اگر شما هم جز افراد خوش شانسی هستید که توانسته اید بازی زیبای Red Dead Redemption 2 را تهیه کنید، مانند هر بازی جهان باز دیگر روش های بسیاری برای سرگرمی و گذران وقت در بازی وجود دارد.

با اینکه بازی به خوبی در ابتدا آموزش های مورد نیاز را به شما می دهد و این دانش و اطلاعات برای لذت بردن از بازی کافی است، اما چندین نکته و اطلاعات وجود دارد که آموزش داده نخواهد شد اما دانستن آنها خالی از لطف نیست.

به همین دلیل در ادامه این مقاله تمام این نکات را لیست کرده و توضیح خواهیم داد، پس اگر از علاقه مندان بازی Red Dead Redemption 2 هستید با ما همراه باشید.

ترفندهای آموزش بازی Red dead redemption 2

1- با نگه داشتن دکمه Start، سریع نقشه باز می شود

بله، این نکته به ظاهر ساده را بسیاری نمی دانند. با نگه داشتن این دکمه در بازی Red Dead Redemption 2 می توان به راحتی به نقشه دسترسی پیدا کرد.

شاید نکته بی اهمیتی به نظر بیاید، اما اگر این بازی را تجربه کرده باشید این دکمه می تواند بسیار مفید باشد.

2- نیازی به استرس و نگرانی برای منابع نیست

پر نگه داشتن مخفیگاه خود با مواد غذایی، مهمات و ابزارهای پزشکی یک مکانیک بزرگ در Red Dead Redemption 2 است.

اما این بخش می تواند به سرعت خسته کننده یا عذاب آور شود. موضوعی که می تواند بازیکن را مشغول جا به جایی گوشت و دیگر کارهای مخفیگاه و از ماموریت های اصلی منحرف کند.

اما نکته مهم این است که بازیکن نیازی نیست بیش از حد نگران این موضوع باشد. مخصوصا در ابتدای بازی این موضوع آسیبی به بازیکن نمی زند.

اعضای باند کاملا با شما خوب خواهند ماند و آن نماد قرمز حاصل از بی توجهی به مخفیگاه اثرات کوچکی می گذارد. از بازی لذت ببرید، دوستان شما زنده می مانند.

3- دفتر شخصیت خوانده شود.

با اینکه بازی هر زمانی که شخصیت اصلی در دفتر خود چیزی می نویسد به بازیکنان یادآوری می کند، اما نادیده گرفتن آن آسان است.

آرتور تصویرهای شگفت انگیزی را ترسیم می کند و مرتبا افکار خود را بر روی کاغذ می نویسد. پس از مدت ها بازی چک کردن این دفتر می تواند بسیار جذاب باشد.

زیرا علاوه بر تصاویر مختلف، مطالب گفته شده در این دفتر بسیار به عمق بازی اضافه می کند و اطلاعات مفیدی را در اختیار بازیکن می گذارد.

ردد ریدمپشن 2

4- چالش های مختلف بازی انجام شود.

همانند نسخه قبلی، Red Dead Redemption 2 بخش عمده از فعالیت های موجود در بازی دارای چالش های ویژه است.

مانند شکار 3 خرگوش، شلیک به 5 پرنده از یک قطار در حال حرکت و دیگر موارد مشابه.

بسیاری از این موارد در مسیر رسیدن به نقاط داستانی قابل انجام هستند، پس فرصت خوبی است تا از این سفر استفاده مفید شده و این چالش ها در میان ماموریت های اصلی بازی انجام شوند.

5- فست تراول هرچه سریعتر بدست آید.

برخلاف نسخه قبلی، Red Dead Redemption 2 به بازیکن گزینه های زیادی برای دور زدن سواری های طولانی مدت را نمی دهد.

در نسخه اول به راحتی با ساخت اردوگاه این امکان فراهم می شد تا از گزینه فست تراول travel استفاده شود، اما در نسخه دوم این موضوع به راحتی گذشته نیست.

البته در نسخه دوم همچنان قطارها و دیگر روش های حمل و نقل از شهر های بزرگ وجود دارد، اما این گزینه ها از مخفیگاه قابل دسترسی نیستند.

بازیکنان می توانند در نسخه دوم از طریق چادر هلندی و دفتر موجود در آن، مخفیگاه خود را ارتقا دهند. یکی از این گزینه های ارتقا، نوسازی چادر هلندی به قیمت 220 دلار است.

پس از این خرید، گزینه ای برای به روزرسانی چادر شخصی خود بازیکن فعال می شود که به قیمت 325 دلار قابل خرید است.

با انجام این به روزرسانی، بازیکن قادر است تا سریعا به قسمت های مختلف سفر کند و از قابلیت فست تراول استفاده کند.

بازیکنان به راحتی با انجام این دو به روزرسانی، از سفر و سوارکاری های طولانی مدت خلاص می شوند.

اسب سواری در بازی red dead redemption 2

6- مراقب قدم های خود باشید

این موضوع ممکن است مسخره به نظر برسد، اما به ما اعتماد کنید و مراقب باشید که در کجا قدم می زنید. موتور فیزیک بازی Red Dead Redemption 2 بسیار واقع گرایانه است و حوادث مختفی در آن رخ می دهند.

چه بازیکن با اسب باشد و چه با پای پیاده، این امکان وجود دارد که هنگام عبور از تپه شیب دار، به راحتی بلغزد و سقوطی منجر به مرگ را تجربه کند.

8- از طناب (Lasso) می توان برای شکار حیوانات استفاده کرد

در ماموریت های ابتدایی بازی به بازیکن شکار را آموزش می دهد. شکاری که یک روند طاقت فرسا برای ردیابی یک حیوان، پیدا کردن موقعیت آن و در نهایت خالی کردن یک گلوله در سر آن است.

سواری با اسب و استفاده از طناب برای شکار آهو کار بسیار راحت تری است. کافی است بازیکن به سوی آنها حرکت کند، با طناب آنها را به دام اندازد و بقیه کار را به چاقوی خود بسپارد.

دیگر نیازی به ساعت ها گشت و گذار برای شکار نیست!

 

 

8- نگران پول نباشید

Red Dead Redemption 2 موارد جذاب بسیاری دارد که با پول قابل خرید است. اما همچنین راه های بسیاری برای کسب درآمد در بازی وجود دارد.

به صورت خلاصه بازیکن نیازی نیست نگران پول باشد، فقط با انجام ماموریت های بازی پول بسیاری بدست می آید.

بازیکن معمولا نیازی نخواهد داشت که کار خاصی را به مدت زیاد برای دریافت پول انجام دهد، حین انجام ماموریت ها و یا در مسیر این ماموریت ها، پول مورد نیاز بدست می آید.

دریافت پول در بازی ردد ریدمپشن 2

9- کیفیت پوست با دوربین شکاری بررسی شود

حیوانات بازی دارای خصوصیات پوستی و قیمتی مختلفی هستند. یک پوست سه ستاره، درآمد بیشتری نسبت به یک ستاره نسیب بازیکن می کند.

همچنین برخی ساخت و سازهای بازی نیازمند این پوست های سه ستاره هستند. در بازی red dead redemption 2 این امکان وجود دارد که به راحتی و با استفاده از دوربین شکاری، این موضوع را متوجه شد.

اگر گله ای از گوزن ها مشاهده شد، اولین قدم باید برداشتن دوربین شکاری و انتخاب گزینه سه ستاره ای باشد.

10- داستان Red Dead Redemption 1 را بدانید

دانستن و یا تجربه نسخه اول قبل از شروع بازی Red Dead Redemption 2، باعث می شود از خط داستانی نسخه دوم بیشتر لذت ببرید.

حتی صرفا دانستن شخصیت ها و چگونگی پایان یافتن داستان آنها زمینه ای برای لذت بردن از داستان نسخه دوم و شخصیت های مختلف آن فراهم می کند.

اگر عجله دارید تا هرچه سریعتر نسخه دوم را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم داستان Red Dead Redemption 1 را از سایت های مختلف بخوانید یا ویدیوهای آن را مشاهده کنید.

به پایان این مقاله رسیدیم، حال با دانستن این نکات وارد بازی شوید و لذت ببرید. با ارسال نظرات و دیدگاه های خود تجربه های خود در بازی با دیگران به اشتراک بگذارید.