در اولین روزهای منتشر شدن بازی The Division سرور این بازی برای زمان کوتاهی از دسترس خارج و همین مسئله باعث شد تا شرکت Ubisoft، سازنده بازی The Division شدیدا از سوی سایت های بازی و خبری مورد انتقاد قرار گیرد.

طی آخرین اخبار منتشر شده در مورد بازی The Division دلیل اصلی این مشکل، فروش بسیار بالای این بازی درروز اول و شکسته شدن رکورد فروش شرکت Ubisoft در 24 اولیه که قبلا متعلق به بازی Watchdogs بود، اعلام شده است. هر چند که نمی توان این دلیل را توجیه مناسبی برای خرابی سرورها در نظر گرفت، اما زمانی که تعداد زیادی کاربر به طورهمزمان قصد بازی کردن، آن هم در ساعات اولیه انتشار یک بازی را داشته باشند، میتوان چنین مشکلاتی را هم پیش بینی کرد.

عدد و ارقام دقیقی از فروش این بازی اعلام نشده است، اما همین که فروش آن در 24 ساعت اولیه از بازی Watchdogs با فروش نزدیک به 4 میلیون کپی در یک هفته، بیشتر گزارش شده است، خود گواهی بر فروش بسیار بالای این بازی می باشد.

اگر قرار است که این بازی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته باشد که به طورهم زمان بازی The Division را بازی می کنند، شرکت Ubisoft باید راه کاری جهت پشتیبانی از کاربران زیاد را برای آنها فرآهم کند، چرا که اگر در هنگام بازی کردن، گیمرها با مشکل آن هم سرور مواجه شوند، میتوان تاثیر منفی بر فروش و البته موفقیت بازی The Division داشته باشد.