجو خرید کنید تا برای همیشه مشتری دائمی ایران موجو شوید. شما هم به ما بگویید که خرید خودتان را به چه روشی انجام می‌دهید؟ آیا امکان خرید مستقیم برای شما فراهم است؟

نظراتتان را بنویسید تا بازیکنان مبتدی اطلاعات لازم را به دست آورند و ما هم مقالات ارزشمند‌تری بنویسیم.