در این مطلب آموزش بازی Tekken 7 و بازی مبارزه ای تیکن 7 همراه با آموزش باز کردن تمام کاراکترها و شخصیت های بازی tekken 7 به همراه خط داستانی، ویدیو و کانسپت آرت را می توانید مطالعه نمایید. چگونه شخصیت های تیکن 7 را آزاد کنیم؟

بازی تیکن 7 – Tekken 7 آخرین نسخه منتشر شده از سری محبوب بازی های Tekken است.

در این نسخه، مانند نسخه های پیشین این سری شخصیت ها و دیگر محتویاتی وجود دارند که در ابتدا قفل هستند و این امکان وجود دارد که توسط بازیکن و فعالیت های مخصوصی باز شوند.

همانطور که گفته شد، بازی Tekken 7 دارای شخصیت های مختلفی، ویدیو ها و موارد دیگر است که بازیکنان می توانند با انجام فعالیت هایی آنها را باز کنند.

پس اگر قصد باز کردن تمام محتوای قفل شده بازی Tekken 7 را دارید، این آموزش می تواند به شما کمک کند تا به راحتی آنها را باز کنید.

با ما و آموزش باز کردن تمام محتویات قفل شده بازی Tekken 7 همراه باشید.

آموزش باز کردن قفل کاراکترها و مبارزان بازی تیکن 7

باز کردن قبل کاراکترهای بازی تیکن 7

 

در بازی 37 شخصیت برای انتخاب وجود دارد (یکی از شخصیت ها جایزه پیش خرید بازی است و بازیکنان در غیر این صورت قادر به باز کردن آن نخواهند بود)، شخصیت هایی نیز به صورت قفل وجود دارند که باید توسط بازیکن باز شوند.

در این بخش توضیح خواهیم داد که چطور بازیکنان می توانند این کاراکترهای قفل شده را باز و در نبرد ها استفاده کنند.

باز کردن Eliza

الیزا یک ملکه خون آشام است و فقط در صورت پیش خرید کردن بازی Tekken 7 بازیکنان این شخصیت را از طریق یک کد دریافت خواهند کرد.

البته، کاربرانی که بازی پیش خرید نکرده اند، یک ماه پس از عرضه بازی قادر به خرید این شخصیت هستند. در حال حاضر هیچ راهی برای باز کردن این شخصیت به جز خرید و یا دریافت کد پیش خرید بازی وجود ندارد.

باز کردن Devil Kazuya

Devil Kazuya یکی از شخصیت هایی است که بازیکنان می توانند آن را در بازی بدست آورند.

البته نکته ای که برای این شخصیت وجود دارد این است که بازیکنان قادر به کنترل وی از ابتدای مسابقه نیستند، بلکه با باز کردن Devil Kazuya قادر خواهند بود تا Kazuya را در میانه مسابقه تبدیل به Devil Kazuya کنند.

برای تبدیل Kazuya به Devil Kazuya، کافی است از Kazuya’s Rage Art استفاده کنید.

باز کردن Violet

Violet یک شخصیت جدا و باز کردنی نیست و در اصل، جایگزینی برای شخصیت Lee Chaolan است. برای مشاهده Violet و تغییر شخصیت Lee، کافی است او به عنوان پلیر 2 انتخاب شود.

البته این شخصیت به جز تغییرات ظاهری و رنگ، تفاوتی با Lee نخواهد داشت.

آموزش باز کردن ویدیو های بازی Tekken 7

آموزش باز کردن قفل ویدیوهای بازی tekken 7

پس اتمام خط داستانی بازی، بازیکنان تمام کات سین ها را باز می کنند و به گالری دسترسی خواهند داشت.

برای اتمام خط داستانی بازی شرایط خاصی وجود ندارد و بازیکنان در هر سطحی که خط داستانی را تمام کنند به گالری دسترسی خواهند داشت.

همچنین پولی برای باز کردن گالری نیاز به پرداخت نیست. اتمام خط داستانی با هر شخصیت، محتوای مربوط به آن را باز می کند.

شخصیت هایی که در داستان وجود ندارند، دارای قسمتی جداگانه و مخصوص به خود هستند که با تکمیل آن بخش ها، محتوای این شخصیت ها نیز باز خواهد شد.

باز کردن ویدیو های Legacy Tekken

بازیکنان همچنین قادر هستند تا ویدیو های سری قدیمی Tekken را نیز باز کنند. برای باز کردن قفل این فیلم ها، بازیکنان باید آنها را خریداری کنند.

هر سری، دارای ویدیوهای مخصوص یک نسخه از سری بازی تیکن است. برای باز کردن و خریداری این ویدیوها نیازی به تکمیل خط داستانی بازی نیست.

باز کردن ویدیو های Tekken Pachinko/Pachi-Slot

بازیکنان همچنین قادر هستند تا ویدیوهای مخصوصی از Tekken را باز کنند. 15 ویدیو در کل وجود دارد که در یک باندل و با قیمت 500 هزار قابل خریداری است.

برخی از این ویدیو ها مدل 3 بعدی از دستگاه های Pachinko هستند که براساس شخصیت های Tekken ساخته شده اند.

باز کردن کانسپت آرت ها

در بازی Tekken 7 بازیکنان قادر هستند که علاوه بر نسخه آخر سری، کانسپت آرت و طراحی های مختلف بازی را برای تمام نسخه های گذشته سری  تیکن خریداری کنند.

این تصاویر و کانسپت آرت ها به صورت تکی یا باندل قابل خریداری است.