در ادامه این مقاله، راهنمایی های مختلفی برای دریافت وسایل، رمز های بازی، کد های تقلب و دیگر موارد را برای بازی Galaxy Attack Alien Shooter خواهید خواند.

بازی Galaxy Attack Alien Shooter یک بازی سبک اکشن است که توسط Doan Lan ساخته و در سال 2017 برای دستگاه های iPhone و iPad منتشر شده است.

بازشدنی ها و گزینه های Unlock بازی

آموزش باز کردن انواع مختلف Drone

هواپیماهای بدون سرنشین یا Drone ها سفینه های جانبی بازی هستند که برای رد کردن مراحل به شما کمک می کنند.

این آیتم ها هنگام مراحل بدست می آید و بازیکنان نمی توانند در ابتدای بازی از آنها استفاده کنند.

شما می توانید آنها را با استفاده از 3 نوع ارز بازی خریداری کنید. (هرچه سطح درون بیشتر باشد، هزینه بیشتری خواهد داشت) همچنین برای باز کردن درون ها، باید Drone های قبلی باز شده باشد.

1- Alien Mercenacy

برای بازکردن این درون، باید 10 بلیط درون + 2000 سکه یا 10 بلیط افسانه ای بدست آورید.

2- Bot ERA-7

برای بازکردن این درون، ابتدا باید Alien Mercenacy  را باز کنید. سپس باید 20 بلیط سفینه + 5000 سکه یا 20 بلیط افسانه ای بدست آورید.

3- Rush Fighter

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  Bot ERA-7 را باز کنید. سپس باید 30 بلیط سفینه + 10000 سکه یا 30 بلیط افسانه ای بدست آورید.

4- Death Light

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  Rush Fighter را باز کنید. سپس باید 40 بلیط سفینه + 17000 سکه یا 40 بلیط افسانه ای بدست آورید.

5- Thunder Spirit

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  Death Light را باز کنید. سپس باید 50 بلیط سفینه + 26000 سکه یا 50 بلیط افسانه ای بدست آورید.

6- NEO Frost

برای بازکردن این درون، ابتدا باید Thunder Spirit را باز کنید. سپس باید 60 بلیط سفینه + 37000 سکه یا 60 بلیط افسانه ای بدست آورید.

7- Titan Wings

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  NEO Frost را باز کنید. سپس باید 70 بلیط سفینه + 50000 سکه یا 70 بلیط افسانه ای بدست آورید.

8- Suicide Shark

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  Titan Wingsرا باز کنید. سپس باید 80 بلیط سفینه + 70000 سکه یا 80 بلیط افسانه ای بدست آورید.

9- Bomb Master

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  Suicide Shark را باز کنید. سپس باید 90 بلیط سفینه + 100000 سکه یا 90 بلیط افسانه ای بدست آورید.

10- Captain Galaxy

برای بازکردن این درون، ابتدا باید  Bomb Master را باز کنید. سپس باید 100 بلیط سفینه + 150000 سکه یا 100 بلیط افسانه ای بدست آورید.

آموزش باز کردن انواع مختلف سفینه

سفینه ها همان وسایلی هستند که شما با آن بازی را انجام می دهید و بیگانگان را نابود می کنید. شما معمولا با پیشروی در بازی سفینه ها را بدست می آورید، اما برای دستیابی به هر سفینه باید به سطح مشخصی برسید.

1- Pulse Blast

از ابتدای بازی در دسترس قرار دارد.

2- Wisdom Glory

از ابتدای بازی در دسترس قرار دارد.

3- Hurricane Hawk

در مرحله 2 باز می شود.

4- Thunder Blade

در مرحله 10 باز می شود. (نیازمند 20000 سکه یا پرداخت 1.99 یورو)

5- Light Phantom

در مرحله 18 باز می شود. (نیازمند 35000 سکه یا پرداخت 3.99 یورو)

6- Sound Breaker

در مرحله 25 باز می شود. (نیازمند 60000 سکه یا پرداخت 5.99 یورو)

7- Phantom Assasin

در مرحله 33 باز می شود. (نیازمند 100000 سکه یا پرداخت 9.99 یورو)

8- Pirate King

در مرحله 41 باز می شود. (نیازمند 180 جم یا پرداخت 29.99 یورو)

9- Terminator

در مرحله 57 باز می شود. (نیازمند 320 جم یا پرداخت 49.99 یورو)

10- Legendary

در مرحله 71 باز می شود. (نیازمند 50 بلیط افسانه ای)

ترفند های بازی Galaxy Attack Alien Shooter

آغاز مسابقه با حداکثر سفینه و درون

در نسخه 4.1.32، این امکان وجود دارد که شما مسابقات را با سفینه های کاملا قدرتمند و درون های کاملا قدرتمند شروع کنید.

کافی است به بخش مولتی پلیر و چند نفره بروید و سپس بر روی 1V1 بزنید، در ادامه و همزمان با کلیک بر روی دکمه قبلی، دکمه Super League را نیز بزنید. اگر جواب نداد و بازی به دنبال حریف گشت، Leave Room بزنید و دوباره امتحان کنید.

شما باید هر دو دکمه را همزمان بزنید.

اگر موفق شوید، به صفحه اصلی بازگشت داده می شوید و از این به بعد وارد هر حالت بازی (به جز Tournament: Campaign, Endless, PvP, World Boss, Clan Boss) شوید، قوانین Super League برای شما اجرا می شود.

این قوانین به شما اجازه می دهد تا مسابقه را با 14 بار قدرت برای هر سفینه و درون بازی شروع کنید.

نکته مهم: پس از انجام این ترفند، باید فقط همان حالت بازی را انجام دهید که پس از اعمال ترفند بازی کردید. اگر حالت بازی را تغییر دهید این ترفند از کار می افتد و باید از اول ترفند انجام دهید.

تنظیم مجدد رویداد های ویژه

تکمیل رویدادهای ویژه دشوار است و ممکن است نتوانید آنها را انجام دهید، اما یک روش و ترفند برای این موضوع وجود دارد. برای انجام این ترفند، رویداد را تا جایی که می توانید پیش ببرید، سپس از تنظیمات بازی سیو خود را ذخیره کنید (تا مشکلی برای سیو شما پیش نیاید).

حال از بازی خارج شده و بازی را Force-close کنید.

در ادامه این مسیر را در تنظیمات دنبال کنید: System/General Management>Date & Time حال Automatic date and time را غیرفعال کنید و زمان را دو ماه عقب ببرید.

دوباره بازی را اجرا کنید. چند ثانیه صبر کنید تا بازی تغییرات را ثبت کند.

سپس بازی را Force-close کنید. دوباره مسیر تنظیمات را بروید و Automatic date and time را فعال کنید. در ادامه بازی را اجرا کنید تا مشاهده کنید که تمام امتیازات رویداد که جمع کرده اید همچنان باقی است، اما رویداد دوباره به سطح اول تنظیم شده است.

شما قادر هستید این کار را هرچقدر که بخواهید انجام دهید (تا زمانی که رویداد همچنان ادامه دارد) تا با تکمیل دوباره سطح های آسان، امتیازات بیشتری بدست آورید.

این ترفند حداقل تا نسخه (16) کار می کند.

همچنین توجه داشته باشید برای خرید برخی پاداش ها، نیاز دارید به سطح های مشخصی در رویداد برسید.

پس اگر امتیاز کافی دارید و قصد خرید یک پاداش سطح بالا را دارید، دیگر این ترفند را انجام ندهید تا به آن سطح برسید.

چند برابر کردن پاداش اتحاد

اگر در یک اتحاد باشید، پاداش هایی به شما داده می شود. وارد صفحه پاداش شوید و سپس با کلیک بر روی فلش سبز رنگ بالا راست صفحه، به صفحه اتحاد بازگردید.

این کار را 29 بار قبل از دریافت پاداش خود انجام دهید. حال از بازی خارج شوید و سپس وارد شوید. مشاهده می کنید که پاداش 16 برابر شده است.

نگهداری یک سفینه در حین Random Ship Online Event

در طول رویداد Random Ship Event سفینه بازیکنان به طور تصادفی در ابتدای مسابقه انتخاب می شود. اما راهی وجود دارد که می توانید یک سفینه را برای خود نگه دارید.

پس از پایان مسابقه، دکمه Replay را بزنید. حتی اگر حریف اتاق مسابقه را ترک کند، سیستم یک حریف جدید با همان سفینه شما پیدا خواهد کرد. (البته این بدان معنی است که حریف نیز آن کشتی شما را خواهد داشت).

این ترفند در مسابقات می توانید بسیار مفید باشد. به عنوان مثال اگر اسکین Galaxy Thunder Blade Skin را داشته باشید، اسکینی که اکثر بازیکنان ندارند، قادر هستید به راحتی حریف خود را شکست دهید.

Terminator ارتقا یافته دربرابر World Boss

به جای استفاده از Legendary که به عنوان قدرتمندترین سفینه بازی نام برده می شود، از Terminator ارتقا یافته استفاده کنید. این سفینه اثبات کرده است که در برابر World Boss, Shadow Cobra بهتر عمل می کند.

دلیل آن، نحوه اعمال آسیب شلیک های سفینه است. Terminator ارتقا یافته گلوله هایی شلیک می کند که می تواند به تمام قسمت های Shadow Cobra ضربه بزند و آسیب شدیدی به آن وارد کند.

همچنین این نحوه حمله می تواند شلیک های حریف که از جلو و کنار به سمت شما می آیند را از بین ببرد.

با انجام این ترفند، کسب 400000 امتیاز مورد نیاز برای جوایز بسیار سریع بدست می آید.

اشکالات و باگ های بازی

باگ PVP Arena

هنگامی که در مسابقه PVP Arena هستید و می دانید که نمی توانید پیروز شوید، از برنامه خارج شوید. این باعث می شود از مسابقه دیسکانکت شوید بدون اینکه یکی از 3 جان خود را از دست بدهید.

سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید