امروزه با رشد روز افزون و افسار گسیخته ای صنعت نرم افزاری به ویژه در زمینه بازی های موبایل، یافتن یک بازی جذاب و سرگرم کننده از گشتن در مراکز خرید کیش وقت گیر تر و سردرگم کننده تر می باشد. چراکه روزانه شاهد آپلود حجم بسیار بالایی از بازی های اندرویدی در پلی استور ها هستیم. پس ما در این مقاله سعی بر آن آورده ایم تا با جمع آوری و معرفی برخی از برترین بازیهای موبایلی در سال ۲۰۲۱ این فرایند را برای شما کوتاه تر کنیم، پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

بازی Dragon Quest Tact

 

بازی Dragon Quest Tact از سری بازی های استراتژیک محور و نقش آفرینی است که، در ابتدای ماه جولای امسال در کشور ژاپن عرضه شد و با استقبال زیادی از افراد مواجه شد. در این بازی شخصیت ها مبارزه های جانانه با سایر کاراکترها را به عهده دارند و شما به عنوان بازیکن می بایست آنها را هدایت کنید. هر یک از کاراکتر ها توانایی های مخصوص و تنوع مناسبی در مکانهای مربوط به خود را دارا هستند.

این بازی بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید و ios قابل دسترسی و دریافت می باشد. همچنین باید افزود که یکی از برترین و برجسته ترین خصوصیات این بازی موسیقی های شنیدنی آن بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

blank

بازی Catalyst Black

بازی زیبا و جذاب Catalyst Black از سری بازی های اکشن و نقش محور و مبارزه ای می باشد که، توسط استودیو بازی سازی Super Evil Megacorp به صورت کامل رایگان و البته با پرداخت های درون شبکه ای در اختیار کاربران و بازیبازان قرار گرفته است.

بازی کاتالیست ۳۳ بازی های موبایل ذهن می باشد که در آن بازیکن به عنوان سوم شخص در تیمهای ده به ده از نمای بالا وارد بازی می شود و هدایت نقش خود را به عهده می‌گیرد. این بازی مانند دیگر بازی های تیمی و مشابه می باشد که البته المان ها و جذابیت های متفاوت و گوناگونی را داراست.

بازی Castlevania: Moonlight Rhapsooly

سال‌های زیادی است که طرفداران سری بازی های Castlevania منتظر اخباری از نسخه جدید این بازی می باشند. بیش از ۶ سال از عرضه آخرین نسخه این بازی در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد، می گذرد و در این مدت خبری از نسخه جدید و آپدیتی تازه از این مجموعه بازی به میان نیامد مگر شایعاتی در رابطه با خریداری آی پی آن توسط سونی که کاملاً نامعتبر بود و در فضای مجازی پخش شد.

این بازی یک اکشن دوبعدی می باشد که مراحل تست آن برای سال آینده در کشور ژاپن برنامه ریزی شده است.

blank

بازی Diablo Immortal

بازی های نقش آفرینی دیابلو برای مخاطبان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ،به گونه‌ای که با خبر از انتشار مجدد نسخه جدید این بازی کاربران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا بسیار خوشحال شدند. سری بازی هایDiablo Immortal قابل اجرا روی گجت های اندرویدی و ios به صورت رایگان می باشد.

این بازی دارای ۶ سرکلاس متفاوت می باشد که شما می توانید در نقش آفرینی ها این کلاس ها را با یکدیگر و یا کلاس های جدید گرم کنید و فنون و حرکت های جدیدی را برای شخصیت خود بسازید.

برخلاف سریال های پیشین این بازی این نسخه جدید امکان بازی کردن به صورت گروهی را ندارد و در طی تمامی مراحل بازی شما تنها هستید.