بازی Dishonored 2 یک بازی سبک اول شخص، اکشن و مخفی کاری است که توسط شرکت Akane Studios توسعه پیدا کرده است و منتشر کننده این بازی هم شرکت شناخته شده Bethesda Softworks می باشد. این بازی قرار است که بهار 2016 برای کنسول های بازی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 4 و کامپیوتر ( سیستم عامل ویندوز ) منتشر شود.

این بازی برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال 2015 همراه با تریلری از بازی منتشر شد که میتوانید تریلر بازی dishonored 2 را در زیر مشاهده نمایید.


گیم پلی بازی dishonored 2

در ابتدای بازی، بازیکن نقش ملکه ای به نام Emily Kaldwin را به عهده دارد و پس از عبور، از بخش مقدماتی بازیکن میتواند انتخاب کند که در نقش یکی از کاراکترها یعنی Emily Kaldwin و یا Corvo Attano شاهزاده و شخصیت سری قبل، به بازی ادامه دهد. علاوه بر انتخاب کاراکترها بازیکنان میتوانند به انتخاب خودشان سبک بازی کردن را انتخاب کنند، یعنی یک بازیکن میتواند بدون کشتن و از بین بردن حتی یک دشمن بازی را به پایان برساند!

Emily_Trailerjpg

هر کاراکتری را که انتخاب کنید ماموریت هایی که باید به اتمام برسانید، مشابه یکدیگر می باشد اما از راه های مختلف این اتفاق می افتد. تمامی توانایی های خارق العاده Attano از سری قبل بازی حفظ شده است با این تفاوت که سیستم ارتقای توانایی ها به درخت توانایی با شاخه های مختلف تبدیل شده است که البته این امر باعث شده تا، مهارت ها و ارتقاهای بیشتری در اختیار بازیکن قرار گیرد. کاراکتر دیگر بازی هم توانایی های خاص خودش را خواهد داشت، شامل توانایی دسترسی از راه دور Far Reach که به بازیکن اجازه میدهد بدون تحرک فیزیکی به جاهای دور دست سفر کند، یک مهارت که شبیه به مهارت چشمک Blink، َAttano در سری اصلی بازی است.

از جمله دیگر توانایی ها میتوان به Shadow Walk اشاره کرد که بازیکن را قادر میسازد تا به یک ابر سایه ای تیره تبدیل شود و با سرعت زیاد حرکت کند. علاوه بر موارد توضیح داده شده توسعه دهندگان بازی قرار است که ویژگی متنوع و جدیدی را به بازی اضافه کنند که هنوز توضیحاتی از آن منتشر نشده است. تنها ویژگی که موجود بودن آن در بازی تایید شده ، شناسایی شدن و لو رفتن بازیکن در مقابله با سربازان و محافظان دشمن در صورتی که بازیکن بیشتر از یک زمان معین پشت دیوار مخفی شود، می باشد.