دراین لول ها از بازی کلش رویال فرض بر این خواهد بود که شما صندوقچه های زیادی را باز کرده و کارت های لجندری مناسبی را به دست آورده اید.

 

اولین دست ترکیبی mortar و miner و skeleton barrel در بازی کلش رویال

blank

با کلیک این دست را در بازی کپی کنید

 

یکی از قدرتمندترین دست های لول های بالا در کلش رویال.

یک دست بسیار خوب برای گرفتن هر سه کاپ در بازی ها.

این دست متشکل از 7 کار معمولی یا common است به همراه یک کارت لجندری.

در این دست 3 کارت که شرایط برد را به شما می دهند وجود دارد. معمولا در هر دست بازی به یک کارت win-condition میگویند که میتواند شرایط بازی را به نفع شما تمام کند.

برای نتیجه گیری بهتر از این دست بهترین روش حمله پشت سر هم از دو طرف به برجک های تیم مقابل از استفاده از mortar و دفاع از آن در یک جهت و استفاده از miner و بشکه اسکلت هوایی از جهت دیگر.

در این دست استفاده از knight برای دفاع در مقابل حملات حریف و سایر کارت ها برای منحرف کردن تیم مقابل در استفاده از spell هایی که دارد می تواند بسیار مفید باشد.

 

دومین دست ترکیبی استفاده از minor و mega به همراه skeleton barrel 

blank

با کلیک این دست را در بازی کپی کنید

 

دست دیگری که از قدرت Minor به همراه skeleton barrel برای پیروزی شما در مسابقات بهره میگیرد.

این دست در واقع یک طعمه مناسب برای تیم حریف در خرج کردن کارت های اسپلی که دارد به حساب می آید.

در ابتدا شما میتوانید اسپل های حریف را با کارت های کوچک تر از دست خارج کنید سپس توسط کارتهایی مثل بشکه اسکلت هوایی، مگانایت و اینفرنو دراگون به برجک های حریف حمله کنید.

اینفرنو دراگون نقش بسیار مهمی در این دست بازی می کند به این صورت که شما می توانید کارت های با جان بیشتر را که به تانک در بازی شناخته می شوند به راحتی از میان بردارید و یا حتی در مواردی اسپل های تیم حریف را نیز برای متوقف کردن اینفرنو دراگون از دستش خارج کنید.

دست معرفی شده در بالا به مرور زمان توانایی های خودش را به شما نشان می دهد پس اگر این دست را برای بازی انتخاب میکنید در استفاده از آن و پیروزی صبور باشید تا بیشتر با آن آشنایی پیدا کنید.

 

سومین دست ترکیبی استفاده از golem و poison به همراه خانه گوبلین در بازی کلش رویال لول 11 به بعد

blank

با کلیک این دست را در بازی کپی کنید

 

یک دست قدرتمند که از کارتهای مگا مثل poison و خانه گوبلین ها به همراه یک ترکیب جدید که بسیار کاربردی بوده و آن هم لامبرجک و نایت ویچ می باشند. در این دست از دو کارت قدرتمند دیگر برای حمله و دفاع به نام های گولم و مگا مینیون استفاده می شود.

به دلیل اکسیر بالا و عدم وجود پمپ اکسیر در دست استفاده از کارت ها کمی زمان نیاز دارد ولی خانه گوبلین برای جمع آوری اکسیر و خرید زمان به شما کمک زیادی می کند و باعث آزار و اذیت حریف در حمله ها خواهد شد.

ماشین پرنده در این دست همراه با گولم کاربرد مناسبی دارد و شما می توانید از گولم در مقابل کارت های دشمن محافظت کنید این روش زمانی تاثیر بیشتری خواهد داشت که همراه با لامبرجک استفاده و اسپل سرعت به گولم و ماشین پرنده داده شود.

کارتی مثل poison در این دست بهتر از lightning که سه ضربه سنگین به حریف وارد می کند، کاربرد دارد.

دقت داشته باشید که در استفاده از این دست در 2 دقیقه ابتدایی بازی بیشتر باید در مقابل یارهای حریف دفاعی عمل کنید ولی زمانی که اکسیر به 2X میرسد حمله را آغاز و برجک های دشمن را از بین ببرید.

 

چهارمین دست ترکیبی استفاده از هوگ و راکت

blank

با کلیک این دست را در بازی کپی کنید

 

یکی از محبوبترین دست های کلش رویال که در تی وی این بازی نیز زیاد به چشم می خورد.

یکی از بهترین دست های حال حاضر هوگ که از نیروهای دفاعی فوق العاده ای برخوردار است و از دو کارت با توانایی پیروزی بازی win-condition بهره می برد ( هوگ رایدر و راکت )

در این دست شما برای پیروزی بیشتر وابسته به ترکیب گولم یخی و هوگ رایدر در حالی که آیس ویزارد و مگامینیون نیز از پشت هوگ استفاده شود، خواهید بود.

سعی کنید که از یارهایان ابتدا برای دفاع استفاده کرده و پس از بین بردن کارت های حریف با هوگ به حمله بپردازید چرا که اگر از این ترکیب و کارها برای حمله استفاده کنید امکان دریافت ضدحمله شدید از سمت حریف بسیار زیاد خواهد بود.

استفاده از کارتی مثل راکت برای پیروزی در بازی بسیار کاربرد دارد نه تنها در این دست بلکه در سایر دست های بازی، به این ترتیب که از راکت شما لول 9 و 500 امتیاز از برجک حریف باقی باشد به راحتی می توانید در انتهای بازی نتیجه را به نفع خودتان به پایان برسانید.

البته می توان از راکت به همراه آیس ویزارد و قبرستان اسکلت ها نیروهای حریف را در گوشه ای متمرکز کرده و همه آنها را یکباره با استفاده از راکت از بین برد. در دفاع از کارت مگامینیون نیز غافل نشوید.

 

پنجمین دست ترکیبی استفاده از سه تفنگ دار به همراه ماینر

blank

با کلیک این دست را در بازی کپی کنید

 

به راحتی می توان این دست را قویترین دست استفاده از 3 تفنگدار معرفی کرد در حالی که نسخه هایی که در آن ها از جیانت و یا رویال گوست نیز به همراه با لامبرجک استفاده شده اند به چشم میخورد.

استراتژی بسیار ساده استفاده از پمپ اکسیر در دو دقیقه ابتدایی بازی سپس استفاده از کارتهای کوچک مثل دسته گوبلین و در نهایت استفاده از سه تفنگ دار برای دفاع و حمله.

با استفاده از کارت های موجود در این دست Deck بازی کلش رویال می توان به راحتی از دو طرف به حریف حمله کرد یکی از بهترین استفاده های سه تفنگ دار زمانی است که یکی از برجک های حریف از بین رفته است و برای از بین بردن برجک دوم کافی است با کمی صبر سه تفنگ دار را در وسط زمین حریف بیندازید تا به سرعت برجک دوم را از بین ببرند.

تنها کارتی که شاید برای شما مشکل ایجاد کند مگانایت است که آن هم با استراتژی درست قابل مدیریت کردن خواهد بود.

 

در این مطلب سعی کردیم که بهترین و شناخته شده ترین دست های بازی کلش رویال برای لول های 9، 10، 11 و 12 به بالا را برای شما قرار دهیم ولی نکته اصلی برای افزایش کاپ و رسیدن به سطح جهانی منعطف بودن در انتخاب دست ها خواهد بود.