در بازی فیفا 18 درصد موفقیت کرنرها همیشه کم است؛ یعنی بیشتر اوقات کرنرها گل نمی‌شوند. خبر خوب این است که شما می‌توانید احتمال گل زنی از روی کرنر را با این تکنیک ساده اما فوق‌العاده بالا ببرید.

این تکنیک موشک هوا کردن نیست اما در بازی‌های این سال‌ها، افرادی کمتر از تعداد انگشتان یک دست این تکنیک را استفاده کرده اند.

آماده‌سازی کرنر در بازی فیفا 18

بعد از بیرون رفتن توپ می‌خواهید وقفه‌ی آزاردهنده را سریع‌تر رد کنید.

ولی صبر کنید، این بار بدون فکر کردن آن را رد نکنید. L2/LT  را روی دسته‌ی خود نگه‌داشته و دکمه­ Skip را فشار دهید. زیرا این کار فوراً گزینه‌ی کرنر کوتاه را برای شما فعال می‌کند و دیگر لازم نیست یک بازیکن را صدا کرده و منتظر رسیدن او باشید.

اجرای کرنر در بازی فیفا 18

لازم است که کرنر را پاس کوتاه داده و درنهایت با بازیکن روی خط محوطه جریمه گل بزنید. من معمولاً فوراً پس از پاس کوتاه نمی‌چرخم؛ لحظه‌ای ثابت مانده و  R1/RB را فشار می‌دهم تا بازیکن دیگری را به سمت خود بیاورم ) که معمولاً از درون محوطه نزدیک تیر دروازه می‌آید (برای این‌که به نظر بیاید می‌خواهم به درون محوطه بروم).

پس از این فریب، به بازیکن روی خط محوطه نگاه کنید، معمولاً بعد از به گردش درآوردن توپ این بازیکن آزاد است اما آیا مسیر پاس دادن به او باز است؟ آیا لازم است ابتدا توپ را نگه داریم؟

اگر او آزاد بود به سمت او چرخیده و به او پاس بغل‌پا (R1/RB + pass) بدهید. اگر او هنوز آزاد نیست، کمی به سمت خط عرضی رفته و سپس به سمت بازیکن روی خط محوطه چرخیده و به او پاس دهید. اگر او از ابتدا کاملاً آزاد است فوراً به او پاس دهید.

وقتی توپ به بازیکن روی خط محوطه رسید، دروازه را هدف گرفته و ضربه‌ی محکمی بزنید.  بهتر است بازیکن شما شوت‌زن تخصصی باشد چون لازم نیست حالت بدن خودش را تنظیم کند. به خاطر داشته باشید این یک شوت محکم مقابل بازیکنان درون محوطه است.

شما باید آن‌قدر محکم شوت بزنید که یا گل شود یا بابرخورد به بازیکنان دوباره به کرنر برود. اگر شوت شما ضعیف باشد، به حریف فرصت ضد حمله داده و اتفاقات بدی برایتان می‌افتد . اگر 1-2-3-4 بازی می‌کنید فوروارد چپ (LF) معمولاً روی خط محوطه‌ جریمه خواهد بود.

امیدواریم آموزش کرنر زدن در فیفا 18 برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید در بازی ها و مسابقات بعدی خود از این روش و ترفندها استفاده کنید