در بازی‌های آنلاین فیفا تن به شکست می دهید؟ بازی برایتان کند است؟ رمزها و ترفندهای بازی فیفا 18 در یایان این مطلب و آموزش گیم پلی شما را بهتر خواهد کرد!

برای خیلی‌ها سری فیفا بازی است که هرسال بیشتر هارددیسک را اشغال می‌کند. با استفاده از موتور فراستبایت ظاهر بازی از همیشه بهتر شده و گیمرها را در طول ماه‌های زمستان سرگرم و مشغول نگه می‌دارد، تا اینکه جزئیات نسخه جدید فیفا کم‌کم منتشر شود.

اما گزینه‌ها و ریزه‌کاری‌های زیادی برای بازی امسال وجود دارد، پس ما تمام مدها را بررسی کردیم و نکات داغی را برای بهتر بازی کردن در اختیار شما می‌گذاریم.

نگران نباشید هوش مصنوعی در بازی فیفا به خوبی دفاع میکند

مثل همیشه، زمانی طولانی برای امتحان پس دادن فیفای جدید لازم است. گیمرها اول عاشقش خواهند شد، بعد از آن متنفر شده و دوباره عاشق آن می‌شود تا زمانی که بازی را واقعاً درک کنند. امسال هوش مصنوعی دفاعی، هولناک است؛ تا زمانی که گیمرها بر آن مسلط شوند شاید گاهی بهتر باشد روی یک مدافع سوئیچ کرده و خط دفاعی را نگه‌ دارند تا مدافع تحت کنترل هوش مصنوعی توپ را تصاحب کند. هوش مصنوعی گیمرها را ناامید نخواهد کرد و تقریباً همیشه از گیمرها بهتر دفاع می‌کند.

blank

در فیفا در نیمه‌ خودتان صبور باشید

برای جلو بردن توپ عجله نکنید یا هنگام دفاع ثابت نایستید و همیشه با صبر فوتبال بازی کنید، حریف را عقب نگه داشته و اجازه پیشروی یا سانتر به او ندهید. منظور ما این نیست که اجازه دهید حریف در زمین شما بازی کند، فقط اینکه صبوری به شما کمک خواهد کرد. درحالی‌که فرصت‌های زیادی برای بازی مستقیم و سریع وجود دارد، یک روش بازی آرام همراه با پاس‌های متعدد در نیمه‌ی خودی و زیر نظر داشتن فضاها و فرصت‌ها باعث می‌شود زمان و فضا را در اختیار بگیرید.

از دکمه‌ دویدن (sprint) درست استفاده کنید

یک اشتباه رایج میان بازیکنان فیفا این است که آن‌ها همیشه دکمه‌ی دویدن را نگه می‌دارند. برای مبتدیان این کار باعث خستگی سریع بازیکنان می‌شود که به حریف آنلاین فرصت می‌دهد در تمام قسمت‌های بعدی بازی دست بالاتر را داشته باشند. وقتی لازم است از حریف سبقت بگیرید از دکمه‌ی دویدن استفاده کنید اما نه برای جابجا کردن بازیکنی که جایگیری بدی دارد. فوتبالیست‌های واقعی نباید همیشه‌ توپ را تعقیب کنند، برای بازیکنان فیفا هم همین‌طور است.

استفاده از تنظیمات اسلاید در فیفا آفلاین

خیلی از گیمرها اصلاً سمت این تنظیمات نمی‌روند. هر جنبه‌ی منفی را که پلیرها ممکن است در طی روند بازی (و عموماً مربوط آن سطح سختی بازی) با آن مواجه شوند، می‌توان در اینجا برای بازی آفلاین دست‌کاری کرد. تنظیمات اسلایدر به گیمرها اجازه می‌دهد حالت آفلاین را بنا به نیاز واقعی‌شان تغییر دهند. در این تنظیمات می‌توان گیم‌پلی را سریع‌تر یا کندتر کرد. این تنظیمات را نادیده نگیرید، زیروبم آن‌ها را درآورید تا فیفا واقعاً بازی شما بشود.

همیشه دنبال شکار کارت‌های FUT باشید

مزایده‌های FUT را زیر نظر بگیرید، با استفاده از این امتیازات خواهید توانست تا بازیکنان خوب را شکار کنید، اگر پشیمان شدید آن را کنار بگذارید چرا که همه گیمرها همین‌ کار را می‌کنند.

در بازی آنلاین فیفا حواستان به رقبان باشد

زیر نظر گرفتن و دقت روی نحوه‌ی بازی حریف اهمیت زیادی دارد چون فقط تمرکز کردن روی بازی خود، مسیری ساده و مطمئن برای باختن است. آیا حریف مدام با گوش‌هایش بازی می‌کند؟ آیا او همیشه ضربات دروازه را پاس کوتاه می‌دهد؟ زیر نظر داشتن این حرکات در حین بازی به معنی پیش‌بینی کردن حرکات بعدی آن‌هاست. البته که نمی‌توان همه‌ی حریفان را شکست داد اما حرکات حریفتان را نادیده نگیرید چون آن‌ها مطمئناً حواسشان به شما است!

تیم و نیمکت متنوعی داشته باشید

همه‌ی ما می‌خواهیم رونالدو، بیل و مسی را در تیممان داشته باشیم چون آن‌ها بهترین‌ها جهان هستند اما آیا این بازیکنان در باد و باران استوک انگلیس هم می‌توانند آن‌قدر تأثیرگذار باشند؟ احتمالاً بله اما چرا برای بازی‌هایی که ستاره‌ها خیلی مؤثر نیستند، بازیکنان متفاوتی روی نیمکت نداشته باشیم.

آوردن یک مهاجم قدبلند و سانتر پشت سانتر برای یک پیروزی یک بر صفر ارزان خجالت ندارد. هدف بردن است غیر از این است؟ البته که هدف برد در بازی است. پس ما تیمی متنوع داریم که شامل تعداد زیادی بازیکن با سبک بازی‌های متفاوت است. اگر FUT بازی می‌کنید، مطمئن شوید بازیکنان شما ارتباط و ترکیب خوبی نسبت به هم داشته باشند. برای ترکیب و توسعه‌ی تیم خود زمان صرف کرده و نتیجه‌ی آن را در بردها ببینید.

توپ را طوری محافظت کنید انگار فرزند شما است

اگر بازپس‌گیری توپ برایتان دشوار است و از فهمیدن دلیل آن ناتوان هستید، به احتمال زیاد شما متوجه‌ نشده‌اید که توانایی حفاظت از توپ را دارید (Shield the ball). طبیعت فیزیک بازی فیفا طوری ست که لازم است توپ را دور از خطر نگه دارید، پس نگه‌داشتن دکمه Trigger چپ باعث محافظت از توپ مقابل حریف می‌شود و همچنین اندک زمان بیشتری برای یک پاس خوب در اختیار شما می‌گذارد.

کاشته‌ها، پنالتی‌ها و حرکات تکنیکی را در بازی فیفا تمرین کنید

کاشته‌های جدید (کرنرها، ضربات آزاد و پنالتی‌ها) نیاز به تمرین دارند تا در آنلاین حریف دست‌وپا بسته‌ای نباشید. به تمرین بازی سر بزنید و حتی قسمت آموزشی بازی را هم استفاده کنید تا در این کاشته‌ها بهتر عمل کنید. به خاطر داشته باشید که یک کاشته‌ی خوب همیشه به گل منجر نمی‌شود و گاهی یک کرنر خوب دفاع را به هم می‌ریزد تا در شلوغی گلی شانسی به ثمر برسانید. فراموش نکنید که دکمه‌های shoulder هم ضربه را تنظیم می‌کنند.

برای بازی‌های آنلاین نیاز به حرکات تکنیکی هم دارید و حتماً باید برای آن‌ها تمرین کنید.

blank

هنگام شوت‌زنی double tap را فراموش نکنید

double tap  باعث می‌شود شوت شما قدرت کامل را داشته باشد و مهم‌تر اینکه زمینی باشد و ارتفاع نگیرد، این کار می‌تواند باعث غافلگیری حریف شود.

قسمت آموزشی (The Journey) را برای جوایز FUT بازی کنید

قسمت آموزشی به شما جوایزی برای تیم منتخب می‌دهد. باوجوداینکه شما با بازی کردن پک‌ جایزه دریافت می‌کنید، اگر مد آموزشی را تکمیل کنید کارت الکس هانتر برای اضافه کردن به تیمتان را دریافت خواهید کرد. همچنین این قسمت تمرین ابتدایی خیلی خوبی بوده و به شما کمک می‌کند سیستم‌های جدید را به‌خوبی یاد بگیرید.